ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
04/06/2020 22:03 EEST | Updated 04/06/2020 22:19 EEST

Ελληνικό καλοκαίρι: state of mind

Η ελληνική κυβέρνηση αποκαλύπτει την τουριστική Ελλάδα της νέας εποχής: Το πρώτο βίντεο της διεθνούς καμπάνιας.

Eurokinissi
.

Μια νέα κατάσταση ευτυχίας υπόσχεται η Ελλάδα για φέτος το καλοκαίρι σε όσους την επισκεφθούν, με «State of mind» το μήνυμα που θα αποσταλεί προς κάθε κατεύθυνση.

Η παρουσίαση του πρώτου βίντεο της διεθνούς καμπάνιας, έγινε σήμερα στην Αίγλη Ζαππείου, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Το σποτ αποτελεί σύμπραξη δημοσίου τομέα και είναι δωρεά της Marketing Greece προς την κυβέρνηση.

 

 

«Το φετινό καλοκαίρι θα είναι πολύ διαφορετικό. Επέφερε και βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη οικονομική κρίση. Η βιομηχανία του τουρισμού χτυπήθηκε, ουσιαστικά παρέλυσε. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά. Επιδείξαμε νέα συλλογικότητα. Μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στην κανονικότητα» δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Παρουσιάζουμε την Ελλάδα μέσα από μια διαφορετική ματιά. Κάναμε κουβέντα για το τι είναι τελικά η Ελλάδα. Αυτό το καλοκαίρι θα είναι ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά» είπε, προσθέτοντας πως φέτος ο αριθμός των επισκεπτών θα είναι αρκετά μειωμένος για πολλούς λόγους. «Η καμπάνια δεν επενδύει στο 2020, αλλά και στο μέλλον. Ήταν ανάγκη να είμαστε λιτοί, χωρικοί, χωρίς φανφάρες και μεγάλα λόγια» δήλωσε ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος ενθάρρυνε τους επιχειρηματίες να κρατήσουν όσο μπορούν περισσότερους εργαζόμενους.

«Δείξαμε ότι είμαστε μια χώρα που τα καταφέρνει. Δικαιωθήκαμε. Σχεδιάζουμε το μέλλον» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα της Marketing Greece.

«Η Marketing Greece αναλαμβάνει την καμπάνια του ελληνικού τουρισμού και την παραχωρεί ελεύθερη δικαιωμάτων. Θα προβληθεί άμεσα στο εξωτερικό. Ετοιμάζεται και ξεχωριστό σπορ για την καμπάνια του εσωτερικού τουρισμού» πρόσθεσε σχετικά.

 

Sponsored Post