Tο iPad θεωρείται από πολλούς ως το «σύμβολο» της έννοιας του υπολογιστή tablet, καθώς, αν και οι «ταμπλέτες» προϋπήρχαν της συσκευής της Apple, η κυκλοφορία του έφερε την «έκρηξη» της κατηγορίας, χάρη στην απήχηση που είχε στο ευρύ κοινό.
Ωστόσο, πλέον ο ανταγωνισμός είναι έντονος, καθώς οι Android συσκευές βρίσκονται παντού. Σε αυτό το πλαίσιο, η Apple πλέον προωθεί εναλλακτικές χρήσεις της συσκευής της, προβάλλοντας εναλλακτικές χρήσεις, επιδιώκοντας να «ξεκλειδώσει» άλλες δυνατότητες που θα μπορούσε να αξιοποιήσει το καταναλωτικό κοινό, που δείχνει να έχει «επαναπαυθεί» σε συγκεκριμένες χρήσεις.
Διαφήμιση
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της νέας στρατηγικής αποτελεί το άνω βίντεο.