ΤΟ BLOG
02/10/2016 06:16 EEST | Updated 03/10/2017 08:12 EEST

Mαθητική «Εικονική Επιχείρηση» δημιουργεί πατατάκια με σοκολάτα

Η ιδέα των Chocowaves γεννήθηκε μια ημέρα του Σεπτέμβρη όπου όλοι οι εταίροι μαζευτήκαμε για να αποφασίσουμε το προϊόν το οποίο θα δημιουργήσουμε. Στόχος όλων μας ήταν το να δημιουργήσουμε κάτι με αγάπη, κάτι στο οποίο εμείς οι ίδιοι θα πιστεύαμε και που θα άρεσε σε όλους ανεξαιρέτως.Σε κάθε ιδέα υπήρχαν απόψεις υπερ και κατά. Τη στιγμή όμως που προτάθηκαν τα «σοκολατένια τσιπς» όλοι σώπασαν και χωρίς δεύτερη σκέψη, παρατηρώντας ο ένας το πρόσωπο του άλλου, ήταν ολοφάνερο πως αυτή θα ήταν η τελική μας επιλογή. Τσιπς και σοκολάτα, «ο παράδεισος» κάθε νέου.

archive

Αν δεν τολμήσουμε εμείς, τότε ποιος;

Είμαστε μαθητές της Β' Λυκείου του Α' Τοσιτσείου-Αρσακείου Λυκείου Εκάλης και μέλη της εικονικής εταιρείας GTC (Greek Traditional Chips), η οποία συνέλαβε την ιδέα των Chocowaves στα πλαίσια του προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» του «Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece». Η ιδέα των Chocowaves γεννήθηκε μια ημέρα του Σεπτέμβρη όπου όλοι οι εταίροι μαζευτήκαμε για να αποφασίσουμε το προϊόν το οποίο θα δημιουργήσουμε. Στόχος όλων μας ήταν το να δημιουργήσουμε κάτι με αγάπη, κάτι στο οποίο εμείς οι ίδιοι θα πιστεύαμε και που θα άρεσε σε όλους ανεξαιρέτως. Σε κάθε ιδέα υπήρχαν απόψεις υπερ και κατά. Τη στιγμή όμως που προτάθηκαν τα «σοκολατένια τσιπς» όλοι σώπασαν και χωρίς δεύτερη σκέψη, παρατηρώντας ο ένας το πρόσωπο του άλλου, ήταν ολοφάνερο πως αυτή θα ήταν η τελική μας επιλογή. Τσιπς και σοκολάτα, «ο παράδεισος» κάθε νέου.

Επόμενο βήμα ήταν ο καταμερισμός των αρμοδιοτήτων, κάτι στο οποίο δεν δυσκολευτήκαμε καθόλου. Μέσω μιας τυπικής ψηφοφορίας κάθε ένας από εμάς ανέλαβε έναν ξεχωριστό ρόλο, ο οποίος ταυτίζεται πλήρως με την ιδιοσυγκρασία του, τις επαγγελματικές του βλέψεις και τις προσωπικές του επιθυμίες.Το γεγονός αυτό, πολλαπλασίασε την όρεξή μας για δουλειά και μας πλημμύρισε με συναισθήματα χαράς και αισιοδοξίας.

H εταιρεία GTC συνδύασε τις αγαπημένες γεύσεις κάθε νέου και όχι μόνο, σε ένα μόνο προϊόν. Η αρχική μας σκέψη, βέβαια, ήταν η δημιουργία τσιπς επικαλυμμένων με σοκολάτα, κάτι που στάθηκε όμως ανέφικτο λόγω της αδυναμίας των εργοστασίων παραγωγής να εντάξουν άμεσα την ιδέα μας στην γραμμή παραγωγής. Η αλήθεια είναι πως είναι ένας αρκετά τολμηρός συνδυασμός αλλά μήπως πρέπει όλοι να αναλογιστούμε πως αυτό που ίσως λείπει από τις ζωές μας είναι η τόλμη, η πρωτοτυπία και η αλλαγή; Υποκινούμενοι από την ανάγκη μας για αλλαγή λοιπόν, παραμερίσαμε κάθε επιφυλακτικότητα και προχωρήσαμε στην υλοποίηση της ιδέας μας.

Το αποτέλεσμα σίγουρα μας δικαίωσε όλους και με το παραπάνω! Βλέποντας την απήχηση του προϊόντος μας και τα πρόσωπα των συμμαθητών μας, που αρχικά είχαν τις επιφυλάξεις τους για αυτόν τον συνδυασμό, να ενθουσιάζονται και να επιζητούν διαρκώς τα Chocowaves, ήμασταν πλέον σίγουροι πως είχαμε κάνει την πιο σωστή επιλογή.

Πριν από έξι μήνες κανείς από εμάς δεν μπορούσε να φανταστεί πόσα πολλά θα αποκομίζαμε από αυτήν την εμπειρία. Όχι μόνο καταφέραμε να δομήσουμε μια επιχείρηση αλλά και να δώσουμε και τον καλύτερό μας εαυτό για την υλοποίηση του στόχου μας, υπερβαίνοντας τα όρια του σχολικού μικρόκοσμου. Επιπλέον, σαν άτομα, κάθε ένας ξεχωριστά, μπόρεσε να επιβεβαιώσει τους επαγγελματικούς τους στόχους συνειδητοποιώντας ποιοι τομείς τους ενδιαφέρουν π.χ. Μάρκετινγκ, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού κ.ο.κ.

Για εμάς λοιπόν, αυτός ο διαγωνισμός ήταν μια πρόκληση μοναδική που χωρίς τους ανθρώπους που μας στήριξαν δε θα ζούσαμε. Τόσο η Διεύθυνση του σχολείου μας, όσο και η υπεύθυνη καθηγήτρια μας του προγράμματος, κ. Τ.-Ελ. Τσορπατζίδου αλλά και ο έμπειρος Σύμβουλος-Εθελοντής, κ. Γ. Γεωργούλας, με τον οποίο συνεργαστήκαμε, ήταν δίπλα μας καθ' όλη τη διάρκεια της προσπάθειας μας και μας έφεραν όλο και πιο κοντά στην πραγματοποίηση του ονείρου μας. Έτσι, με μεράκι, προσπάθεια, χαρά, αισιοδοξία και δημιουργικότητα καταφέραμε να υλοποιήσουμε την ιδέα μας και να προσφέρουμε μια μοναδική γευστική απόλαυση.

Διευθύνων Σύμβουλος: Βαγγέλης Καραγεωργίου

Διευθύντρια Παραγωγής: Μαργαρίτα Κατσώρχη

Υπεύθυνος Ποιοτικού Ελέγχου: Δημήτρης Καταπόδης

Διευθύντρια Οικονομικών: Λένα Πενθερουδάκη

Διευθύντρια Μάρκετινγκ: Ιωάννα Σιμιτζή

Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων: Σίλβια Λαμπρινοπούλου

Διευθυντής Ανθρωπίνου Δυναμικού: Τάσος Κωνσταντινίδης

Διευθυντής Πωλήσεων: Κωνσταντίνος Κανέλλης

Πωλητές: Αναστάσης Κολέλης, Κωνσταντίνα Πλατανιά

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Τατιάνα-Ελένη Τσορπατζίδου

Σύμβουλος- Εθελοντής: Γεώργιος Γεωργούλας