Αυτή η τέλεια διαφήμιση για υιοθεσία σκύλων διαθέτει το πιο έξυπνο και ανατρεπτικό τέλος

Αυτή η τέλεια διαφήμιση για υιοθεσία σκύλων διαθέτει το πιο έξυπνο και ανατρεπτικό τέλος
Pedigree

Άνθρωποι κλεισμένοι σε κλουβιά -που μοιάζουν αρκετά με αυτά των κυνοτροφείων- χαζεύουν στις οθόνες των κινητών και των υπολογιστών τους. Παιδιά, έφηβοι, ενήλικες, μεγαλύτερης ηλικίας. Άλλοι βλέπουν κάποια σειρά, άλλοι παίζουν παιχνίδια, άλλοι δουλεύουν, άλλοι απλά σκοτώνουν άσκοπα το χρόνο τους, όλοι τους μέσα στο σκοτάδι των κελιών με μοναδική πηγή φωτός, αυτό της οθόνης που βρίσκεται μπροστά τους.

Ξαφνικά η πόρτα του δωματίου που βρίσκονται τα κελιά ανοίγει και ένα χαμόγελο διαγράφεται στα πρόσωπα όλων τους. Η ζωή τους μόλις απέκτησε νόημα.

Η νέα διαφήμιση της BBDO για λογαριασμό της Pedigree έχει τον τίτλο «Pick Me» και είναι μία από τις πιο έξυπνες, καλοστημένες και βαθιά συναισθηματικές διαφημίσεις που έχουμε δει τελευταία, χωρίς να γίνεται μελό ή να εκβιάζει συναισθηματικά τον θεατή. Και αυτό θα το καταλάβετε βλέποντας το τέλος της, το οποίο επικοινωνεί ένα άκρως σημαντικό μήνυμα με τον πλέον λιτό τρόπο.

«Όταν μιλάμε για υιοθεσία ζώων, είναι συνηθισμένο για τους ανθρώπους να βιώνουν έναν προσωπικό δεσμό με κατοικίδιο, ακόμη και να λένε πως το σκυλί τους “τους διάλεξε” ή “τους έσωσε”, ακριβώς όπως το έσωσαν και αυτοί», λέει στο AdFreak η Melodie Bolin, brand manager της Pedigree. «Θέλαμε να πάρουμε αυτό το συναίσθημα και να το φέρουμε στη ζωή με έναν τρόπο που θα ανέστρεφε την τυπική ιστορία υιοθεσίας στο μυαλό μας, δείχνοντας πώς ένας σκύλος μπορεί να σώσει έναν άνθρωπο, ακριβώς όπως αυτός ο άνθρωπος μπορεί να σώσει ένα σκύλο».

Δείτε το πραγματικά καταπληκτικό σποτ παρακάτω. Και μην ξεχνάτε. Αν θέλετε πραγματικά ένα τετράποδο στη ζωή σας, υιοθετήστε. Μην αγοράζετε.