Μια έξυπνη καμπάνια δίνει την τέλεια λύση σε όσους θέλουν να σβήσουν το τατουάζ με το όνομα του πρώην τους

Μια έξυπνη καμπάνια δίνει την τέλεια λύση σε όσους θέλουν να σβήσουν το τατουάζ με το όνομα του πρώην τους
Regine Mahaux via Getty Images

Είναι μια τάση -και κατάρα- της εποχής μας, η οποία καλά κρατεί παρά τις δεκάδες, εκατοντάδες περιπτώσεις ατόμων που έχουν μετανιώσει την ώρα και τη στιγμή που την ακολούθησαν.

Ο λόγος, φυσικά, για τα τατουάζ με το όνομα του συντρόφου μας.

Η ιστορία γνωστή, στα όρια του κλισέ: γνωρίζεις κάποιον, τον ερωτεύεσαι σφόδρα, όλα κυλούν ονειρεμένα, αποφασίζεις να «χτυπήσεις» το όνομά του/της στο σώμα σου ως ανεξίτηλο σημάδι της αγάπης σου για αυτόν/αυτήν, το πράγμα στραβώνει, χωρίζετε κι εσύ μένεις με το σημάδι, που πλέον δεν αντιπροσωπεύει τόσο το αίσθημα της αγάπης όσο της μετάνοιας και της απογοήτευσης.

Τώρα όμως, μια υπηρεσία υιοθεσίας ζώων από τη Βραζιλία ήρθε για να δώσει την καλύτερη λύση στο εν λόγω πρόβλημα.

Η υπηρεσία Petz ανέθεσε στην Ogilvy Brazil τη δημιουργία μιας καμπάνιας προκειμένου να ενθαρρύνει τον κόσμο να υιοθετήσει ένα κατοικίδιο και η διαφημιστική επέστρεψε με την εξής φανταστική ιδέα: προσκάλεσε ανθρώπους που ήθελαν να αφαιρέσουν τα τατουάζ που είχαν κάνει με το όνομα πρώην συντρόφων τους, να έρθουν στο tattoo studio Tattoo You του Sao Paulo, όπου και τους ζήτησαν να εξηγήσουν τον λόγο που ήθελαν να αφαιρέσουν το τατουάζ. Όπως ήταν αναμενόμενο, η δημοφιλέστερη απάντηση ήταν «επειδή πέρασε η αγάπη». Έπειτα, προς έκπληξη των συμμετεχόντων, οι tattoo artist του μαγαζιού μπήκαν στο δωμάτιο κρατώντας όχι τα εργαλεία τους, αλλά από ένα αξιολάτρευτο κουτάβι. Κάθε σκυλάκι φορούσε ένα κολάρο με το όνομα του εκάστοτε πρώην που ήθελε να αφαιρέσει από πάνω του ο κάθε συμμετέχοντας.

Όπως έχετε ήδη καταλάβει, το μήνυμα της καμπάνιας είναι απλό. Γιατί να μην υιοθετήσεις ένα εγκαταλειμμένο σκυλί που ψάχνει αγάπη, να του δώσεις το όνομα του/της πρώην σου και να βρεις κι εσύ ο ίδιος ξανά τη χαμένη σου αγάπη, δίνοντας νέο νόημα στο όνομα που έχεις χαραγμένο πάνω σου;

Η έκπληξη ήταν μεγάλη για τα άτομα που πήραν (χωρίς να το ξέρουν) μέρος στην καμπάνια, ενώ μία από αυτούς, η Debora Santana, υιοθέτησε το σκυλάκι που της έφεραν.

Υπολογίζεται ότι στη Βραζιλία υπάρχουν περισσότερα από 30 εκατομμύρια αδέσποτα ζώα, εκ των οποίων τα 10 είναι γάτες και τα 20 σκύλοι. Ελπίζουμε η υπέροχη καμπάνια της Petz να βοηθήσει στη μείωση αυτού του τραγικού αριθμού και να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες χώρες.