Η χρυσή εποχή των σούπερ μόντελς περνά στην ιστορία μέσα από ντοκιμαντέρ

Νέα σειρά ντοκιμαντέρ από την Apple TV ρίχνει φως στην άνοδο των Λίντα Εβαντζελίστα, Σίντι Κρόφορντ, Ναόμι Κάμπελ, Κρίστι Τέρλινγκτον που ξεπέρασαν τις παραδοσιακές αντιλήψεις και τα όρια του μόντελινγκλ .
Οι (από αριστερά) Λίντα Εβαντζελίστα, Σίντι Κρόφορντ, Ναόμι Κάμπελ, Κρίστι Τέρλινγκτον σε πασαρέλα την δεκαετία του '90
Instagram/Naomi Campbell
Οι (από αριστερά) Λίντα Εβαντζελίστα, Σίντι Κρόφορντ, Ναόμι Κάμπελ, Κρίστι Τέρλινγκτον σε πασαρέλα την δεκαετία του '90

«Οι αδερφές μου, Κρίστι, Λίντα, Σίντι κι εγώ είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένες που θα μοιραστούμε την ιστορία μας με τον κόσμο...»

Κάπως έτσι, η Ναόμι Κάμπελ, ένα από τα σούπερ μόντελς της χρυσής δεκαετίας του μόντελινγκ και των σχεδιαστών μόδας, της δεκαετίας των ’90′s, - σημειωτέον, η μόνη που εξακολουθεί να κάνει καριέρα και σήμερα - αρχίζει να γράφει στην ανάρτησή της στο Instagram για την νέα σειρά ντοκιμαντέρ από την Apple TV που ελπίζει να διερευνήσει τη γέννηση των σούπερ μόντελς πιο βαθιά και υπόσχεται να ρίξει φως στην πραγματικότητα αυτής της περιόδου, με έμφαση στα τέσσερα σημαντικά αυτά κορίτσια.

Οι πρωταγωνίστριες της πασαρέλας ήταν τότε γνωστές με τα μικρά τους ονόματα: Ναόμι, Λίντα, Κρίστι, Σίντι.

Με την σειρά της, η Σίντι Κρόφορντ έγραψε: «Είμαι ενθουσιασμένη που θα ξαναβρεθώ με τις φίλες μου για να γιορτάσουμε και να εξερευνήσουμε τον τρόπο που τα σούπερ μόντελς ξεπέρασαν τις παραδοσιακές αντιλήψεις και τα όρια του μόντελινγκλ στην βιομηχανία της μόδας μέσα στο χρόνο».

Σε σκηνοθεσία της βραβευμένης με Όσκαρ σκηνοθέτη ντοκιμαντέρ Μπάρμπαρα Κοπλ, η σειρά «The Supermodels» υπόσχεται μια πιο προσεκτική ματιά στην άνοδο των Ναόμι Κάμπελ, Λίντα Εβαντζέλιστα, Κρίστι Τέρλινγκτον και Σίντι Κρόφορντ στην κορυφή στη σκηνή της μόδας της δεκαετίας του 1990.

Ενώ η Ναόμι Κάμπελ παρέμεινε σταθερά στο επάγγελμα, οι συνομήλικές της αποσύρθηκαν σε μεγάλο βαθμό από το προσκήνιο: Η Τέρλινγκτον επικεντρώθηκε σε μια καριέρα στη φιλανθρωπία, ενώ η Εβαντζελίστα αποφεύγει σε μεγάλο βαθμό τη μόδα, εμφανίζεται μόνο για περιστασιακές καμπάνιες brand με τα οποία έχει στενή σύνδεση.

ΠΗΓΗ: variety.com

ΑΠΕ