Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton «μπλέκει» το θρίλερ με την μόδα

Οταν η φαντασία των καλλιτεχνών οργιάζει, η μόδα γίνεται πιο ενδιαφέρουσα.
Καμπάνια Louis Vuitton
The Quint
Καμπάνια Louis Vuitton

Η καινούρια καμπάνια του οίκου Louis Vuitton για το φθινόπωρο του 2020 είναι... «τρομακτική». Ο σχεδιαστής Νικολά Γκεσκέρ επιστράτευσε διάσημες ηθοποιούς, οι οποίες είχαν υπάρξει μούσες του στο παρελθόν, για να γίνουν «πρωταγωνίστριες» βιβλίων και ταινιών θρίλερ, επιστημονικής φαντασίας.

Σταρ του Χόλιγουντ όπως η Λέα Σεϊντού, η Σόφι Τέρνερ, η Κλόι Γκρέις Μορέτζ, η Εμμα Ρόμπερτς και η Τζένιφερ Κονέλι, φόρεσαν τα ρούχα του και φωτογραφήθηκαν από τον Κόλιερ Σκορ. Επειτα, καταξιωμένοι εικονογράφοι τις ένταξαν μέσα σε εικόνες που μοιάζουν με αφήσες B- movie (δηλαδή ταινιών χαμηλού budget). Ο σχεδιαστής σκαρφίστηκε τίτλους και λεζάντες για κάθε μια από αυτές.

Το αποτέλεσμα είχε μια ρετρό αισθητική. Ο Γκεσκέρ υποστηρίζει ότι η ιδέα για το concept ήρθε πρώτη και τα ρούχα δεύτερα.

«Μου αρέσει να παίρνω ιδέες από φανταστικούς χαρακτήρες και να τις ενσωματώνω στα ρούχα. Επειτα, όμως, σκέφτηκα: Ποιό είναι αντίθετο; Να χρησιμοποιήσω την επιστημονική φαντασία ως concept φωτογράφισης για καθημερινά ρούχα» αναφέρει ο σχεδιαστής.

Ο Νικολά Γκεσκέρ φημίζεται για την αγάπη του προς το Sci- Fi, αλλά και τους αναχρονισμούς. Στην πενταετή πορεία του στον οίκο έχουμε δει πολλές φορές να «μπλέκει» το παρελθόν με το μέλλον, όσον αφορά τα ρούχα και τα concept.

Για την εν λόγω καμπάνια, σημαντικό ρόλο έπαιξε η συζήτηση με τις πρωταγωνίστριες. Για παράδειγμα, η σουηδή ποπ σταρ Ρόμπιν του είπε ότι ονειρεύτηκε μια τίγρη που μιλάει. Το αποτέλεσμα: «The Night Chaser», στο οποίο φοράει ένα καμισόλ με παγέτες και δερμάτινη φούστα, ενώ μια γιγάντια μωβ τίγρης την κρατά από τους ώμους.

Ο Τζέιντεν Σμιθ «πρωταγωνιστεί» στον «Χαμένο Πλανήτη» και η Σόφι Τέρνερ στο «Σπίτι του Διαβόλου».

Η Ντιπίκα Παντούκον είναι η πρώτη σταρ του Μπόλιγουντ που φωτογραφίζεται για τον Louis Vuitton.

Το Δεκέμβριο κυκλοφόρησε η συλλογή Louis Vuitton x League Of Legends, μια συνεργασία που αποδεικνύει την αγάπη του Νικολά Γκεσκέρ για την εικονική πραγματικότητα.

Την εβδομάδα που μας πέρασε, ο Νικολά Γκεσκέρ δημοσίευσε στο Instagram μια φωτογραφία του ίδιου και της Σέννα, virtual χαρακτήρα του ίδιου παιχνιδιού (League Of Legends).

Οι virtual χαρακτήρες έχουν μπει για τα καλά στον κόσμο της μόδας (βλέπε την διαφήμιση του Calvin Klein με την Μπέλα Χαντίντ να φιλάει την ψηφιακή influencer, Λιλ Μικέλα).

Δείτε όλους τους διάσημους με ρούχα της νέας κολεξιόν Louis Vuitton παρακάτω, πατώντας το βελάκι στις φωτογραφίες:

Πηγή: Vogue