ΤΟ BLOG
07/12/2018 18:13 EET | Updated 07/12/2018 18:13 EET

Φταίει ο… «Χατζηπετρής»

Ήταν η τέλεια ευκαιρία και η Έλενα Ακρίτα ήταν το καταλληλότερο θύμα

Eurokinissi

Που μπορεί να φτάσει ο Μάρκος Σεφερλής για να προστατευθεί από μια κριτική που δεν του είναι αρεστή; Όπως φαίνεται, ο γνωστός ηθοποιός δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει ως ασπίδα τον ίδιο του τον γιο, στην πρόσφατη διαμάχη του με τη δημοσιογράφο Έλενα Ακρίτα. Τώρα που κόπασε ο θόρυβος ας δούμε λίγο τα γεγονότα με μια πιο ψύχραιμη ματιά.

Όλα άρχισαν από τη συμμετοχή του κ.Σεφερλή στην παράσταση «Ζητείται κλέφτης», ένα θεατρικό reboot δηλαδή της ομώνυμης ταινίας του 1961, που θα ανέβαινε στο θέατρο «Παλλάς». Η κ.Ακρίτα ανέφερε σε άρθρο της πως κατά τη γνώμη της, ο συγκεκριμένος χώρος δεν έπρεπε να ξεπέσει κοινώς και πως διαφωνεί με το έργο του κ.Σεφερλή που βασίζεται στη διακωμώδηση στερεοτύπων κατά ευπαθών ατόμων της κοινωνίας μας και που συμπεριφέρεται στο κοινό του σα να έχει «μυαλό κότας» αφού επιμένει να του σερβίρει τέτοια χαμηλής ποιότητας αστεία.

Έπειτα, παρακολουθήσαμε τον κ.Σεφερλή, σε τηλεοπτική εκπομπή να κλαίει και να οδύρεται διαστρεβλώνοντας την κριτική της κ.Ακρίτα και να χρησιμοποιεί το παιδί του και το ήθος του, σε μια προσπάθεια να πάρει τη συμπάθεια του κοινού, κάτι που κατάφερε με πολύ μεγάλη επιτυχία. Στην δική του οπτική βλέπετε, αν ήταν τόσο φαύλος όπως αναφέρει η κριτική, δεν θα μπορούσε να βγάλει τόσο καλό απόγονο, κάτι το οποίο διαστρεβλώνει την κριτική της δημοσιογράφου, που στηλίτευσε το χιούμορ του και όχι το ποιόν του. Ένα σημείο που μου έκανε εντύπωση στη συνέντευξη του Μάρκου Σεφερλή, ήταν και η δήλωση του πως δεν μένει στην Εκάλη-ενώ στην πραγματικότητα μένει στα βόρεια προάστια-ένα στοιχείο που απέκρυψε για να συγκινήσει ταξικά όλους εμάς.

Αλλά ξέρετε, δεν είναι δύσκολο να βγάλεις γέλιο χλευάζοντας τις γυναίκες, τους ομοφυλόφιλους, τους διεμφυλικούς και τους πάσχοντες από νανισμό, τέτοιου είδους χιούμορ ξυπνά τα ζωώδη ένστικτα μας, ακόμα και στους πιο «πολιτικά ορθούς». Και όχι, δεν είναι το ίδιο όπως ο κ.Σεφερλής ανέφερε με τον «Χονδρό και Λιγνό», ούτε την περίπτωση του μεγάλου «κοντού» του χρυσού ελληνικού κινηματογράφου, Νίκου Ρίζου. Οι άνθρωποι αυτοί αυτοσαρκάζονταν και έβγαζαν γέλιο, δεν έκαναν χαμηλής ποιότητας επιθεωρήσεις κοροϊδεύοντας άλλους ανθρώπους για τι ιδιαιτερότητες τους, έχει μεγάλη διαφορά.

Η Έλενα Ακρίτα, έχει κριτικάρει από την στήλη της πάρα πολλούς ανθρώπους, με πολύ σκληρότερα λόγια και δεν είχε γίνει τόσος μεγάλος σάλος ποτέ άλλοτε. Όμως, η κριτική της ήταν η ιδανικότερη ευκαιρία του ηθοποιού. Παραποιώντας τα λόγια της κ.Ακρίτα στον τηλεοπτικό αέρα, μπροστά σε μια πολύ πρόθυμη δημοσιογράφο που δεν έκανε την δουλειά της και τον άφησε να λέει ό,τι θέλει χωρίς πολλές ερωτήσεις, συσπείρωσε το λαό που τον ακολουθεί στις παραστάσεις που ανεβάζει, χρησιμοποιώντας το παιδί του, τη θρησκεία, την πατρίδα και την δεινή οικονομική θέση των Ελλήνων, που όμως δίνουν από το υστέρημα τους για να δουν τις παραστάσεις του. Και φυσικά, για να καλύψει τις ευθύνες του στη ματαίωση του «Ζητείται κλέφτης», που άφησε 25 ηθοποιούς στο δρόμο. Μέχρι και τραγουδιστές φίλοι του επί είκοσι χρόνια τοποθετούνται επί του θέματος και μέσα στο λογύδριο τους αναφέρουν την πρεμιέρα τους σε νυχτερινά κέντρα για να διαφημιστούν. Το σήριαλ αυτό συνεχίζεται, με την υπόσχεση υποβολής εκατέρωθεν μηνύσεων μεταξύ του ηθοποιού και της δημοσιογράφου και με το κοινό του πρώτου να εύχεται τα χειρότερα στην οικογένεια της.

Ήταν η τέλεια ευκαιρία και η Έλενα Ακρίτα ήταν το καταλληλότερο θύμα.