Πώς να οργανώσετε το γραφείο σας ώστε να είστε πιο παραγωγικοί στην δουλειά

Πώς να οργανώσετε το γραφείο σας ώστε να είστε πιο παραγωγικοί στην δουλειά

Είστε από εκείνους που έχουν αυτοματοποιήσει τις διαδικασίες στο γραφείο; Είστε ακατάστατοι ή έχετε τα πάντα τακτοποιημένα; Ο τρόπος που χρησιμοποιείτε τον χώρο εργασίας σας είναι πολύ σημαντικός και επηρεάζει την παραγωγικότητά σας. Ακόμα και μικρές κινήσεις ή αλλαγές μπορεί να έχουν αρνητική επίδραση στην εργασία σας. Άλλωστε, το γραφείο είναι ένας χώρος που περνάμε τουλάχιστον 8 με 9 ώρες καθημερινά.

Διαβάστε το παρακάτω διάγραμμα και δείτε με ποιον τρόπο μπορείτε να οργανώσετε το γραφείο σας ώστε να είστε πιο παραγωγικοί στην δουλειά.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύτηκε αρχικά στην αμερικάνικη έκδοση της HuffPost.