Έβγαλε χρήματα αγοράζοντας τις πίτσες που πουλούσε ο ίδιος

Τι ανακάλυψε ιδιοκτήτης πιτσαρίας στις ΗΠΑ.
Максим Крысанов via Getty Images

Ιδιοκτήτης πιτσαρίας στις ΗΠΑ ανακάλυψε πως η εφαρμογή delivery DoorDash πουλούσε τις πίτσες του φθηνότερα από ό,τι ο ίδιος- αλλά παράλληλα τον πλήρωνε κανονικά για τις παραγγελίες.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, μία πίτσα για την οποία χρέωνε 24 δολάρια διαφημιζόταν για 16 δολάρια στο DoorDash- αλλά όταν παρήγγειλε ο ίδιος κρυφά, η εφαρμογή πλήρωσε στην πιτσαρία του 24 δολάρια, ενώ τον χρέωσε 16. Σημειώνεται πως ο ίδιος δεν είχε ζητήσει να μπει στην εφαρμογή, και αργότερα διαπίστωσε πως αυτό γινόταν στο πλαίσιο μιας δοκιμής για την αξιολόγηση της ζήτησης από τους πελάτες.

Ο Ράνιαν Ρόι, content strategist, έγραψε σε blog για τον ανώνυμο εστιάτορα, που είναι φίλος του. Όπως σημείωσε, άκουσε για το θέμα πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2019, όταν ο φίλος του άρχισε να λαμβάνει παράπονα για παραγγελίες, τις οποίες όμως δεν είχαν λάβει οι πιτσαρίες του. Όπως διαπίστωσε, τον είχαν βάλει στο DoorDash- και διαπίστωσε πως μια από τις σπέσιαλ πίτσες του χρεωνόταν λιγότερο. Οπότε παρήγγειλε 10 πίτσες, πλήρωσε 160 και έβαλε να παραδοθούν στο σπίτι φίλου του. Η πιτσαρία του τότε πληρώθηκε 240 δολάρια για την παραγγελία από το Door Dash.

Την επόμενη φορά το εστιατόριο ετοίμασε παραγγελία πακετάροντας μόνο τη βάση της πίτσας, χωρίς καθόλου επιπλέον συστατικά, μεγιστοποιώντας έτσι το «κέρδος» από τη διαφορά των τιμών. «Ήμουν περίεργος στα αλήθεια να δω αν θα το έβρισκε το DoorDash- αλλά δεν συνέβη αυτό» έγραψε ο Ρόι.

Το DoorDash δεν απάντησε στο BBC, ωστόσο ο Ρόι ανέφερε πως «μάθαμε μετά πως όλα ήταν αποτέλεσμα ενός “τεστ ζήτησης” από το DoorDash. Έχουν μια περίοδο δοκιμής όπου παίρνουν το site του εστιατορίου και δεν χρεώνουν, οπότε μπορούν μετά να πάνε στο εστιατόριο με θετικά δεδομένα παραγγελιών για να τους πείσουν να εγγραφούν στην πλατφόρμα. Οι “τρίτες” πλατφόρμες ντελίβερι, όπως είναι στημένες, μοιάζουν να έχουν λάθος μοντέλο...έχεις απίστευτα μεγάλες δεξαμενές κεφαλαίων να δημιουργούν ένα απίστευτα αναποτελεσματικό, ζημιογόνο επιχειρηματικό μοντέλο».

Το DoorDash υποστηρίζεται από τη Softbank, που αυτή την εβδομάδα ανακοίνωσε απώλειες ρεκόρ περίπου 13 δισ. δολαρίων.

Δημοφιλή