ΔΙΕΘΝΕΣ
16/05/2019 17:26 EEST | Updated 16/05/2019 17:46 EEST

Η Gucci λανσάρει τουρμπάνι αξίας 800 δολαρίων και ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων

Ο ιταλικός οίκος μόδας κατηγορείται για «πολιτιστική εκμετάλλευση».

Nordstrom

Σφοδρά πυρά δέχεται η Gucci από δυσαρεστημένους καταναλωτές για την πώληση ενός «τουρμπανιού» - το οποίο χρεώνει 800 δολάρια - λίγες μόνο εβδομάδες μετά την αναγκαστική ανάκληση από τον ιταλικό οίκο μόδας μιας «μάσκας» τύπου full face που επίσης είχε προκαλέσει τεράστια αντίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η εταιρεία κατηγορήθηκε για «πολιτιστική εκμετάλλευση», όταν το τουρμπάνι έκανε το ντεμπούτο του στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου τον περασμένο Φεβρουάριο.

Ωστόσο, η κριτική αναπυροδοτήθηκε όταν το πολυκατάστημα Nordstrom άρχισε να το διαθέτει προς πώληση έναντι 790 δολαρίων.

Τόσο ο οίκος μόδας όσο και η Nordstrom κατακεραυνώθηκαν από χρήστες του Twitter, που θεωρούν ότι το συγκεκριμένο προϊόν δείχνει ασέβεια προς του Σιχ, για τους οποίους το τουρμπάνι  έχει εξέχουσα θρησκευτική σημασία.

 

Η Nordstrom ανταποκρίθηκε στην κριτική την Τετάρτη, ανακοινώνοντας στο Twitter ότι δεν θα πωλεί πλέον το προϊόν στα καταστήματά της ή στο διαδίκτυο. «Δεν ήταν ποτέ η πρόθεσή μας να παρανοήσουμε αυτό το θρησκευτικό και πολιτιστικό σύμβολο» ανέφερε στην ανάρτησή της.

Πηγή: RT