Στους Ιταλούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; H Ferrovie Dello Stato Italiane, η μόνη εταιρεία που υπέβαλε προσφορά

Στους Ιταλούς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ; H Ferrovie Dello Stato Italiane, η μόνη εταιρεία που υπέβαλε προσφορά
The driver of the Tuscany's touristic train is pictured on April 11, 2015 near Montalcino. Italian Culture Minister Dario Franceschini presented a new strategy for sustainable tourism aboard an antic train of the Ferrovie dello Stato Italiane (FS) dating back to 1920. The Tuscany's Nature Train is part of the 'slow tourism' project with a route along the Val dOrcia region, the Crete Senesi and their typical Tuscanys landscapes. AFP PHOTO / TIZIANA FABI (Photo credit should read TIZIANA FABI/AFP/Getty Images)
The driver of the Tuscany's touristic train is pictured on April 11, 2015 near Montalcino. Italian Culture Minister Dario Franceschini presented a new strategy for sustainable tourism aboard an antic train of the Ferrovie dello Stato Italiane (FS) dating back to 1920. The Tuscany's Nature Train is part of the 'slow tourism' project with a route along the Val dOrcia region, the Crete Senesi and their typical Tuscanys landscapes. AFP PHOTO / TIZIANA FABI (Photo credit should read TIZIANA FABI/AFP/Getty Images)
TIZIANA FABI via Getty Images

Η Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. (οι ιταλικοί σιδηρόδρομοι) ήταν τελικά η μόνη εταιρεία που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με την ολοκλήρωση σήμερα της διαδικασίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών. Αντίθετα, παρά το αρχικό ενδιαφέρον, δεν υπήρξε δεσμευτική προσφορά από την εταιρεία των ρωσικών σιδηροδρόμων, τη RZD.

Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, μετά την υποβολή της δεσμευτικής προσφοράς, ακολουθεί άμεσα η έναρξη της διαδικασίας και τα βήματα που προβλέπονται από τους όρους του διαγωνισμού στις 27 Ιανουαρίου εφέτος.

Σημειώνεται ότι ο προηγούμενος διαγωνισμός για την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε κηρυχθεί άγονος, λόγω της απουσίας ουσιαστικού ενδιαφέροντος, παρότι στο πρώτο στάδιο είχαν συμμετάσχει οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι, η κοινοπραξία των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD) με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η ρουμανική GFR.

Εξάλλου, άγονος κηρύχθηκε σήμερα ο διαγωνισμός για την ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού), για την οποία δεν κατατέθηκε δεσμευτική προσφορά. Για τα επόμενα βήματα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα αποφασίσει το αμέσως προσεχές διάστημα το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ. Για την ΕΕΣΣΤΥ, υπήρχαν αρχικά τρεις ενδιαφερόμενοι, μεταξύ των οποίων ήταν η Siemens, η κοινοπραξία της γαλλικής Alstom με τον όμιλο Κοπελούζου και οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δημοφιλή