Google: Επέκταση του «Grow Greek Tourism Online» για το 2016. Αύξηση 19% των αναζητήσεων στο Ίντερνετ για «ταξίδι στην Ελλάδα»

Google: Επέκταση του «Grow Greek Tourism Online» για το 2016. Αύξηση 19% των αναζητήσεων στο Ίντερνετ για «ταξίδι στην Ελλάδα»
woman with touch pad in Santorini, travel concept
woman with touch pad in Santorini, travel concept
Nadezhda1906 via Getty Images

Την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» για το 2016, για τη στήριξη της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας μέσω της βελτίωσης και ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων, παρουσίασε την Τετάρτη η Google.

Ο τεχνολογικός κολοσσός συνεργάζεται, στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος, με το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ, και παρουσίασε για φέτος μία ομάδα 20 ειδικών συμβούλων (Online Advisors) που θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές ανά την Ελλάδα για να εκπαιδεύσουν επαγγελματίες του τουρισμού και μία νέα δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό.

Τουριστική βιομηχανία και Ίντερνετ

Το Ίντερνετ παρέχει σημαντική βοήθεια στον ταξιδιωτικό κλάδο, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά, σύμφωνα με στοιχεία της Google. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» (“Travel to Greece”), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές. Ωστόσο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους, όπως υποδεικνύουν στοιχεία της Nelios.

Ελληνικός τουρισμός και Ίντερνετ

Online advisors- πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης

Οι 20 σύμβουλοι που εκπαιδεύτηκαν από τη Google ως Online Advisors θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας για να συζητήσουν με τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις. Μέσω εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων και ομαδικών σεμιναρίων, σκοπεύουν να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων. Επίσης, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωση του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).

Η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, σε σχετική δήλωσή της, χαρακτήρισε το Grow Greek Toyrism Online «επιτυχημένη ιδέα που ξεκίνησε με σημαντικές προοπτικές εξέλιξης και είναι σε πλήρη ταύτιση με τους στόχους που έχουμε θέσει σε κεντρικό επίπεδο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών, την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών ποιότητας και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας», ενώ ο γγ του ΕΟΤ, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσίασης, τόνισε ότι η ψηφιακή τεχνολογία παράγει εξαιρετικά αποτελέσματα, προσθέτοντας ότι, ακόμη και αν το 2015 ήταν χρονιά ρεκόρ για τον τουρισμό, «ταβάνι δεν υπάρχει».

«Η πρωτοβουλία Grow Greek Tourism που υποστηρίζεται από το visitgreece.gr, εφάπτεται πλήρως των επικοινωνιακών μας στόχων καθώς και της εθνικής τουριστικής πολιτικής» σημείωσε σχετικά.

Από πλευράς του, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης, σημείωσε πως η Ελλάδα, παρά τις στοχευμένες ενέργειες για την ανάπτυξη περιεχομένου στο Ίντερνετ, είναι ακόμα πίσω σε αυτόν τον τομέα, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και τις ανταγωνίστριες χώρες. «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο ΣΕΤΕ συνεχίζει και φέτος, για τρίτη χρονιά, να υποστηρίζει την πρωτοβουλία της Google για την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον κλάδο».

Δημοφιλή