H αυτοκρατορία της Rihanna μεγαλώνει: Κέρδισε κάθε στοίχημα με τη σειρά εσωρούχων για κάθε τύπο σώματος

H αυτοκρατορία της Rihanna μεγαλώνει: Κέρδισε κάθε στοίχημα με τη σειρά εσωρούχων για κάθε τύπο σώματος
H σταρ-επιχειρηματίας σε μια selfie με τα μοντέλα της καμπάνιας της, στο λανσάρισμα της παγκόσμιας φίρμας εσωρούχων, Savage x Fenty, που έλαβε χώρα στις 10 Μαίου στη Νέα Υόρκη.
Kevin Mazur via Getty Images
H σταρ-επιχειρηματίας σε μια selfie με τα μοντέλα της καμπάνιας της, στο λανσάρισμα της παγκόσμιας φίρμας εσωρούχων, Savage x Fenty, που έλαβε χώρα στις 10 Μαίου στη Νέα Υόρκη.

Η διάσημη τραγουδίστρια έχει αποδείξει ότι όχι μόνο είναι μια ξεχωριστή show-woman αλλά διαθέτει και ένα ισχυρό επιχειρηματικό ένστικτο.

Είναι η γυναίκα που ό,τι πιάνει γίνεται χρυσός - από τους δίσκους της μέχρι τις μάρκες παπουτσιών και τη σειρά μακιγιάζ της. Το μυστικό της; Απευθύνεται σε κάθε γυναίκα. Πλέον το αποδεικνύει και με τη σειρά εσωρούχων της, την Fenty x Savage που έχει τραβήξει τις εντυπώσεις για όλους τους σωστούς λόγους.

Ας μην ξεχνάμε ότι είναι μια γυναίκα προσηλωμένη στο στόχο της. Είχε πει χαρακτηριστικά το 2015: «Όλοι αντιμετωπίζουν με χαρά τη νεαρή, μαύρη κοπέλα που τραγουδά, χορεύει, παρτάρει και είναι σέξι, αλλά όταν πρόκειται να διαπραγματευτεί, να κλείσει μια συμφωνία, ξαφνικά της υποδεικνύουν ότι είναι μαύρη.

[Αυτή η προκατάληψη στις αίθουσες συνεδριάσεων] Είναι αυτό που με παρακινεί να αποδείξω στον κόσμο πόσο λάθος είναι. Σχεδόν με ενθουσιάζει. Ξέρω τι περιμένουν και δεν κρατιέμαι να τους αποδείξω ότι είμαι εδώ για να καταρρίψω τις προσδοκίες τους».

H Lulu Bonfils, μοντέλο μεγάλου μεγέθους, ήταν ένα από τα πρώτα κορίτσια που έκλεισε η Rihanna για την καμπάνια της μάρκας. Το μοντέλο είπε χαρακτηριστικά: «παχάκια, κυτταρίτιδα, ραγάδες, αυτή η μάρκα πραγματικά περιλαμβάνει κάθε μέγεθος και κάθε απόχρωση επιδερμίδας».
Μια χρήστης του Twitter έγραψε: «Η σειρά εσωρούχων της Rihanna ήδη με χαροποιεί πολύ γιατί όχι μόνο όλα τα σχέδια είναι απίθανα, αλλά στην καμπάνια είναι άτομα με τόσο διαφορετικά σώματα όσον αφορά τύπους σώματος και απόχρωση επιδερμίδας και είναι ωραίο να βλέπω επιτέλους μοντέλα με σώματα που μοιάζουν με το δικό μου».
Τα πρόσωπα της καμπάνιας δεν είναι μόνο μοντέλα, αλλά και καλλιτέχνες όπως η designer Αkua Shabaka.
Η σταρ είπε ότι θέλει η καινούρια της συλλογή με τα 90 σχέδια εσωρούχων, είδη ύπνου και ρούχων για το σπίτι, να αποτελέσουν δυναμικά σχέδια για τις γυναίκες.

A post shared by SAVAGE X FENTY (@savagexfenty) on

Η ίδια η Rihanna έχει φωτογραφηθεί για την καμπάνια της. Όπως είχε πει στην Guardian, «Ως γυναίκες, μας βλέπουν σαν τις γκρινάρες, τις εξαρτημένες, αυτές που θα τους ραγίσει η καρδιά μετά το τέλος μιας σχέσης. Το Savage είναι ακριβώς το αντίθετο. Και ξέρετε, στους άντρες δεν αρέσουν οι αντεστραμμένοι ρόλοι».
Μια άλλη χρήστης του Twitter έγραψε: «Λατρεύω πόσο έχουν διαφοροποιηθεί με τα μοντέλα τους. Rihanna είσαι φοβερή που περιλαμβάνεις κορίτσια κάθε σχήματος, μεγέθους και χρώματος και για ακόμη μια φορά διαλύεεις τα στερεότυπα για το πως πρέπει να δείχνει μια γυναίκα».
Στο λανσάρισμα της φίμας της, η Rihanna είπε στη Vogue, «Απλώς ελπίζω ότι θα ενισχύσω την αυτοπεποίθηση και δύναμη, με το να δείχνω εσώρουχα κάτω από ένα διαφορετικό πρίσμα».

A post shared by SAVAGE X FENTY (@savagexfenty) on