ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
17/07/2019 14:58 EEST | Updated 17/07/2019 14:59 EEST

Ελληνικός Τουρισμός: Το βάρος στη Χαλκιδική

Αμεσες ενέργειες για την στήριξη της περιοχής.

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Οι ανθρώπινες ζωές που χάθηκαν και οι ζημιές που προκλήθηκαν την περασμένη εβδομάδα στη Χαλκιδική, εξαιτίας των έντονων καιρικών φαινομένων, αναμφίβολα έκαναν ως είδηση τον γύρο του κόσμου και σε τέτοιες περιπτώσεις ο αντίκτυπος είναι ισχυρός.

Ο κρατικός μηχανισμός κινητοποιήθηκε άμεσα, ώστε να επουλωθούν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν, ωστόσο οι ζωές που χάθηκαν δεν γυρίζουν πίσω και για το λόγο αυτό, χρειάζονται επιπλέον μέτρα πρόληψης και προστασίας.

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Μεσούσης της τουριστικής περιόδου, αναμφίβολα επηρεάζεται και η τουριστική κίνηση στη Χαλκιδική και προκειμένου να καθησυχαστούν οι όποιες ανησυχίες τουριστικών πρακτόρων και κοινού, σχεδιάστηκε μια μεγάλη καμπάνια προβολής και ενημέρωσης στις χώρες προέλευσης του τουριστικού κοινού.

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Τουρισμού, με συμμετοχή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, της διοίκησης του ΕΟΤ και του προέδρου των Ξενοδόχων της Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιου, ο υπουργός Χάρης Θεοχάρης και ο υφυπουργός Μάνος Κόνσολας, αφού ενημερώθηκαν από τον γενικό γραμματέα Κωνσταντίνο Τσέγα και τον πρόεδρο του ΕΟΤ Χαράλαμπο Καρίμαλη, έδωσαν οδηγίες για τη λήψη άμεσων μέτρων που θα συμβάλλουν στην αποκατάσταση της εικόνας της Χαλκιδικής και την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος στην περιοχή.

Αποφασίστηκαν λοιπόν, να γίνει ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για την Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, ώστε να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.
Επίσης, στις 17 Αυγούστου ξεκινά καμπάνια οκτώ εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη, με προβολή βίντεο για τη Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.
Κι ακόμη, θα υπάρξει ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού, για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους, την περίοδο τρίτου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Εξάλλου, στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019, μέσω του δικτύου OATH – Verizon Media, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία και Γερμανία, θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.

Καταλήγοντας, στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19, το οποίο αποστέλλεται απευθείας με ηλεκτρονική αλληλογραφία σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ, θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.