Σε 4-1 διαμορφώθηκε το τελικό σκορ στις πέντε παρτίδες «Γκο» που έπαιξαν ο Νοτιοκορεάτης πρωταθλητής, κάτοχος διεθνών τίτλων, Λι Σεντόλ, και το πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης AlphaGo της DeepMind (ανήκει στη Google), αναδεικνύοντας νικήτρια τη τεχνητή νοημοσύνη.
Η αναμέτρηση κρίθηκε στα τρία πρώτα παιχνίδια, στα οποία νίκησε το AlphaGo, αποκτώντας προβάδισμα το οποίο δεν ήταν δυνατόν να ανατραπεί. Ωστόσο, τα άλλα δύο παιχνίδια που έμεναν παίχτηκαν κανονικά, με τον Λι Σεντόλ να κερδίζει το τέταρτο, αλλά εν τέλει έχασε ξανά στο τελευταίο, πέμπτο παιχνίδι.
Το πρόγραμμα της DeepMind έχει γράψει ιστορία, καθώς ήταν το πρώτο σύστημα το οποίο είχε νικήσει επαγγελματία παίκτη (τον πρωταθλητή Ευρώπης, Φαν Χούι), ωστόσο πιστευόταν ότι ο Λι Σεντόλ θα ήταν πολύ πιο δύσκολος αντίπαλος. Το 3-0, που έκρινε τον νικητή της αναμέτρησης, συγκλόνισε τον κόσμο της τεχνολογίας, καθώς, γενικά μιλώντας, το Γκο θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Εν αντιθέσει με το πιο περιορισμένων κινήσεων σκάκι, το αρχαίο ασιατικό επιτραπέζιο παιχνίδι περιέχει ασύλληπτα μεγάλο αριθμό κινήσεων, οπότε και ένας υπολογιστής δεν μπορεί να αντεπεξέλθει με συμβατικές μεθόδους. Το AlphaGο χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνικές machine learning για να «εκπαιδεύει» τον εαυτό του – και μάλιστα παρατηρητές έχουν σχολιάσει ότι έχει αναπτύξει και το δικό του στυλ παιχνιδιού.