Άνδρας καταγγέλλει πως αναγκάστηκε να καθίσει σε θέση βρεγμένη με ούρα σε 11ωρη πτήση της British Airways

Άνδρας καταγγέλλει πως αναγκάστηκε να καθίσει σε θέση βρεγμένη με ούρα σε 11ωρη πτήση της British Airways
A passenger aircraft, operated by British Airways, a unit of International Consolidated Airlines Group SA (IAG), takes off from London Heathrow Airport, in London, U.K., on Tuesday, May 30, 2017. British Airways'Â epic meltdown over a busy holiday weekend further fanned public outrage of an industry infamous for its focus on cost cuts over customer service, leaving the U.K. carrier scrambling to explain how a local computer outage could lead to thousands of stranded passengers. Photographer: Luke MacGregor/Bloomberg via Getty Images
A passenger aircraft, operated by British Airways, a unit of International Consolidated Airlines Group SA (IAG), takes off from London Heathrow Airport, in London, U.K., on Tuesday, May 30, 2017. British Airways'Â epic meltdown over a busy holiday weekend further fanned public outrage of an industry infamous for its focus on cost cuts over customer service, leaving the U.K. carrier scrambling to explain how a local computer outage could lead to thousands of stranded passengers. Photographer: Luke MacGregor/Bloomberg via Getty Images
Bloomberg via Getty Images

Ένας 39χρονος σύμβουλος ΙΤ υποστηρίζει πως αναγκάστηκε να καθίσει σε θέση βρεγμένη με τα ούρα κάποιου για μια πτήση διάρκειας 11 ωρών της British Airways από το αεροδρόμιο Χίθροου στο Κέιπ Τάουν.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Mirror, o Άντριου Γουΐλκινσον, 39 ετών, που ζει στο Λονδίνο, είπε πως όταν υπέδειξε ένα υγρό σημείο σε μέλος του πληρώματος, του έδωσαν μαντιλάκια και του είπαν να το καθαρίσει μόνος του.

Ο Άντριου, που επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο στις 4 Αυγούστου για να ταξιδέψει στο Κέιπ Τάουν για να βοηθήσει τους γονείς του να μετακομίσουν, είπε ότι η πτήση ήταν απαίσια, καθώς μπορούσε να νιώσει το παντελόνι του να μουσκεύει από τα ούρα. Όταν παραπονέθηκε στη British Airways, του δόθηκαν 5.000 πόντοι Avios ως αποζημίωση, που θα μπορούσαν να καλύψουν μια πτήση one way στο Παρίσι.

Όταν πρωτοαντιλήφθηκε το υγρό σημείο, νόμισε πως ήταν νερό. «Πήγα στη θέση μου και είδα ένα βρεγμένο μέρος. Είχε περίπου το μέγεθος δύο τραπουλών χαρτιών που ήταν τοποθετημένες πλάι-πλάι».

«Στην αρχή νόμισα ότι ήταν νερό, αλλά η μυρωδιά ήταν τόσο χαρακτηριστική που θα μπορούσε να είναι μόνο ούρα. Το είπα στην αεροσυνοδό και το μύρισε και συμφώνησε. Μου είπε “συγνώμη”. Μετά πήγε στην τουαλέτα, μου έφερε μαντιλάκια και μου είπε να το καθαρίσω μόνος μου».

Ο Γουΐλκινσον ζήτησε να μεταφερθεί στη business class. «Ταξίδευα στην economy και ήταν γεμάτη, αλλά θα μπορούσαν να στείλουν κάποιον από την business στην πρώτη θέση και να απελευθερωθεί έτσι μια θέση. Είπα στην αεροσυνοδό: “Προφανώς θα με πάτε στη business, έτσι δεν είναι; Δεν μπορώ να κάτσω εδώ”. Είπε ότι θα έβλεπε τι μπορούσε να κάνει, αλλά δεν με μετακίνησαν. Και μετά σχολίασε: “θα με ζορίσεις σε αυτή την πτήση, έτσι δεν είναι;”».

«Οπότε με άφησαν να κάτσω σε μια θέση βρεγμένη με ούρα για πάνω από 11 ώρες, ενώ είχα πληρώσει 1.242 λίρες για μια πτήση μετ'επιστροφής με τη BA. Ήταν απαίσιο. Μέχρι το τέλος της πτήσης, τα ένιωθα να μουσκεύουν το τζιν μου».

Ο Γουΐλκινσον σκέφτηκε να το αποφύγει βάζοντας μια κουβέρτα στο κάθισμα, αλλά η ίδια αεροσυνοδός του είπε απλά πως «αν βρω μια, θα στη φέρω».

Σύμφωνα με τη Mirror, εκπρόσωπος της BA είπε πως η εταιρεία έχει έρθει σε επαφή με τον πελάτη για να επανορθώσει. «Η καθαριότητα των αεροσκαφών μας είναι υψίστης σημασίας για εμάς και τα αεροπλάνα μας καθαρίζονται εκτενώς μετά από κάθε πτήση».

Δημοφιλή