Ο Αθανάσιος Δήμας μιλά για την σημασία ενός MBA και την αυξημένη ζήτηση του Digital Marketing

Ο Αθανάσιος Δήμας μιλά για την σημασία ενός MBA και την αυξημένη ζήτηση του Digital Marketing
bca

Ο Αθανάσιος Δήμας, Διευθυντής Προγραμμάτων MBA for Executives & MSc Digital Marketing στο BCA, μιλά για το πρόγραμμα του MBA, τον κόσμο του Digital Marketing που γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής και την επαγγελματική αποκατάσταση.

Κ. Δήμα, σε ποιους απευθύνονται τα προγράμματα ΜΒΑ και ΜΒΑ for Executives; Ποια η διαφορά τους;

Το MBA ήταν και είναι από τα πιο περιζήτητα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και βρίσκεται στην κορυφή του ενδιαφέροντος των υποψηφίων παγκοσμίως. Ειδικότερα το ΜΒΑ for Executives απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους και τα προσόντα τους στον τομέα της Διοίκησης των Επιχειρήσεων με σκοπό να αυξήσουν τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα σε μια ιδιαίτερα απαιτητική αγορά εργασίας, ώστε να γίνουν αποτελεσματικοί ηγέτες ή και διευθυντές επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε ένα παγκόσμιο ανταγωνιστικό και πολύπλοκο περιβάλλον. Επιπλέον παρέχει την ευκαιρία σε μάνατζερ και στελέχη επιχειρήσεων να αναλύουν τα βασικά ζητήματα αλλά και προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους μέσα από ένα διεπιστημονικό πρίσμα.

Από την άλλη μεριά το ΜΒΑ αφορά τελειόφοιτους προπτυχιακών προγραμμάτων σχετικών και μη με τον ευρύτερο χώρο της διοίκησης των επιχειρήσεων οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων ή και να τις επεκτείνουν με απώτερο σκοπό την πρακτική εξάσκηση και επαφή τους με πραγματικά σενάρια που συμβαίνουν στο χώρο των επιχειρήσεων. Η σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική αγορά εργασίας απαιτεί πλέον υπαλλήλους που έχουν τη δυνατότητα να κατανοούν και να διαχειρίζονται τις πολλαπλές απαιτήσεις των σύγχρονων παγκόσμιων εταιριών. Σε αυτές τις απαιτήσεις έρχεται να απαντήσει το ΜΒΑ που προσφέρεται από το BCA που κατέχει ηγετική θέση στην εκπαίδευση στην Ελλάδα. Με βασικά μαθήματα που καλύπτουν τις βασικές επιχειρηματικές δεξιότητες όπως μάρκετινγκ, διοίκηση επιχειρήσεων, λογιστική, χρηματοοικονομικά, εταιρική στρατηγική, διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, διοίκηση πληροφοριακών δικτύων, εταιρική ηθική και εταιρική κοινωνική ευθύνη, και διοίκηση παραγωγής, αλλά και μια μεγάλη λίστα με επιλογής, οι συμμετέχοντες στο ΜΒΑ που προσφέρει το BCA έχουν τη δυνατότητα και τα εφόδια στον χειρισμό περίπλοκων καταστάσεων στη διοίκηση των επιχειρήσεων.

Γιατί να διαλέξει κάποιος τα συγκεκριμένα προγράμματα του BCA;

Τα προγράμματα ΜΒΑ και ΜΒΑ for Executives που προσφέρει το BCA έχουν πολλά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι η συνεργασία με ένα από τα καλύτερα και ταχέως αναπτυσσόμενα Βρετανικά πανεπιστήμια αυτό του Plymouth University, η οποία δίνει κύρος και αναγνωρισιμότητα στο πτυχίο του ΜΒΑ.

Επιπλέον, με γνώμονα την ηγετική θέση που κατέχει το BCA στην εκπαίδευση, δίνει ισχυρή έμφαση στην ενεργητική μάθηση με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των συμμετεχόντων η οποία μπορεί να βοηθήσει στην επίλυση καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων. Το παραπάνω πραγματοποιείται μέσα από την πραγματική συνεργασία με μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις και διαχείριση πραγματικών πρακτικών προβλημάτων.

Σημαντικό επίσης πλεονέκτημα είναι η διδασκαλία. Το BCA ενισχύει περαιτέρω την πρακτική γνώση των συμμετεχόντων με τη χρήση επισκεπτών καθηγητών/ομιλητών οι οποίοι είναι υψηλόβαθμα στελέχη από των αγορά εργασίας. Χρησιμοποιώντας τους “ειδικούς” της αγοράς τα μεταπτυχιακά προγράμματα ΜΒΑ παρέχουν στους συμμετέχοντες την καλύτερη γνώση των επιχειρήσεων και της διαχείρισής τους, καθώς επίσης και μια εναλλακτική προοπτική για το πώς οι θεωρητικές στρατηγικές έννοιες μπορούν να παράγουν πραγματικές επιχειρηματικές λύσεις.

Τέλος σημαντικό πλεονέκτημα και των δύο προγραμμάτων είναι πως οι συμμετέχοντες ενθαρρύνονται να εισαγάγουν στη διδασκαλία και τη μάθηση του μεταπτυχιακού τις εμπειρίες της εργασίας τους, καθώς και τις παρατηρήσεις τους, χρησιμοποιώντας τα προηγουμένως διδακτέα πρακτικά μοντέλα και θεωρητικές έννοιες.

Παγκοσμίως παρατηρείται ένα τεράστιο ενδιαφέρον για το Digital Marketing. Αποτελεί μια “μόδα” της εποχής ή πρόκειται για το μέλλον του Marketing;

Φυσικά και δεν είναι μόδα της εποχής, μάλλον ήρθε για να μείνει και να καθορίσει τις εξελίξεις στον ευρύτερο χώρο του Μάρκετινγκ. Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας της πληροφορικής και ειδικότερα στον τομέα των επικοινωνιών, έφερε σχεδόν παράλληλα και την ανάπτυξη του Digital Marketing σαν ένα σημαντικό εργαλείο της Στρατηγικής Μάρκετινγκ των σύγχρονων εταιριών.

Το BCA αντιλαμβανόμενο τις ραγδαίες αυτές εξελίξεις, προσφέρει το μοναδικό στην Ελλάδα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα σπουδών MSc Digital Marketing σε συνεργασία με το Plymouth University αλλά και με δύο κορυφαίες εταιρίες του χώρου (24MEDIA & Reprice Media), με σκοπό να ενισχύσει τη γνώση των σπουδαστών στην ψηφιακή επικοινωνία, στα ψηφιακά μέσα και το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα οποία και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής κάθε σύγχρονης επιχείρησης.

Ποιες είναι οι επαγγελματικές προοπτικές για κάποιον που θέλει να εξειδικευτεί στο Digital Marketing; Ενδείκνυται το πρόγραμμα για αποφοίτους σχολών διαφορετικού αντικειμένου που θέλουν να κάνουν “στροφή καριέρας” ;

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc Digital Marketing απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ αλλά και σε αποφοίτους σχολών -ακόμη και διαφορετικού αντικειμένου- που θέλουν να κάνουν “στροφή καριέρας”, σε κάτι το οποίο έχει μεγάλη ζήτηση από τις σύγχρονες επιχειρήσεις.

Μέσω της δομής του προγράμματος του, έχει σχεδιαστεί για να δώσει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να αναπτύξουν την καριέρα τους μέσω μιας ποικιλίας από ενδιαφέρουσες και προκλητικές ευκαιρίες σταδιοδρομίας στην online επικοινωνία, τη διαχείριση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου, τη διαφήμιση μέσω social media και κινητά τηλέφωνα.

Σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι απευθύνεται ακόμη και σε αποφοίτους άλλων ακαδημαϊκών αντικειμένων/σχολών, αλλά και επιχειρηματίες ΜΜΕ. Όλοι οι συμμετέχοντες εισάγονται στις έννοιες και στην εφαρμογή της Στρατηγικής Μάρκετινγκ ώστε να εντάξουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους στο συνολικό πλαίσιο της στρατηγικής μιας εταιρίας. Με την κατανόηση του πλαισίου της Στρατηγικής του Digital Marketing έχουν τη δυνατότητα να συνδέσουν αποτελεσματικά τις ενέργειες της ψηφιακής τεχνολογίας με τους στόχους των πελατών τους και να παρέχουν πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες.