Τα «εσώρουχα της γιαγιάς» επιστρέφουν! Μόδα ή μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση;

Τα «εσώρουχα της γιαγιάς» επιστρέφουν! Μόδα ή μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση;
Different Generations
Sadeugra via Getty Images
Different Generations

Όπως αναφέρει πρόσφατο άρθρο των New York Times, τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μία έντονη αύξηση στη ζήτηση των μεγάλων εσωρούχων, των εσωρούχων «της γιαγιάς», όπως είναι ευρέως γνωστά, κάτι που μπορεί να σημαίνει ότι οι γυναίκες έχουν αρχίσει να ντύονται περισσότερο για τον εαυτό τους και όχι για τους άλλους.

Η αλλαγή αυτή είναι ακόμα πιο συναρπαστική αν σκεφτεί κανείς ότι αλλάζει ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε την ομορφιά.

Οι New York Times αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι τον τελευταίο χρόνο, υπάρχει μία πτώση της τάξης του 7% στις πωλήσεις των στρινγκ και 17% αύξηση στα πιο μεγάλα εσώρουχα. Πριν προλάβετε να πείτε ότι αυτά τα εσώρουχα τα αγοράζουν μόνο γυναίκες μεγάλης ηλικίας ή που έχουν παραπανίσια κιλά, να τονίσουμε ότι η αύξηση αφορά γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου και στοχεύουν στο να νιώσουν άνετα.

Μπορεί ακόμα η σύνδεση ανάμεσα στην αύξηση των πωλήσεων αυτών των εσωρούχων και το γεγονός ότι οι γυναίκες έχουν αρχίσει να νιώθουν πιο άνετα με το σώματος να μην είναι ξεκάθαρη, αλλά τα τελευταία χρόνια η δημοτικότητα των plus size μοντέλων έχει αρχίσει να ανεβαίνει σημαντικά, κάτι που ίσως σηματοδοτεί την αλλαγή στη γενικότερη αντίληψη για τα πρότυπα της ομορφιάς και βοηθήσει περισσότερες γυναίκες να νιώσουν άνετα με το σώμα τους, ανεξάρτητα με το τι εσώρουχα φορούν.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε αρχικά στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.