Employee Loyalty Greece

Οι ελληνικές επιχειρήσεις προχωρούν μαζικά σε εκπαιδεύσεις του ανθρώπινου δυναμικού τους με στόχο εξέλιξη των δεξιοτήτων των ομάδων τους και την ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα οι εταιρείες παρέχουν στους εργαζομένους τους εξατομικευμένες εκπαιδεύσεις στο επαγγελματικό τους πεδίο.

Για πολλά χρόνια οι επιχειρήσεις έδιναν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών τους, με σκοπό να διατηρήσουν και να αυξήσουν την πελατειακή τους βάση. Για τον λόγο αυτό, επένδυαν σε πρωτοβουλίες και προγράμματα που εστίαζαν σε εμπορικά κίνητρα. Σήμερα, οι εταιρείες έχουν αντιληφθεί τη βαρύτητα ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος, το οποίο θέτει τον εργαζόμενο στο επίκεντρο! Προς αυτή τη κατεύθυνση, παρέχουν στους εργαζομένους τους ευκαιρίες να αναπτύσσονται ατομικά στο επαγγελματικό τους πεδίο και να εξελίσσουν συνεχώς τις δεξιότητές τους. Έτσι, οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι η εταιρεία τους τους υπολογίζει ως μονάδες και επενδύει σε αυτούς ως μέλη της ομάδας, με αποτέλεσμα να αισθάνονται πλήρεις και να μην σπεύδουν να αναζητήσουν αλλαγή του εργασιακού περιβάλλοντος.

Το κομμάτι της διατήρησης ταλέντων, το λεγόμενο employee loyalty, ενέχει δυσκολίες και απαιτείται συνεχής προσπάθεια, ώστε οι ομάδες να έχουν κίνητρο στο εργασιακό περιβάλλον και να επιλέξουν να μείνουν στην εταιρεία σε περίπτωση επαγγελματικής εναλλακτικής πρότασης από κάποιον άλλο φορέα. Ο πιο σημαντικός παράγοντας μαζί με την αναζήτηση μισθολογικής ανέλιξης είναι η έλλειψη συνεχούς κατάρτισης σε νέες τεχνολογίες και διαδικασίες. Τελευταίες έρευνες έδειξαν ότι το 43% των εργαζομένων που σκέφτονται να φύγουν από την τρέχουσα εργασία τους είναι λόγω της αίσθησης ότι δεν μαθαίνουν κάτι καινούργιο και δεν ακολουθούν τις νέες τάσεις του κλάδου τους, στο τρέχον εργασιακό περιβάλλον τους.

«Ειδικά για τα ηλικιακά groups των νεότερων εργαζομένων, η εξέλιξη στην γνώση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα» επισημαίνουν οι Δημήτρης Κυριακάτης και Ευθύμης Βαφειάδης, ιδρυτές του Workearly, της πρώτης υπηρεσίας στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην παροχή εξατομικευμένων εκπαιδευτικών πλάνων στις νέες τεχνολογίες.

1
1
1

Αυτό σημαίνει ότι το συνολικό πακέτο από αποδοχές, benefits, όραμα, εργασιακή κουλτούρα και εξέλιξη πρέπει να διατηρείται ανταγωνιστικό. Τα τμήματα Ανθρωπίνου Δυναμικού προσπαθούν να αφουγκράζονται συνεχώς τις ανάγκες των ομάδων και των τμημάτων, ώστε να μπορούν εύκολα να πιάσουν τον παλμό και την ψυχολογία τους, κάτι που δεν είναι πάντα εύκολο.

Όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι πλέον αναζητούν ατομικά προγράμματα για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους, το λεγόμενο upskilling. Αναζητώντας διαδικτυακά προγράμματα και σεμινάρια, προσπαθούν να βρουν αυτό που τους ενδιαφέρει και που θα προσδώσει επιπρόσθετη αξία στην καριέρα τους. Αποτρεπτικό παράγοντας τόσο στην αναζήτηση όσο και στη συμμετοχή είναι συνήθως ο χρόνος παρακολούθησης, δεδομένων των απαιτητικών εργασιακών ωραρίων.

Τη λύση σε αυτές τις δυσκολίες, έρχεται να δώσει το Workearly με εταιρικές εξατομικευμένες εκπαιδεύσεις.

Το Workearly, με ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εταιρειών για τα διαθέσιμα εξατομικευμένα προγράμματα, αναλαμβάνει να συζητήσει με κάθε εργαζόμενο ατομικά και να διαμορφώσει ένα εκπαιδευτικό πλάνο για upskilling, που ταιριάζει στο προφίλ του. Έτσι, το upskilling γίνεται μεθοδικά και συντονισμένα, αφού μεσολαβεί το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού αλλά ταυτόχρονα εξατομικευμένα, δεδομένου ότι το Workearly αναλαμβάνει ατομικά την εκπαίδευση κάθε εργαζομένου στο πεδίο που τον ενδιαφέρει.

Το αποτέλεσμα είναι η ικανοποίηση του εργαζομένου μέσω της εταιρικής αυτής παροχής και συνεπώς η αύξηση της αποδοτικότητάς τους και η ίδια η αναβάθμιση των δεξιοτήτων του. Είναι επίσης μια καλή πρακτική team bonding και συνεισφέρει στην ενίσχυση μίας καλής εργασιακής κουλτούρας.

«Οι βασικότεροι παράγοντες ώστε να είναι επιτυχημένο ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης και κατάρτισης σε εταιρικό επίπεδο είναι η εξατομίκευση ανά εργαζόμενο, διότι κάθε μέλος μίας ομάδας είναι ξεχωριστό, και το κομμάτι του χρόνου λόγω των καθημερινών υποχρεώσεων και του εργασιακού φόρτου», σημειώνουν οι ιδρυτές του Workearly.

To Workearly Employee loyalty, η ειδική υπηρεσία του Workearly για σχεδιασμό ευέλικτων εξατομικευμένων εκπαιδευτικών πλανων, φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την προσέγγιση της εταιρικής εκπαίδευσης με εξατομικευμένη προσέγγιση ανά εργαζόμενο.

  • Δεν υπάρχει μία λύση για όλους! Επομένως, κάθε εργαζόμενος μπορεί να επιλέξει την θεματολογία στην οποία θα επιθυμούσε να εξειδικευτεί, φύσικα σε συνενόηση και με το τμήμα όπου δραστηριοποιείται και το τμήμα Ανθρώπινου δυναμικού, ώστε η εκπαίδευση να συνδυάζεται και με αύξηση του performance και τους δείκτες απόδοσης και στοχους (KPIs / OKRs) του εκάστοτε τμήματος.
  • Εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για την εταιρεία χάρη στην προσέγγιση του microlearning, δηλαδή την εκπαίδευση μέσω μικρών στόχων, τεχνική που χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως όπως οι Walmart, Intercontinental Hotels Group και Bloomingdale’s. Με αυτόν τον τρόπο, ο εκπαιδευόμενος μαθαίνει μέσω μικρών tasks μέσα στην εβδομάδα, απορροφώντας έτσι πολύ καλύτερα την γνώση και ταυτόχρονα χωρίς να χρειαστεί να αφιερώνει πολύ χρόνο. To Workearly χρησιμοποιεί την μέθοδο του microlearning λύνοντας τα χέρια στις εταιρείες που θέλουν να εξελιχθούν έξυπνα και αποτελεσματικά.
  • Παρέχονται αξιολογήσεις προόδου καλυτερη διαφάνεια της διαδικασίας και engagement. Παρέχονται επίσης αξιολογήσεις απόδοσης και στατιστικές προόδου ανά εργαζόμενο.
  • Παρέχεται επίσης, η είδική υπηρεσία Corporate-elearning, που περιλαμβάνει ειδικά παραμετροποιημένα διαδραστικά videos τα οποία ευαισθητοποιούν, ενημερώνουν και εκπαιδεύουν τους εργαζόμενους για τις εσωτερικές Πολιτικές και Διαδικασίες της Εταιρείας και άλλα εσωτερικά έγγραφα. Στόχος είναι να απομονωθούν οι κρίσιμες εκείνες πληροφορίες που το προσωπικό θα συγκρατήσει και θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει ορθά. Με αυτό τον τρόπο, τα εσωτερικά εταιρικά έγγραφα θα καταστούν πλήρως λειτουργικά. Το Corporate-elearning, είναι μια υπηρεσία με μεγάλη ζήτηση μιας και όλοι οι μεγάλοι οργανισμοί πλέον κατασκευάζουν σε διαδραστική μορφή το δικό τους εταιρικό knowledge base για εκπαίδευση σε εσωτερικές πολιτικές, όπως για παράδειγμα Whistleblowing, Βία & Παρενόχληση στην εργασία, Εταιρική Δεοντολογία, Εσωτερικές Πολιτικές και Κανονισμοί Λειτουργίας, Προσωπικά Δεδομένα και πολλά άλλα διαδραστικά videos.

To πρόγραμμα Workearly Employee loyalty ειδικεύεται σε εκπαιδεύσεις τμημάτων και εργαζομένων σε πολλαπλούς τομείς, πάντα με γνώμονα τις νέες τάσεις και την τεχνολογία. Θεματολογίες όπως Marketing Data Analytics, Business Analytics, Business Intelligence & Reporting, Financial / Risk Analysis & Fintech, Healthcare Analytics, IT, Accounting Reporting, Programming Languages, Software, Visualization Tools και HR Analytics είναι μόνο κάποιες από αυτές με την μεγαλύτερη ζήτηση.

Με τεχνογνωσία σε εκπαιδευτικές πρακτικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας παγκοσμίως, φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα την προσέγγιση της εταιρικής εκπαίδευσης με εξατομικευμένη προσέγγιση ανα εργαζόμενο. Η εκπαίδευση γίνεται 100% εξ αποστάσεως και αποκλειστικά στους χρόνους του κάθε εργαζομένου ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη ευελιξία.

Mε παρουσία σε περισσότερες από 6 χώρες και εκατοντάδες επαγγελματίες που το εμπιστεύονται στην Ελλάδα, με πολλούς να είναι στελέχη εταιρειών με θέσεις ευθύνης σε μεγάλες πολυεθνικές, αναγνωρισμένα αντιπροσωπεύει τη νέα εποχή στην εκπαίδευση και το upskilling.

Όποιος ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για τις εταιρικές λύσεις του Workearly, μπορεί να κάνει αίτηση στην φόρμας επικοινωνίας, ώστε να έρθει άμεσα σε επικοινωνία με έναν εκπρόσωπο, όπου θα συζητηθούν οι επιλογές και οι εκπαιδευτικές ανάγκες τις εταιρείας ώστε να διαμορφωθούν στην συνέχεια ειδικά εκπαιδευτικά πλάνα.