CULTURE
08/11/2019 07:22 EET

HuffPost Weekend: Χοακίν Κορτές, Γιάννης Κότσιρας και «Χορός με τη σκιά μου»

Και ακόμα Γιώργος Περρής, Θεοδοσία Τσάτσου, μια συναυλία για την Κρήτη, αλλά και παραμύθια του Αισώπου για τα παιδιά.

Christmas Theater

Η HuffPost διαλέγει και προτείνει το Τοp 10 του τριημέρου στην Αθήνα.

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου

Θεοδοσία Τσάτσου, Half Note Jazz Club

Half Note Jazz Club

«Blues in Black»

Η Θεοδοσία Τσάτσου επιστρέφει στο Half Note Jazz Club παρουσιάζοντας ένα πρόγραμμα με νέα τραγούδια αλλά και παλιότερες επιτυχίες της και διασκευές που ταξιδεύουν σε ήχους μπλουζ, φανκ, σόουλ, τζαζ και, κυρίως, ροκ.

Μουσικές που χαρακτηρίζουν την καλλιτεχνική παρουσία και ταυτότητα της Θεοδοσίας που εδώ και πολλά χρόνια ξεχωρίζει στη μουσική μας σκηνή, ξεκινώντας από τους Μπλε στα μέσα της δεκαετίας του ’90 και συνεχίζοντας με πολύ καλές και δημιουργικές συνεργασίες με δικές της παραγωγές που έχουν γράψει εξαιρετικές σελίδες στη σύγχρονη μουσική μας σκηνή.

Οπως λέει η ίδια, «Στο καινούργιο αυτό ταξίδι μας, πυρήνας είναι η μουσική της ψυχής μας».

Παίζουν οι μουσικοί: Θεοδοσία Τσάτσου: τραγούδι / Στέφανος Γεωργιτσόπουλος: κιθάρα / Ναυσικά Κατσώρη: πλήκτρα / Μιλτιάδης Κεχαγιάς: μπάσο / Στέλιος Παύλου: ντραμς / Αλέξης Δήμας: φλάουτο

Info:

Εισιτήρια: 10 ευρώ (μπαρ), 15 ευρώ (Β’ Ζώνη), 20 ευρώ (Α’ Ζώνη)

Στην σκηνή: Παρασκευή & Σάββατο 22.30, Κυριακή 21.30.

 

Οι δράκοι του Τάσου Μαντζαβίνου, Μουσείο Μπενάκη

Μουσείο Μπενάκη

Στο Μουσείο Μπενάκη / Πινακοθήκη Γκίκα εγκαινιάστηκε την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019, η έκθεση ΤΑΣΟΣ ΜΑΝΤΖΑΒΙΝΟΣ. «Εγώ και ο Δράκος» και θα διαρκέσει έως το Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2020. Συνδιοργανωτής της έκθεσης και συνεκδότης του ομότιτλου βιβλίου που τη συνοδεύει, είναι η Πινακοθήκη Γιώργου Ν. Βογιατζόγλου και επιμελητής ο ιστορικός τέχνης Γιώργος Μυλωνάς.

Ένα χρόνο περίπου πριν φύγει από τη ζωή, ο Άγγελος Δεληβορριάς οργάνωνε με τον Τάσο Μαντζαβίνο την «επιστροφή» του ζωγράφου στο Μουσείο Μπενάκη, τη φορά αυτή ως «Δράκου». Μέσα στην Πινακοθήκη Γκίκα, δίπλα στα αντικείμενα του Καρυωτάκη, στα έργα του Κόντογλου και του Σπαθάρη, ο Μαντζαβίνος μας ξαναγνωρίζει το μυθικό πλάσμα, όπως το έζησε στον Καραγκιόζη, σε μια μεταψυχαναλυτική και μετακαφκική ερμηνεία.

Κατασκευές με τσίγκο, ξύλο και άλλα υλικά που έχει μαζέψει από το Μοναστηράκι, μεταμορφώνονται σε δράκους που ξεπηδούν από τα βάθη του ψυχικού κόσμου και προσπαθούν να εκφραστούν.

Ο δημιουργός με αφοσίωση φιλοτεχνεί τα «κεντήματα» όπως του αρέσει να αποκαλεί αυτά τα έργα και με το πινέλο, το κοπίδι, το στρώσιμο με το χέρι, τα ξυσίματα και τις γραμμές πάνω από το χρώμα, όλα τα επιστρατεύει για να πλάσει εικαστικά  τη μορφή της κρυμμένης ύπαρξης. Μετά την αναδρομική έκθεση στο έργο του Μαντζαβίνου (Μπενάκη Πειραιώς, 2012),  ο ζωγράφος συνομιλεί με όλη τη γενιά του ’30, απολύτως συντονισμένα στο πνεύμα του Άγγελου Δεληβορριά, στον οποίο και αφιερώνεται το γεγονός. 

Όπως δηλώνει ο ίδιος ο καλλιτέχνης «Όλη μου η ζωγραφική είναι μια “αυτοπροσωπογραφία”. Όχι για λόγους ναρκισσιστικούς, αλλά γιατί είναι το μόνο που ξέρω καλά και δεν θα πω ψέματα». Ο Τάσος Μαντζαβίνος, ανάμεσα στους ρόλους που επιλέγει και τα προσωπεία που ενδύεται, γίνεται δράκος, και ως τέτοιος μας αποκαλύπτεται. Δράκος από το αρχαίο «δέρκομαι», ένα από τα πολλά που έχει η ελληνική γλώσσα για να αποδώσει την έννοια του «βλέπω».

Η λέξη σχετίστηκε με το φίδι που κοιτώντας σταθερά ακινητοποιεί τα θύματά του. Από εκεί κατέληξε να δηλώνει μυθικό τέρας-φίδι, πανίσχυρο και ακατάβλητο. Έγινε το πολύ κακό, αυτό που δεν θέλεις να δεις στο δρόμο σου.

Τα περισσότερα από τα κομμάτια που εκθέτει ο Μαντζαβίνος στου Γκίκα είναι ζωγραφισμένα με σκηνογραφική αντίληψη.  Κινείσαι γύρω από αυτά, τα περιεργάζεσαι, μπορείς να τα «γυροφέρνεις», να τα βλέπεις απ’ άλλες γωνίες και να τ’ ανακαλύπτεις ξανά.  Ήρωες που ξεπηδούν από το θέατρο σκιών και προσπαθούν να κερδίσουν τον δικό τους χώρο, έξω από τη σκηνή.

Η απλότητα και η αλήθεια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του ζωγραφικού του έργου.  Και καθώς του αρέσει να δουλεύει με τα χέρια, «παίζει» με την ιδέα παιχνίδι και με την ίδια την έννοια της αισθητικής, οδηγώντας την στα όρια του κιτς. Γιατί έως εκεί; Διότι κιτς στον Μαντζαβίνο είναι η στυλιζαρισμένη αισθητική, «αυτή που θέλουν να επιβάλλουν ως επίσημη αισθητική» λέει.

Ο Μαντζαβίνος συνεχίζει να μας δίνει την ψυχή του, να μας την παρουσιάζει σαν παιδί που παρακαλάει για ένα βλέμμα συμπάθειας κι αποδοχής χωρίς όμως να σε οδηγεί σ′ έναν κόσμο χαρούμενο και αισιόδοξο. Άλλο είναι που τον ενδιαφέρει. Οι «Δράκοι» του Μαντζαβίνου έχουν τη δική τους βιολογία, το δικό τους γενετικό αποτύπωμα που μπορεί να το νιώσει και να το αναγνωρίσει εύκολα κι ο θεατής.

Οι μαντζαβινικές μορφές του, είναι ανθρώπινες όχι μόνο θεματογραφικά, μα «φιλοσοφικά». Η τέχνη του μας ξαναδίνει τη δυνατότητα να δούμε το αληθινό μας πρόσωπο, έστω και μέσω των συμβόλων μιας άλλης εποχής. Σε μια μεταβατική εποχή όπως η δική μας, ο Μαντζαβίνος μάς δείχνει πως η αληθινή τέχνη είναι πέρα από τα όμορφα σχήματα και τα αρμονικά χρώματα. Πως σκοπό της έχει πάντα να ανασυνθέσει μια οντότητα: τον άνθρωπο.

Την επιμέλεια της έκθεσης έχει ο ιστορικός τέχνης Γιώργος Μυλωνάς.

Info: 

Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή Σάββατο: 10:00 - 18:00

Κυριακή, Δευτέρα, Τρίτη: Κλειστά Ι Τιμή εισιτηρίου έκθεσης: 5 ευρώ

Σάββατο 9 Νοεμβρίου

Χοακίν Κορτές, Christmas Theater

Christmas Theater

 

«Μία Μέρα στο Μουσείο», Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας

Goulandri Museum

O μικρός Φειδίας πάει στο μουσείο!
Όμως τι μπορεί να δει σε ένα τέτοιο μέρος και τι ακριβώς θα κάνει; Δεν έχει ξαναπάει ποτέ! Θα είναι βαρετά ή μήπως τον περιμένουν εκεί η καλή νεράιδα Αρχαιολογία, οι εννιά Μούσες και οι πολύτιμοι θησαυροί για να του χαρίσουν απρόβλεπτες εκπλήξεις;

Περιμένουμε τους μικρούς μας φίλους να ακούσουν την συναρπαστική αφήγηση του Παραμυθιού «Μια Μέρα στο Μουσείο» των Εκδόσεων Ψυχογιός από την ίδια τη συγγραφέα του Μαριλίτα Χατζημποντόζη! Η συγγραφέας θα απασχολήσει δημιουργικά τα παιδιά και θα τους μιλήσει για τη μουσειακή παιδεία!

Η αφήγηση θα πραγματοποιηθεί στο Πωλητήριο του Μουσείου και απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 4-6 ετών.

Info:

Που: Κέντρο ΓΑΙΑ

Ωρα: 12:00

Εισιτήρια: Η συμμετοχή στην ανάγνωση του παραμυθιού περιλαμβάνεται στο εισιτήριο εισόδου στο Μουσείο.

 

Το χαμένο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου, Μουσείο Ακρόπολης

Akropolis Museum
Akropolis Museum

Έπειτα από την επιτυχία που γνώρισαν οι παρουσιάσεις για το χαμένο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, το Μουσείο Ακρόπολης θα συνεχίσει τις παρουσιάσεις για τους επισκέπτες του κάθε Σάββατο από τις 9 Νοεμβρίου έως και τις 14 Δεκεμβρίου 2019.

Το Μουσείο προσκαλεί τους επισκέπτες του σε έναν περίπατο γνώσης για το άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου, ειδικότερα για τα υλικά και τις τεχνικές κατασκευής του, για τους μύθους και τις αλληγορίες του, για την ακτινοβολία του και τις περιπέτειες του.

  

Το χαμένο χρυσελεφάντινο άγαλμα 

Ο σκελετός του αγάλματος ήταν ένας τεράστιος ξύλινος ιστός μπηγμένος στο έδαφος. Τα γυμνά μέρη του σώματος της θεάς ήταν καμωμένα από ελεφαντόδοντο, το δέ ένδυμά της από χρυσό. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του αγάλματος, ο Φειδίας κατηγορήθηκε ότι είχε υπεξαιρέσει μέρος του χρυσού που του είχε δοθεί για την κατασκευή του (437 π.Χ.).

Στα 295 π.Χ. ο τύραννος Λάχαρης, διορισμένος από τον βασιλέα της Μακεδονίας Κάσσανδρο ως τοποτηρητής της Αθήνας, αφαίρεσε τα χρυσά τμήματα του αγάλματος προκειμένου να «εκπορήση χρημάτων» (δηλ. για την κοπή νομίσματος)· τα τμήματα αυτά αποκαταστάθηκαν σύντομα (πολύ πιθανόν το 290 π.Χ.), αφού χύθηκαν μέσα στα ίδια καλούπια με τα πρωτότυπα.

Τον 5ο αι. μ.Χ. η χρυσελεφάντινη Αθηνά μεταφέρθηκε από τους χριστιανούς στην Κωνσταντινούπολη. Έκτοτε χάνονται τα ίχνη της. Φαίνεται ότι βάθρο του αγάλματος δέχτηκε κάποια στιγμή ριζικές επισκευές, κατά πάσα πιθανότητα μετά από μεγάλη πυρκαγιά. Δεν αποκλείεται και το ίδιο το άγαλμα να υπέστη σοβαρές ζημιές ή ακόμη και να καταστράφηκε ολοσχερώς, παραμένει όμως άγνωστο αν – σε περίπτωση που όντως καταστράφηκε το φειδιακό πρωτότυπο – κατασκευάστηκε άλλο προς αντικατάστασή του.

Δεδομένου ότι το πρωτότυπο έργο έχει πλέον χαθεί, είμαστε σε θέση να σχηματίσουμε μία εικόνα – έστω και αμυδρή – γι’ αυτό με βάση τα υπάρχοντα αντίγραφα (πρωτίστως αυτό του Βαρβακείου) και τις περιγραφές του Παυσανίου και του Πλινίου.

Η θεά παριστάνεται σε όρθια στάση, στραμμένη προς την ανατολική θύρα του Παρθενώνος, φορώντας δωρικό πέπλο με μακρύ απόπτυγμα ζωσμένο με φίδι. Το στήθος της καλύπτει η αιγίδα με το γοργόνειο, όπου συναντάμε και πάλι φίδια. Το κράνος της έχει τριπλό λοφίο, του οποίου το μεσαίο τμήμα απολήγει σε Σφίγγα και στα δύο πλαϊνά σε μορφές φτερωτών αλόγων (πήγασοι). Στο δεξιό της χέρι, που στηριζόταν είτε στο ιερό της φίδι είτε σε κίονα, κρατάει φτερωτή Νίκη.

Με το αριστερό της κρατά δόρυ και στηρίζει την άντυγα της ασπίδας της, που φέρει ως επίσημα γοργόνειο ενώ φίδι, ο Εριχθόνιος, περιελίσσεται στο εσωτερικό τμήμα της. Το εσωτερικό της ασπίδας διακοσμούσε ανάγλυφη ή ζωγραφική (πάνω σε δέρμα) παράσταση Γιγαντομαχίας (σύγκρουση θεών και Γιγάντων), στο δέ εξωτερικό της απεικονιζόταν επίσης σε ανάγλυφο Αμαζονομαχία (αγώνας των Αθηναίων εναντίον των Αμαζόνων).

Σύμφωνα με την παράδοση, το άγαλμα πατούσε σε μνημειακή βάση ύψους 1,20μ., την οποία κοσμούσε περιμετρικά ανάγλυφη απεικόνιση του μύθου της γέννησης της Πανδώρας. Τέλος, τα τυρρηνικά σανδάλια της θεάς έφεραν παράσταση Κενταυρομαχίας (μάχη μεταξύ Λαπίθων και Κενταύρων). Μπροστά από το άγαλμα υπήρχε δεξαμενή νερού για την διατήρηση της υγρασίας του ελεφαντόδοντου.

Πέρα από τις σπουδαίες καλλιτεχνικές του αρετές, το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου, η οποία παρουσιάζεται πολυδιάστατη και πολυσήμαντη με τα σύμβολα και τις διάφορες λειτουργίες της, συμπυκνώνει κατά τον καλύτερο τρόπο τις αρχές του αθηναϊκού κράτους και τις θέσεις της αθηναϊκής πολιτικής στην πιο λαμπρή και ένδοξη φάση της ιστορίας της πόλης. (Πηγή: Αρχαιολογία της Πόλης των Αθηνών).

Info:

Κάθε Σάββατο από τις 9/11 έως και τις 14/12

Ελληνικά: στις 13:00
Αγγλικά: στις 11:00
Διάρκεια: 50 λεπτά

Συμμετοχή: Εγγραφές γίνονται τις ημέρες των παρουσιάσεων στο Γραφείο Πληροφοριών του Μουσείου, μισή ώρα νωρίτερα από την ώρα έναρξης της παρουσίασης.Έως 30 επισκέπτες ανά παρουσίαση. Τηρείται σειρά προτεραιότητας.

 Απαραίτητη προϋπόθεση η έκδοση του εισιτηρίου γενικής εισόδου (5 ευρώ).

 

Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης, Σταυρός του Νότου Plus

stavros tou notou

Τσολιάς εν δε Τσόλια μπάντ!

Ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης έρχεται στο Σταυρό του Νότου Plus,
από το Σάββατο 9 Νοεμβρίου, για έξι μόνο παραστάσεις
και παρουσιάζει την Kομέντια Eρουντίτα: «Πίτσες Μπλε».

Ο punk φουστανελάς, επιστρέφει στην κανονικότητα κραδαίνοντας την πίτσα στο χέρι, κερνάει ανάπτυξη με φόρους και πηγαίνει κάθε Σάββατο βράδυ με άλλον άντρα, ενώπιον των οργάνων καταστολής και λογοκρισίας. Έτσι λοιπόν θα υποδέχεται στη σκηνή κάθε εβδομάδα έναν άντρα τραγουδιστή έτοιμο για όλα!

Μια μουσικό-σατιρική παράσταση λοξού πολιτικού λόγου & σατιρικού τραγουδιού.

Ένας επιθεωρησιακός αθυρόστομος μονόλογος μπλεγμένος με μουσικές, φάρσες και βίντεο με πρωταγωνιστή τον δημοσιογράφο-ΜΑΤ, Μπαλούρδο. Ένα πολυθέαμα φτιαγμένο με αγνά υλικά από την μητέρα στύση.
 
Θα αναγνωστούν: χειρόγραφες επιστολές του Ιησού.
Θα καταπατηθούν: ανθρώπινα δικαιώματα
Θα καούν: αναρχικές βίγκαν λεσβίες μπαχαλοσατανίστριες μάγισσες
Θα φαγωθούν: προσφυγάκια (όχι τα ψάρια)

«Πίτσες Μπλε»
Τσολιάς εν δε Τσόλια μπάντ
Στο κόνσεπτ «Κάθε βράδυ με άλλον»

Σάββατο 9/11 : Γιώργος Παπαγεωργίου (Polkar)
Σάββατο 16/11 : Δημήτρης Μεντζέλος
Σάββατο 23/11 : Φοίβος Δεληβοριάς
Σάββατο 30/11 : Πάνος Μουζουράκης
Σάββατο 7/12 : Μίλτος Πασχαλίδης
Σάββατο 14/12 : Κώστας Θωμαΐδης

Info:

Εισιτήρια: 15 ευρώ μπύρα ή κρασί

Στην σκηνή στις 22:30

snfcc

Κυριακή 10 Νοεμβρίου

(Για τα παιδιά), Αίσωπος, Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας

Goulandris Museum

«Είδε η αλεπού μια μέρα το κοράκι στο κλαδί
να κρατάει ένα κομμάτι από λαχταριστό τυρί
σκέφτεται η αλεπού, καθώς είναι πονηρή
το πουλί να κοροϊδέψει για να φάει το τυρί…»!

«Η Αλεπού και το Κοράκι»

Νέα εργαστήρια δημιουργικής απασχόλησης για μικρά παιδιά ηλικίας 4-6 ετών και ηλικίας 2 – 4 ετών στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας, βασισμένα στον γνωστό Μύθο του Αισώπου: Η Αλεπού και το Κοράκι

Info:

Κυριακή 3 και 10 Νοεμβρίου

Που: Κέντρο ΓΑΙΑ

Ώρα: 11 το πρωί και 12:30 το μεσημέρι

Εισιτήρια: 6 ευρώ μικροί - μεγάλοι

Με το εισιτήριο αυτό έχετε την δυνατότητα ελεύθερης περιήγησης σ’ όλους τους εκθεσιακούς χώρους του Μουσείου.

 

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου

Γιώργος Περρής, Θέατρο Ακροπόλ

Pure Art

Στη βραδιά με τίτλο Traveller,  ο Γιώργος ξεδιπλώνει για άλλη μία φορά το ερμηνευτικό του ταλέντο που πλημμυρίζει την σκηνή.

Ο ίδιος παρασύρει τους ακροατές σε ένα μουσικό ταξίδι, σε επιμέλεια  της Λίνας Νικολακοπούλου, με σταθμούς από την προσωπική του μουσική διαδρομή αλλά και τραγούδια με ξεχωριστή θέση, όχι μόνο στο ελληνικό, αλλά και το παγκόσμιο ρεπερτόριο.

Το εντυπωσιακό εικαστικό περιβάλλον που επιμελούνται οι Fly Theatre (Κατερίνα Δαμβόγλου - Robin Beer), με βίντεο και πολλά ολογράμματα που αλληλεπιδρούν με τον Γιώργο επί σκηνής, δημιουργούν το  ιδανικό σκηνικό για την παράσταση του τραγουδιστή, που διακρίνεται για τις γεμάτες  τρυφερότητα και ευαισθησία ερμηνείες του. Τον φρέσκο ήχο της παράστασης εξασφαλίζουν οι ενορχηστρώσεις του Αλέξανδρου Λιβιτσάνου, στις οποίες κυριαρχεί το ηλεκτρονικό στοιχείο.  

Αφορμή για το Traveller, είναι ένα νέο τραγούδι, με τον ίδιο τίτλο, σε μουσική της Ευανθίας Ρεμπούτσικα και στίχους της Λίνας Νικολακοπούλου. Το Traveller ακούγεται στην παράσταση και συμπεριλαμβάνεται στον καινούργιο δίσκο, που αποτελεί συνεργασία των τριών καλλιτεχνών και αναμένεται να κυκλοφορήσει.

Ραχοκοκαλιά της παράστασης, πέρα από τις διασκευές - εκπλήξεις, θα είναι τα πρόσφατα τραγούδια του Γιώργου που αγαπήθηκαν από το κοινό, «Ποιος φοβάται την αγάπη», «Ηλιοφάνεια», «Je suis malade» αλλά και «How many does it take», «She walks on» από το καινούργιο αγγλόφωνο άλμπουμ του, που κυκλοφόρησε τον Μάιο διεθνώς. 

 

Παίζουν οι μουσικοί :
Αλέξανδρος Λιβιτσάνος : Πλήκτρα - Ενορχηστρώσεις / Δημήτρης Στασινός : Κιθάρες / Γιώργος Μπουλντής : Μπάσο / Κώστας Μυλωνάς : Τύμπανα

Info:

Εισιτήρια: Διακεκριμένη  30 ευρώ / Α′ Ζώνη 25 ευρώ / Β′ Ζώνη 20 ευρώ / Γ′ Ζώνη 15 ευρώ / Δ′ Ζώνη 12 ευρώ / Φοιτητικά , Ανέργων, ΑΜΕΑ, 65+  12 ευρώ

Στην σκηνή στις 20:30

Μέρος των εσόδων θα διατεθεί για το «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ».
Δύο ευρώ από κάθε εισιτήριο θα μετατραπεί αυτομάτως σε τρόφιμα, συνεισφέροντας στο σημαντικό έργο του «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

 

«Κρήτη μου..», Christmas Theater

Break through

Κρήτη μου…Τρεις μόνο συλλαβές σχηματίζουν μια μεγάλη φράση.

Μια φράση γεμάτη πάθος που ταράζει την καρδιά.

Ένας τόπος γεμάτος ήχους, εικόνες, χρώματα κι αρώματα. Αξίες, ήθη, ιδέες. Ο έρωτας, η περηφάνια, η αποθυμιά, η αξιοσύνη, η τιμή.

Με φαντασία κι αυθεντική κρητική διάθεση, ονειρικά και συναισθηματικά φορτισμένα τραγούδια θα συνταιριάξουν με τις πλέον εξωστρεφείς στιγμές. Μια συναυλία μοναδική μ’ όλες τις ευφάνταστες σελίδες της μουσικής παράδοσης της Κρήτης αλλά και επιλογές από τη σύγχρονη δημιουργία.

Θα μας ταξιδέψουν, εξαιρετικοί μουσικοί με δεξιοτεχνικό ταμπεραμέντο, τραγουδιστές με βιώματα «από τα παλιά» αλλά και όσοι ξεχωρίζουν στο νησί τα τελευταία χρόνια με την τέχνη τους.

Η μουσική παράδοση της Κρήτης, θεωρείται η πιο ζωντανή στον ελλαδικό χώρο, όχι μόνο γιατί συνεχίζει να εξελίσσεται και να ενσωματώνει δημιουργικά σύγχρονα μουσικά στοιχεία αλλά και γιατί παράλληλα εκφράζει και σχολιάζει με ζωντανό τρόπο το σήμερα.

Όλοι οι συντελεστές τιμούν με την παρουσία τους τη μουσική παράδοση της μεγαλονήσου και αποδίδουν φόρο τιμής στους δάσκαλους.

Συμμετέχουν οι μουσικοί:

Κωστής Αβυσσινός, Δημήτρης Βακάκης, Βαγγέλης Βαρδάκης, Μαρίνα Δακανάλη, Ειρήνη Δερέμπεη, Μιχάλης Κονταξάκης, Κάρολος Κουκλάκης, Μιχάλης Κουνάλης, Λουδοβίκος των Ανωγείων, Γιώργος Μανωλιούδης, Βαγγέλης Μαρκογιαννάκης, Πέτρος Μαρούλης, Αντώνης Μαρτσάκης, Αντώνης Παπαδάκης, Μίλτος Πασχαλίδης, Πάρις Περυσινάκης, Μιχάλης Πετσάκης, Δημήτρης Σγουρός,  Ζαχαρίας Σπυριδάκης,  Γιώργος & Νίκος Στρατάκης, Μιχάλης Τζουγανάκης.

Info:

Εισιτήρια:

Πλατεία και κερκίδα (θεατρικά καθίσματα) - VIP Ζώνη 40 ευρώ / Α Ζώνη 34 ευρώ / Β Ζώνη 28 ευρώ 

Κερκίδα (Καθίσματα Κερκίδας) 

Γ Ζώνη 22 ευρώ, Παιδικό/Εφηβικό/Φοιτητικό/65+/Ανέργων/ Πολύτεκνων 11 ευρώ

Δ Ζώνη 16 ευρώ, Παιδικό/Εφηβικό/Φοιτητικό/65+/Ανέργων/ Πολύτεκνων 8 ευρώ

Ε Ζώνη 10 ευρώ, Παιδικό/Εφηβικό/Φοιτητικό/65+/Ανέργων/ Πολύτεκνων 5 ευρώ

Θέσεις ΑΜΕΑ - Μόνο με τηλεφωνική κράτηση - 5 ευρώ / Συνοδός 10 ευρώ

Στην σκηνή στις 20:30

 

Γιάννης Κότσιρας, Gazarte

Eurokinissi

«Ο υπέροχος κύριος Μάνος Eλευθερίου»

Ένα ιδιαίτερο ρεσιτάλ για πιάνο και φωνή με επίκεντρο τα τραγούδια του Μάνου Ελευθερίου, που «έφυγε» από κοντά μας το περασμένο καλοκαίρι.

Ο Γιάννης Κότσιρας «συζητά» με τον Θοδωρή Οικονόμου τα τραγούδια του μεγάλου αγαπημένου Ελληνα ποιητή, στιχουργού και πεζογράφου, Μάνου Ελευθερίου.

Ο Γιάννης Κότσιρας, δεν χρειάζεται συστάσεις. Δημοφιλής ερμηνευτής, από τους πιο αγαπημένους καλλιτέχνες μιας ολόκληρης γενιάς, με τεράστια συνεισφορά στο Ελληνικό τραγούδι.

Ο Θοδωρής Οικονόμου, σπουδαίος συνθέτης και πιανίστας, με σημαντικές συνεργασίες στο ενεργητικό του. Έχει γράψει μουσική για το θέατρο και τον κινηματογράφο, έχει συμπράξει με συμφωνικές ορχήστρες και έχει βραβευτεί για το έργο του.

Μια ιδέα για μια εντελώς διαφορετική συναυλία. Στην εποχή του εντυπωσιασμού, οι δύο φίλοι καλλιτέχνες αποφάσισαν να εστιάσουν στην ουσία της μουσικής, χωρίς περιττά στολίδια και χωρίς κάποια επίπλαστη αφορμή. Η μόνη αφορμή είναι η αγάπη τους στο έργο του μεγάλου αυτού στιχουργού και η ανάγκη τους να προσφέρουν το τραγούδι όπως αυτό γεννιέται. Γυμνό.

Όπως οι ίδιοι σκέφτηκαν αυθόρμητα: «Ας μην κάνουμε μία παράσταση για το ”μεγάλο” κοινό, αλλά για το ”μικρό”». Αυτό το κοινό που γνωρίζει, εκτιμά και αγαπάει την ουσία και φυσικά το έργο του Μάνου Ελευθερίου, την απίστευτη δεξιοτεχνία του Θοδωρή Οικονόμου, αλλά και τον ερμηνευτή Γιάννη Κότσιρα.

Info:

Δευτέρες 11, 18 & 25 Νοεμβρίου

Εισιτήρια: Α′ Ζώνη 30€ // Β′ Ζώνη 26€ // Γ′ Ζώνη 21€ // Όρθιοι 12€

Τα εισιτήρια είναι θεάματος και δεν περιλαμβάνουν ποτό.

Στην σκηνή στις 21:00