Οι νέοι τολμούν και η Coca-Cola τους στηρίζει: Η πρωτοποριακή Σχολή Επιχειρηματικότητας και πάλι στη χώρα μας

Οι νέοι τολμούν και η Coca-Cola τους στηρίζει: Η πρωτοποριακή Σχολή Επιχειρηματικότητας και πάλι στη χώρα μας

Η Coca-Cola με την υποστήριξη του ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation), έφερε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην Ελλάδα τη Σχολή Επιχειρηματικότητας, την πρώτη Σχολή χωρίς καθηγητές, αλλά με αναγνωρισμένους επιχειρηματίες!

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας διοργανώνεται από τη διεθνή ΜΚΟ ThinkYoung σε διάφορες πόλεις ανά τον κόσμο, όπως Βρυξέλλες, Χονγκ Κονγκ, Μαδρίτη και Ναϊρόμπι. Στόχος της, να εμπνεύσει τους νέους να κυνηγήσουν τα όνειρά τους, να εφαρμόσουν τις ιδέες τους και να διευρύνουν τους επιχειρηματικούς τους ορίζοντες. Γιατί, όπως έχουμε δει, οι περισσότερες επιτυχημένες εταιρείες ξεκίνησαν ως μια απλή ιδέα, μια ιδέα που κάποιος πίστεψε και για την οποία αγωνίστηκε.

«Πιστεύουμε στους νέους της Ελλάδας και το ελληνικό επιχειρηματικό πνεύμα. Γι’ αυτό στηρίζουμε πρωτοβουλίες και προγράμματα που τους δίνουν τα κατάλληλα εφόδια και τους δείχνουν πως τα όνειρά τους μπορούν να γίνουν πραγματικότητα με σκληρή δουλειά, μεθοδικότητα και επιμονή» δήλωσε σχετικά η κα Νεκταρία Μητράκου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας της Coca-Cola Hellas με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα.

Πρώτος σταθμός της Σχολής στη χώρα μας, η Αθήνα. Εκεί, από τις 3 έως και τις 7 Οκτωβρίου, 100 νέοι, επίδοξοι επιχειρηματίες 18-35 ετών μυήθηκαν στην επιχειρηματικότητα και εργάστηκαν με πάθος πάνω στο δικό τους επιχειρηματικό πλάνο, με την καθοδήγηση 12 έμπειρων επιχειρηματιών-μεντόρων.

Οι συμμετέχοντες της Σχολής Επιχειρηματικότητας κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους στα γραφεία της Coca-Cola.

Σκοπός τους; Να αναπτύξουν όσο πιο ολοκληρωμένα την επιχειρηματική τους ιδέα για να αναδειχθεί η ομάδα τους ο μεγάλος νικητής.

Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής εβδομάδας, οι συμμετέχοντες της Σχολής Επιχειρηματικότητας επισκέφθηκαν τα γραφεία της Coca-Cola στην Αθήνα. Εκεί οι νέοι είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με στελέχη της εταιρείας για θέματα όπως τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να λάβουν πολύτιμες συμβουλές για τις απαιτήσεις της σημερινής αγοράς εργασίας, αλλά και να εμπνευστούν από τις προσωπικές εμπειρίες που τα στελέχη μοιράστηκαν μαζί τους.

Μετά από 5 ημέρες γεμάτες καινοτόμες ιδέες, δημιουργικότητα και σκληρή δουλειά, έφτασε η ώρα του μεγάλου τελικού. Νικήτρια ομάδα αναδείχθηκε η «Pentathlon» με την ιδέα «UnΒlock». Μια πρωτότυπη πλατφόρμα που σκοπό έχει να διευκολύνει και να κάνει πιο αποτελεσματική τη διαχείριση μιας πολυκατοικίας, καθώς και την επικοινωνία μεταξύ των ενοίκων.

H νικήτρια ομάδα ανάμεσα στα μέλη της κριτικής επιτροπής - Ο κος Paul Kidner, General Manager του The People’s Trust (πρώτος από αριστερά), ο κος Luca Selva, συνιδρυτής της ThinkYoung (δεύτερος από αριστερά), η κα Νεκταρία Μητράκου, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας της Coca-Cola Hellas (πέμπτη από αριστερά) και ο κος Αλέξης Κομσέλης, Διευθυντής του ALBA Hub for Entrepreneurship and Development (AHEAD) του ALBA Graduate Business School (δεύτερος από δεξιά).

Ως έπαθλο, η Coca-Cola εξασφάλισε μια θέση για όλα τα μέλη της νικήτριας ομάδας στο πρόγραμμα VentureGarden, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και mentoring στην επιχειρηματικότητα, διάρκειας 14 μηνών. Παράλληλα, η 2η και η 3η ομάδα έλαβαν ως δώρο την παροχή co-working space στο The Cube Athens για 6 μήνες, ενώ και οι τρεις πρώτες ομάδες κέρδισαν 6μηνη συνδρομή σε διεθνή οικονομικά περιοδικά, για να βρίσκονται πάντα μέσα στις εξελίξεις.

Επόμενος σταθμός της Σχολής Επιχειρηματικότητας είναι η Θεσσαλονίκη και το Μέγαρο Μουσικής, όπου, από τις 7 έως τις 11 Νοεμβρίου, 100 και πλέον ταλαντούχοι νέοι από τη Βόρεια Ελλάδα θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια συναρπαστική εμπειρία και να λάβουν τα πρώτα εφόδια για να κάνουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες πραγματικότητα!

Για περισσότερες πληροφορίες μπες εδώ.

Δημοφιλή