LG: «Είμαστε εδώ και θα συνεχίσουμε στοχεύοντας σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα»

LG: «Είμαστε εδώ και θα συνεχίσουμε στοχεύοντας σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα»
LG

Μήνυμα στήριξης των ενεργειών της θυγατρικής του ομίλου στην ελληνική αγορά στέλνει ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της LG Electronics Europe, Wayne Park: «Θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τις προσπάθειες μας στην ελληνική αγορά, με το κατάλληλο μίγμα συσκευών και προϊόντα τελευταίας γενιάς, επενδύοντας στην προώθηση τους. Γνωρίζουμε ότι τα τελευταία χρόνια κάποιες εταιρείες απομακρύνθηκαν από την Ελλάδα. Εμείς είμαστε εδώ και θα συνεχίσουμε να είμαστε παρόντες, στηρίζοντας την προσπάθεια των ανθρώπων μας και στοχεύοντας σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα».

Η LG Electronics παρουσίασε πρόσφατα όλα τα νέα της προϊόντα στις κατηγορίες των οικιακών συσκευών και της οικιακής ψυχαγωγίας στα πλαίσιο του Europe InnoFest, που φέτος για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα. «Παρά τα δεδομένα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα σας, οι πωλήσεις της LG στην ελληνική αγορά είναι διαχρονικά υψηλές. Οι καταναλωτές στη χώρα σας έχουν κατανοήσει τα πλεονεκτήματα των τεχνολογιών που αναπτύσσουμε και εισάγουμε στην αγορά. Και παρά τις όποιες δυσκολίες, αναζητούν την καινοτομία», τόνισε ο Wayne Park.

Η κορεατική εταιρεία μίλησε στο Ηράκλειο της Κρήτης για την εξέλιξη στη δικτύωση των οικιακών συσκευών. Μέσα από διαλειτουργικές πλατφόρμες και ανοικτά πρωτόκολλα επικοινωνίας, με την ανάλυση δεδομένων μεγάλου όγκου και τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης να επιτρέπουν τη δημιουργία αξιόπιστων μοντέλων συμπεριφοράς, ώστε οι έξυπνες οικιακές συσκευές να προβλέπουν τις ανάγκες μας. Συνακόλουθο είναι το ενδιαφέρον της LG για την περαιτέρω ανάπτυξη ρομποτικών οικιακών βοηθών ειδικών χρήσεων.

«Πιστεύω ότι στο μέλλον οι καταναλωτές θα κάνουν χρήση των δυνατοτήτων που μας προσφέρουν ήδη προηγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και θα τις ενσωματώσουν στην καθημερινότητά τους. Σαφώς, σήμερα, υπάρχει μια δεδομένη δυσκολία στην αξιοποίησή τους σε καθημερινή βάση, γιατί αυτές οι τεχνολογικές λύσεις θα αποδίδουν καλύτερα όταν όλα τα κομμάτια του παζλ θα είναι διαθέσιμα. Ας δούμε το παράδειγμα της Amazon, η οποία δοκιμάζει στο πεδίο των on line πωλήσεων μέσω διασυνδεδεμένων οικιακών συσκευών. Για να προχωρήσει αυτή η τεχνολογία θα πρέπει περισσότεροι έμποροι να επενδύσουν προς αυτή την κατεύθυνση και να προετοιμαστούν για τη διαχείριση τέτοιων παραγγελιών. Θα χρειαστεί χρόνος, αλλά είμαστε πεπεισμένοι ότι κινούμαστε ήδη προς αυτή την κατεύθυνση», σημείωσε το υψηλόβαθμο στέλεχος της LG Electronics.

Υποστήριξε ότι η στρατηγική της LG βασίζεται στην πεποίθηση ότι τέτοιου είδους νέες υπηρεσίες θα πρέπει να αναπτυχθούν στη βάση συνεργασιών, με τη συμμετοχή εκείνων που γνωρίζουν καλύτερα τον χώρο δραστηριοποίησής τους: «Έτσι, θα προκύψουν οι καλύτεροι δυνατοί συνδυασμοί και θα αναπτυχθούν λύσεις που θα έχουν πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή. Προσβλέπουμε στη δημιουργία ενός οικοσυστήματος και για αυτό θέλουμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με εκείνους που έχουν να προσφέρουν τις καλύτερες λύσεις στον τομέα τους».

Τα περισσότερα βασικά μερίδια της LG Electronics στην ελληνική αγορά είναι ψηλότερα των αντίστοιχων ευρωπαϊκών και όπως τονίζουν τα στελέχη της εταιρείας, παρά την οικονομική κρίση, τα τελευταία δύο χρόνια στην Ελλάδα παρατηρείται αύξηση στις πωλήσεις premium συσκευών, με οδηγό την εξοικονόμηση ενέργειας στις λευκές συσκευές και την OLED τεχνολογία στις τηλεοράσεις.

«Κινούμαστε στην κατεύθυνση συνεχούς ανάπτυξης της premium κατηγορίας, με high-end προϊόντα που μας αναδεικνύουν σε πρωτοπόρους της βιομηχανίας των ηλεκτρονικών συσκευών. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρόκειται να εγκαταλείψουμε τα μαζικότερα τμήματα της αγοράς. Ωστόσο, δεν μπορούμε να ανταγωνιζόμαστε μόνο με βάση την τιμή. Γι αυτό εστιάζουμε σε προϊόντα με τα οποία μπορούμε να διαφοροποιηθούμε από τον ανταγωνισμό, απευθυνόμενοι στους καταναλωτές όχι μέσω της τιμής, αλλά με τη δύναμη της αξίας τους. Μέσα από αυτή την προοπτική, πράγματι το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας μετακινείται προς τα μεσαία και υψηλά τιμολογιακά στρώματα της αγοράς. Προσπαθούμε να ισορροπήσουμε μεταξύ της μεσαίας και της υψηλής κατηγορίας», διευκρίνισε ο Wayne Park.