ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
29/09/2017 05:51 EEST | Updated 29/09/2017 05:51 EEST

Spiegel: H Fraport σκέφτεται να ζητήσει αποζημίωση 70εκατ ευρώ για την κακή κατάσταση των ελληνικών αεροδρομίων

NurPhoto via Getty Images
Photo show the Heraklion International Airport, Nikos Kazantzakis (Greek writer) the second busiest airport in Greece in passenger traffic after Athens international Airport and the primary airport on the island of Crete, Greece. Heraklion airport is a state owned airport. A hub for SkyExpress, a local airline but also the Greek owned airlines such as Aegean Airlines, Olympic Air, Astra Airlines, Ellinair and Minoan Air in the past have Heraklion as a focus city as it is a popular summer destination. In 2017 Heraklion airport is expected to have about 7.000.000 people passenger traffic. Most of the flights in this airport are seasonal. (Photo by Nicolas Economou/NurPhoto via Getty Images)

Στο ενδεχόμενο η Fraport να ζητήσει αποζημιώσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ για την κατάσταση των περιφερειακών αεροδρομίων που της έχουν παραχωρηθεί, αναφέρεται το γερμανικό περιοδικό Spiegel.

«Η Fraport θέλει να ζητήσει αποζημιώσεις ύψους 70 εκατομμυρίων ευρώ. Τα αεροδρόμια που ανέλαβε …βρίσκονται προφανώς σε πολύ χειρότερη κατάσταση από όσο μπορούσε κανείς να εικάσει. Στη σχετική συμφωνία παραχώρησης προβλέπεται ότι η Fraport σε μια τέτοια περίπτωση μπορεί να ζητήσει αποζημιώσεις», αναφέρει το Spiegel σύμφωνα και με τη σχετική αναδημοσίευση αποσπασμάτων του ρεπορτάζ από την Deutsche Welle.

Σύμφωνα με τις αποκλειστικές πληροφορίες που επικαλείεται το γερμανικό περιοδικό «η Fraport έδωσε σχετική εντολή σε έναν ανεξάρτητο πραγματογνώμονα, ο οποίος τον περασμένο Ιούνιο συνέταξε μια έκθεση για την κατάσταση του συνόλου των ελληνικών αεροδρομίων. Σύμφωνα με την έκθεση υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα. Για παράδειγμα: χιλιάδες καμένες λάμπες, χαλασμένες πόρτες, εξαφανισμένοι πυροσβεστήρες ή πυροσβεστήρες που δεν λειτουργούν. Κάποιες ελλείψεις μάλιστα αποτελούν κίνδυνο για τους πολλούς τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα».

Τονίζεται δε πως το ποσό που ζητά η γερμανική εταιρεία είναι πολύ υψηλό για τα ελληνικά δεδομένα, εάν αναλογιστεί κανείς ότι οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι πουλήθηκαν στην ιταλική εταιρεία Ferrovie για 45 εκατομμύρια ευρώ. Τέλος, σημειώνεται πως ούτε η Fraport ούτε η ελληνική κυβέρνηση έχουν πάρει θέση σχετικά με το δημοσίευμα.

Πηγή: DW