ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
16/10/2019 09:06 EEST

Κορυφαία brands στα νέα καταστήματα του Smart Park

Ανοίγουν τον Νοέμβριο με STRADIVARIUS, OYSHO και επέκταση JUMBO.

Eurokinissi
Eurokinissi

Η ανάπτυξη του Εμπορικού Πάρκου Smart Park, από τη θυγατρική του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, REDS, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και τώρα, στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης, οι εργασίες επέκτασης ολοκληρώνονται στο τέλος Οκτωβρίου, ενώ τα νέα καταστήματα πρόκειται να λειτουργήσουν τον Νοέμβριο 2019.

Το ποσοστό μίσθωσης της νέας μισθωτικής επιφάνειας των 15.000 τ.μ., πλέον ξεπερνά το 80%, καθώς ολοκληρώθηκε πρόσφατα η υπογραφή συμφωνιών εμπορικής μίσθωσης ακινήτων για τη δημιουργία καταστημάτων με την επωνυμία STRADIVARIUS, OYSHO, HANS & GRETEL, SUNWEAR, CROCS και SUGARFREE, ενώ αντίστοιχες συμφωνίες έχουν ήδη υπογραφεί με τις εμπορικές αλυσίδες DECATHLON, MARKS & SPENCER, ΔΙΑΦΑΝΟ, BO CONCEPT, GAP, ASHLEY HOMESTORE, και TOYS CENTER.

Παράλληλα, υπογράφηκε η παράταση εγγυημένης διάρκειας της εμπορικής μίσθωσης του καταστήματος Jumbo μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2029, με την «JUMBO AEE» να προβαίνει σε αναδιάταξη του μίσθιου, αυξάνοντας το χώρο πώλησης του υφιστάμενου καταστήματος στα περίπου 8.000 τ.μ.

Η επέκταση του Smart Park, με πλέον συνολική επιφάνεια 53.000 τ.μ., με την προσθήκη των νέων εμπορικών σημάτων, θα ενισχύσει περαιτέρω τη θετική πορεία ανάπτυξης που είναι ήδη εμφανής στα στοιχεία του 2019, σύμφωνα με τα οποία καταγράφεται 5,8% αύξηση της επισκεψιμότητας στο πρώτο εννεάμηνο του 2019, σε σχέση με το 2018, 9,7% αύξηση των συνολικών πωλήσεων των καταστημάτων του Εμπορικού Πάρκου και 8,5% αύξηση στις συγκρίσιμες πωλήσεις (Like-to-like).