Η Diageo μπορεί να προβλέψει το αγαπημένο σου cocktail

Η σπουδαία συνεργασία που πρόκειται να διαμορφώσει το μέλλον των ποτών ανακοινώθηκε στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό του World Class Bartender of the Year 2019 της Diageo.

Στο West End της Γλασκόβης, οι 54 κορυφαίοι bartenders του κόσμου, συναντούν τις πιο επιδραστικές προσωπικοτήτες του κλάδου των ποτών, σε μια διαδραστική εκδήλωση, που στόχο έχει να προβάλλει το μέλλον της cocktail κουλτούρας.

O επικεφαλής του World Class, Simon Earley, δήλωσε: «Είναι δέσμευση για εμάς να επενδύουμε στην οικονομία της εμπειρίας και στο «επόμενο βήμα» της κουλτούρας των cocktail παγκοσμίως. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που επιδιώξαμε φέτος να έχουμε μαζί μας στον παγκόσμιο τελικού του World Class τους πιο προοδευτικούς συνεργάτες μας.

«Για πρώτη φορά δημιουργήσαμε έναν διαδραστικό χώρο, με την χαρακτηριστική ονομασία “A Taste of the Future” – όπου σε συνδυασμό με συνεργάτες όπως το Spotify, το Crucible και το ChragedUp, παρουσιάζουμε κάποιες από τις τάσεις που πιστεύουμε ότι θα διαμορφώσουν το μέλλον στην εμπειρία του ποτού».

1
Η Diageo μπορεί να προβλέψει το αγαπημένο σου cocktail.
1

Ο χώρος “Taste of the Future” είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της ομάδας Future της Diageo και της Spotify, της κορυφαίας συνδρομητικής υπηρεσίας μουσικής στον κόσμο, με στόχο να καινοτομεί σε διαφορετικές στιγμές κατανάλωσης.

Η Diageo σε συνεργασία με την Spotify, συνέλεξαν δεδομένα από αναρτήσεις χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες αφορούν cocktail serves, τα οποία έχουν δημιουργηθεί με βάση τα Reserve Brands της Diageo.Αναλύοντας τα δεδομένα αυτά, η Spotify δημιούργησε μια καινοτόμα μέθοδο, για να προσδιορίσει τα μουσικά κομμάτια που αποτυπώνουν την διάθεση, με τα οποία έχουμε συνδέσει τη στιγμή που απολαμβάνουμε ένα cocktail.

Αποτέλεσμα αυτής της πρωτότυπης συνεργασίας ήταν έξι playlist, οι οποίες δημιουργήθηκαν με γνώμονα τα signature cocktail serves των Reserve brands της Diageo, αντικατοπτρίζοντας τον «χαρακτήρα» κάθε ποτού. Κάθε μια από τις playlist δημιουργήθηκε για να αναδείξει την στιγμή κατανάλωσης, επιτρέποντας στους καταναλωτές να απολαύσουν τα αγαπημένα τους cocktail με όλες τις αισθήσεις τους, είτε βρίσκονται στον χώρο του “ Taste of the Future” στη Γλασκόβη, είτε σε κάποιο άλλο σημείο του πλανήτη.

Η Diageo μπορεί να προβλέψει το αγαπημένο σου cocktail.

Ο Rak Patel, Επικεφαλής Πωλήσεων για τo Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: «Οι ακροατές του Spotify επισκέπτονται την πλατφόρμα αναζητώντας μια εξατομικευμένη εμπειρία, η οποία διαμορφώνεται για κάθε χρήστη μέσα από τις μουσικές προτάσεις από το section -Discover Weekly, τα προτεινόμενα podcasts καθώς και ακόμα περισσότερες εξατομικευμένες επιλογές που προσφέρει η υπηρεσία μας.

Ο λόγος που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε όλα τα παραπάνω είναι χάρη στο streaming intelligence, το οποίο με την κατάλληλη ανάλυση των δεδομένων, - μας δίνει τη δυνατότητα να προσδιορίσουμε πότε οι συνδρομητές μας ακούν ένα συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι και τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που το ακούν. Σε συνεργασία με την Diageo, αξιοποιούμε αυτά τα δεδομένα με στόχο να διαμορφώσουμε τη διάθεση των ακροατών, καθώς εκείνοι απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους cocktails, συνδέοντας με έναν ευχάριστο και εντυπωσιακό τρόπο την στιγμή της κατανάλωσης με τα brands των spirits που προτιμούν».

Κατά τη διάρκεια του World Class, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε ένα οπτικοακουστικό πείραμα, του οποίου τα αποτελέσματα πιθανώς και να δώσουν την απάντηση στο ερώτημα: Γιατί οι λάτρεις του τζιν δυσκολεύονται να αποφασίσουν με ποιο αναψυκτικό να απολαύσουν το αγαπημένο τους Tanqueray No.TEN. To Head vs Head activation συνιστά μια εξατομικευμένη τέλεια εξυπηρέτηση με βάση τα αποτελέσματα των αισθητήρων EEG.

O Benjamin Lickfett, o επικεφαλής του τμήματος Future της Diageo για την Ευρώπη, δήλωσε: «Oι καταναλωτές, αναζητούν ολοένα και περισσότερες εξατομικευμένες εμπειρίες στην κατηγορία των ποτών. Η Head vs Heart, είναι ένα από τα παραδείγματα μιας αναπτυσσόμενης τεχνολογίας, η οποία επιτρέπει στους επισκέπτες του παγκόσμιου τελικού να ανακαλύψουν τις προσωπικές τους προτιμήσεις και γεύσεις που αφορούν το βραβευμένο gin Tanqueray No.TEN, ως μέρος αυτής της συναρπαστικής εμπειρίας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του “Taste of the Future”.

Η Diageo μπορεί να προβλέψει το αγαπημένο σου cocktail

Οι λάτρεις της γεύσης, είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τον Stu Bale, Director του λονδρέζικου πειραματικού bartending hub “Crucible”. Είδαν από κοντά τον Stu να επιδεικνύει πώς η χρήση «περίεργων» μηχανημάτων, όπως το rotovap evaporator, η φυγόκεντρος και η εκχύλιση με υπέρηχους μπορούν να δημιουργήσουν διαφορετικές πλευρές γεύσεων και υφών.

Ο Stu και η ομάδα του, χρησιμοποίησαν αυτές τις πρωτοποριακές τεχνικές για να δημιουργήσουν τρεις μοναδικές γευστικές εμπειρίες χρησιμοποιώντας σπουδαία brands όπως το Zacapa Rum, το Talisker Single malt whisky και η Don Julio tequila.

O Stu δήλωσε: «Στο Crucible, χρησιμοποιούμε την αίσθηση της γεύσης σαν μια παγκόσμια γλώσσα έκφρασης. Το World Class της Diageo ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή όσον αφορά την κουλτούρα των ποτών και του πειραματισμού, αλλά παρά όλες τις εικασίες και φήμες που περιτριγυρίζουν το μυστήριο του να ανακαλύπτεις και να δημιουργείς νέα cocktails στο τέλος της ημέρας αυτό που είναι το πιο σημαντικό είναι η γεύση. Αυτή είναι μια φιλοσοφία που συμμεριζόμαστε με το World Class, και βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων εδώ στο “Taste of the Future”.

Και ενώ η γεύση είναι μια σταθερά στο ταξίδι αυτής της δημιουργίας, η εξέλιξη της τεχνολογίας διαμορφώνει αντίστοιχα και την δική μας αντίληψη για το πώς αντιλαμβανόμαστε την αίσθηση της γεύσης. Βασισμένοι σε γνώσεις και μια σειρά από σύγχρονα μηχανήματα, έχουμε πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να εκχυλίσουμε, να αναπτύξουμε και να αναδείξουμε νόστιμες γεύσεις. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον που το κάνουμε πραγματικότητα εδώ στη Γλασκόβη! Ανυπομονούμε!»

Το World Class της Diageo, έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια κουλτούρα του Fine Drinking, από τη ίδρυσή του το 2009, μέχρι και σήμερα, με πάνω από 300,000 bartenders παγκοσμίως να έχουν εκπαιδευτεί και να εμπνευστεί από την πλατφόρμα του World Class.

Επισκεφτείτε τη σελίδα του World Class και ακολουθείστε τον λογαριασμό στο Instagram sτο @WorldClass για περισσότερες πληροφορίες για τις τελευταίες τάσεις των ποτών, των trends, για συνταγές cocktails και νέα του κλάδου.