WSJ: Σχέδιo πώλησης των περισσότερων πλοίων της Hanjin Shipping

WSJ: Σχέδιo πώλησης των περισσότερων πλοίων της Hanjin Shipping
Containers sit stacked on the Hanjin Gdynia cargo ship berthed at the Port of Long Beach in Long Beach, California, U.S., on Thursday, Sept. 15, 2016. Bankrupt Hanjin Shipping Co.'s efforts to unload vessels in the U.S. while it goes through bankruptcy in South Korea are meeting with complaints from cargo owners and from the companies that service and equip its fleet. Photographer: Tim Rue/Bloomberg via Getty Images
Containers sit stacked on the Hanjin Gdynia cargo ship berthed at the Port of Long Beach in Long Beach, California, U.S., on Thursday, Sept. 15, 2016. Bankrupt Hanjin Shipping Co.'s efforts to unload vessels in the U.S. while it goes through bankruptcy in South Korea are meeting with complaints from cargo owners and from the companies that service and equip its fleet. Photographer: Tim Rue/Bloomberg via Getty Images
Bloomberg via Getty Images

Η νοτιοκορεατική Hanjin Shipping, η κατάρρευση της οποίας έχει προκαλέσει αναταραχή στο παγκόσμιο εμπόριο, εξετάζει ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης για την πώληση άνω των μισών πλοίων της, ανέφερε η Wall Street Journal την Παρασκευη, επικαλούμενη άτομα που έχουν γνώση επί του θέματος.

Ωστόσο, η ρευστοποίηση παραμένει το πιο πιθανό ενδεχόμενο για τη Hanjin Shipping, σημειώνουν οι πηγές αυτές.

Η Hanjin Shipping, η έβδομη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς κοντέινερ στον κόσμο, υπέβαλε αίτημα για διαχείριση περιουσίας εν χρεοκοπία σε νοτιοκορεατικό δικαστήριο και πρέπει να υποβάλει το απαραίτητο σχέδιο τον Δεκέμβριο.

Η εταιρεία δουλεύει πάνω σε διάφορα σενάρια και επικεντρώνεται σε ένα, στο πλαίσιο του οποίου η Hanjin θα διατηρήσει μέχρι 15 από τα 37 πλοία της και θα επιστρέψει τα 61 εκμισθωμένα πλοία της στους ιδιοκτήτες της, ανέφερε η WSJ.

Με χρέη ύψους 6 τρισ. γουόν (5,33 δισ. δολαρίων) στο τέλος του Ιούνιο και την απροθυμία της νοτιοκορεατικής κυβέρνησης να προβεί σε κινήσεις διάσωσης, οι προσδοκίες περί επιβίωσής της είναι χαμηλές.

Δημοφιλή