LIFE
10/01/2018 17:39 EET | Updated 10/01/2018 17:44 EET

Ιδιοκτήτης καταστήματος ταξίδεψε 850 χλμ για να επιτεθεί σε πελάτισσα που έκανε κακή κριτική

Πολύ βαριά πήρε την κακή κριτική που έκανε μία δυσαρεστημένη πελάτισσα ένας επιχειρηματίας στην Κίνα καθώς ταξίδεψε περισσότερα από 850 χιλιόμετρα για να της επιτεθεί.

Το θύμα της επίθεσης είχε παραγγείλει ρούχα από το διαδίκτυο, αλλά διαμαρτυρήθηκε όταν το ηλεκτρονικό κατάστημα καθυστέρησε να της τα αποστείλει. Η κακή κριτική της δυσαρεστημένης πελάτισσας εξόργισε τον ιδιοκτήτη ο οποίος απείλησε να την σκοτώσει και να την «καταστρέψει».

Το περιστατικό πάντως έχει κάνει ήδη το γύρο του διαδικτύου επειδή η στιγμή της επίθεσης είχε καταγραφεί από κάμερα ασφαλείας. Στο βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα, φαίνεται η γυναίκα να περιμένει να παραλάβει την παραγγελία της, όταν ξαφνικά εμφανίζεται ο ιδιοκτήτης του καταστήματος και τη χτυπάει ρίχνοντάς την στο έδαφος. 

Το θύμα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου την περιέθαλψαν για διάσειση, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ενώ νοσηλευόταν έλαβε ένα μήνυμα από τον εξαγριωμένο ιδιοκτήτη που της έλεγε ότι ταξίδευε όλο το βράδυ για να της δώσει ένα μάθημα και την προειδοποιούσε ότι μπορεί να της επιτεθεί ξανά.

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος συνελήφθη και κρατήθηκε για 10 μέρες, ενώ το ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών διέγραψε το κατάστημά του. 

(Με πληροφορίες από Daily Mail)