Η διαδικασία έρευνας λέξεων-κλειδιών που πρέπει να έχετε για να κερδίσετε SEO

Η διαδικασία έρευνας λέξεων-κλειδιών που πρέπει να έχετε για να κερδίσετε SEO
juststock via Getty Images

Η έξυπνη έρευνα λέξεων-κλειδιών αποτελεί τη βάση όλων των επιτυχημένων SEO. Θα μοιραστώ μαζί σας τα βασικά μιας επιτυχημένης έρευνας λέξεων-κλειδιών που μπορείτε να μάθετε σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Γνωρίζετε ήδη ότι η έρευνα λέξεων-κλειδιών πόσο σημαντική είναι, αποτελεί τη βάση όλων των επιτυχημένων SEO. Άτομα που είναι καλοί στην έρευνα λέξεων-κλειδιών και έχουν μια καλή στρατηγική, κάνουν συχνά τη διαφορά! Το πρώτο βήμα σε ένα σωστό στρατηγικό πλάνο SEO είναι να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά.

Λατρεύω την έρευνα λέξεων-κλειδιών επειδή όλοι έχουμε μια ιδέα για το τι πιστεύουμε ότι θέλουμε να κατατάξουμε, σωστά, αλλά όταν χρησιμοποιείτε την έρευνα λέξεων-κλειδιών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα για να βρείτε ευκαιρίες και εκπλήξεις που δεν γνωρίζατε καν ότι υπήρχαν. Γι ’αυτό θέλω να διαλύσω έναν μύθο σχετικά με την έρευνα λέξεων-κλειδιών. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι πρόκειται για την εύρεση του σωστού εργαλείου και εισάγετε τη λέξη-κλειδί σε ένα εργαλείο και λαμβάνετε μια λίστα.

Τεχνικά, αυτό είναι έρευνα λέξεων-κλειδιών, και αυτό είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης. Αλλά δεν αφορά τόσο πολύ το εργαλείο. Πρόκειται για μια διαδικασία. Πρόκειται για μια διαδικασία δημιουργίας στρατηγικής για ολόκληρο τον ιστότοπό σας και εύρεσης εκείνων των «κερδισμένων» λέξεων-κλειδιών για τις οποίες μπορείτε να κατατάξετε τον ιστότοπό σας και να λάβετε επισκεψιμότητα από αυτές που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Άρα είναι κάτι περισσότερο από ένα εργαλείο.

Είναι μια διαδικασία. Υπάρχουν ολόκληροι οδηγοί και διαδικτυακά σεμινάρια σχετικά με την έρευνα λέξεων κλειδιών. Αλλά νομίζω ότι μπορούμε να το απλοποιήσουμε. Θέλω να σας δείξω τα βασικά βήματα μιας επιτυχημένης έρευνας λέξεων-κλειδιών που πιστεύω ότι μπορείτε να αρχίσετε να κυριαρχείτε σε λίγα λεπτά και να αποκτήσετε τις βασικές αρχές.

Θα αναφερθώ στα βασικά βήματα , ώστε να μπορέσετε να αρχίσετε να κατανοείτε τη διαδικασία που θα σας βοηθήσει να κερδίσετε με την έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Λέξεις κλειδιά

1. Για τι θέλω να κάνω Rank;

Ας ξεκινήσουμε να αναλύουμε με ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ένα πελάτη ο οποίος πουλάει μαγειρικά σκεύη.

«Καλησπέρα Ανδρέα θέλω να έχω καλή κατάταξη ή ακόμα να βγαίνω πρώτος στα αποτελέσματα αναζήτησης για μαγειρικά σκεύη». Εδώ είναι και η πρώτη μας λέξη-κλειδί.

2. Που κάνω ήδη Rank;

Είναι απαραίτητο να δούμε και να απαντήσουμε την ερώτηση, «Που κάνω ήδη Rank».Λοιπόν, ας πούμε ότι ο πελάτης έχει έναν υπάρχοντα ιστότοπο. Έχει καταφέρει και πουλάει έναν αριθμό προιόντων με μαγειρικά σκεύη.

Γι ’αυτό θέλω να αναλύσουμε στα δεδομένα του, τι τους στέλνει ήδη κίνηση και μπορούμε να το κάνουμε αυτό με πολλά εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών. Μπορούμε να εισέλθουμε στον ιστότοπο του πελάτη μας και να δούμε ότι ο ιστοτοπός του κατατάσσεται για ανοξείδωτες κατσαρόλες.

Για ανοξείδωτες κατσαρόλες κάνει rank στη θέση νούμερο ένα. Λαμβάνει μόνο 50 επισκέψεις το μήνα, οπότε ίσως να μην είναι τόσο καλή λέξη-κλειδί. Αλλά ”η καλύτερη ανοξείδωτη κατσαρόλα”, έχει 1000 επισκέψεις το μήνα. Αυτή είναι εξαιρετική λέξη κλειδί. Σημειώνουμε τη λέξη και θα την χρησιμοποιήσουμε.

Ακόμα, έχετε τη δυνατότητα να αναλύσετε αυτά τα δεδομένα από το Google Search Console. Από όπου και αν τα αναλύσετε, ο στόχος είναι ίδιος.

3. Που κάνουν Rank οι ανταγωνιστές μου;

Τέλος, ας υποθέσουμε ότι δεν έχετε υπάρχοντα ιστότοπο ή ότι ξεκινάτε ένα νέο έργο από το μηδέν. Δεν έχετε πολλά υπάρχοντα δεδομένα. Είναι απαραίτητο να μπορείτε να απαντήσετε, «Που κάνουν Rank οι ανταγωνιστές μου ή τους ιστότοπους με την κορυφαία κατάταξη;». Βρείτε και αναλύστε όλες τις λέξεις-κλειδιά για τα οποία ο ανταγωνισμός κάνει rank, εδώ αρχίστε να καταγράφετε τις καλές λέξεις-κλειδιά. Μπορείτε να βρείτε λέξεις-κλειδιά από κυριολεκτικά οποιοδήποτε εργαλείο λέξεων-κλειδιών.

Κατασκευή λιστών

Λοιπόν, θα αρχίσουμε να δημιουργούμε τη λίστα μας με τις λέξεις-κλειδιά. Εδώ θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ισχυρό εργαλείο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών.

Τώρα υπάρχουν πολλές μετρήσεις στην έρευνα λέξεων-κλειδιών στο κάθε εργαλείο, όπως δυσκολία λέξεων-κλειδιών, αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, σημασία, και αρκετά άλλα. Προς το παρόν, θέλουμε να ασχολούμαστε μόνο με δύο μετρήσεις, συνάφεια και όγκο(volume).

Μπορείτε να ασχοληθείτε με τις άλλες μετρήσεις λίγο αργότερα, κατά την ταξινόμηση και το φιλτράρισμα. Αλλά τώρα, θέλουμε να βρούμε περισσότερες λέξεις-κλειδιά. Αυτή είναι η βασική διαφορά εδώ σε αυτήν τη διαδικασία. Δεν βρίσκουμε μόνο σχετικές λέξεις-κλειδιά, βρίσκουμε περισσότερες λέξεις-κλειδιά.

Αυτό που κάναμε τώρα είναι ότι έχουμε συλλέξει αρκετές λέξεις κλειδιά και θα χρησιμοποιήσουμε αυτές τις λέξεις για ανακαλύψουμε ακόμη περισσότερες σχετικές λέξεις-κλειδιά.Είναι μια συνεχής διαδικασία. Με άλλα λόγια, θα αρχίσουμε να δημιουργούμε τη λίστα μας.
Ανάλυση ανταγωνιστών

Αφού τώρα έχουμε συλλέξει και δημιουργήσει τη λίστα μας με τις λέξεις-κλειδιά, θα κάνουμε ένα τελευταίο βήμα που πολλοί άνθρωποι ξεχνούν ή απλά δεν συνειδητοποιούν, και αυτή είναι η ανταγωνιστική ανάλυση. Το εργαλείο λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιείται θα βοηθήσει στην ανάλυση.

Μετά από αυτό, μπορούμε να αρχίσουμε να ταξινομούμε και να φιλτράρουμε κατά όγκο λέξεων-κλειδιών, δυσκολία και αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων. Αλλά αυτή είναι μια διαδικασία που θα σας εξηγήσω σε επόμενο άρθρο.

Ελπίζω λοιπόν να μάθατε και να σας βοήθησα να κατανοήσετε τα βασικά βήματα για να κερδίσετε με την έρευνα λέξεων-κλειδιών.

Ίσως εργάζεστε σκληρά για να βελτιώσετε τα αποτελέσματα αναζήτησης. Εσείς, ακολουθείτε τα βασικά βήματα έρευνας λέξεων-κλειδιών; Να κάτι που με ενδιαφέρει να μάθω!

Η ειρωνική πραγματικότητα είναι ότι αν σταματήσετε να εστιάζετε τόσο πολύ στην κατάταξη στις κορυφαίες 10 της Google και αντίθετα να επικεντρωθείτε στον χρήστη ενώ στοχεύετε σε πιο μακροχρόνιες λέξεις-κλειδιά, θα παρατηρήσετε μια τεράστια ώθηση στην επισκεψιμότητα και στις ταξινομήσεις οργανικής αναζήτησης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Google είναι παθιασμένη με τους χρήστες και θα ανταμείψει μια καλή εμπειρία χρήστη.

Προσπαθώ να κάνω αυτές τις έννοιες όσο το δυνατόν πιο εύκολες για να σας βοηθήσω να κερδίσετε με το SEO. Καλή τύχη με το SEO σας!

Δημοφιλή