ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
04/06/2020 22:10 EEST | Updated 04/06/2020 22:21 EEST

Μητσοτάκης: Το ελληνικό καλοκαίρι δεν απλώς μία εποχή. Είναι μία αντίληψη, μία ματιά στα πράγματα

Η ελληνική κυβέρνηση αποκαλύπτει την τουριστική Ελλάδα της νέας εποχής.

Eurokinissi
.

Σε μία λιτή αλλά γεμάτη μηνύματα εκδήλωση, παρουσιάστηκε στο CINE ΑΙΓΛΗ του Ζαππείου το νέο σποτ που θα διαφημίζει τον ελληνικό τουρισμό για το φετινό καλοκαίρι.

Με ολιγόλεπτες τοποθετήσεις οι ομιλητές έδωσαν το στίγμα της προσπάθειας. «Θα είναι ένα διαφορετικό καλοκαίρι το φετινό», εξήγησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι «η ασφάλεια όλων είναι η πρώτη αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα». Και υπογράμμισε ότι το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα αλλά μία αντίληψη, μία ματιά στα πράγματα. Ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην επιτυχία με την οποία αντιμετωπίστηκε ο κορονοϊός, στην σημασία που έχει για την Ελλάδα ο τουρισμός και στα μέτρα ασφαλείας που θα ληφθούν με την απαρέγκλιτη τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και τους στοχευμένους δειγματοληπτικούς ελέγχους που θα διεξάγονται. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον σχεδιασμό της κυβέρνησης για την στήριξη των εργαζομένων, ειδικά στο χώρο του τουρισμού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ελληνικό καλοκαίρι: state of mind- το πρώτο βίντεο

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναδείχθηκε και η αξία της σύμπραξης του δημόσιου με τον ιδιωτικό τομέα, καθώς η καμπάνια σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Στηβ Βρανάκης, επικεφαλής Δημιουργικού στην προεδρία της κυβέρνησης, ενώ υπήρξε άμεση συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ. «Ξεκινάμε οργανωμένα, θέτοντας την υγεία πάνω απ΄όλα» τόνισε στον χαιρετισμό του ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης. Και όπως είπε η διευθύνουσα σύμβουλος του Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα, ένας από τους φετινούς στόχους είναι η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, ενώ προανήγγειλε σποτ για την ενίσχυση και του εσωτερικού τουρισμού.

Στόχος της καμπάνιας δεν είναι να αναδείξει τις ομορφιές της χώρας μέσα από πολλές εικόνες, αλλά –όπως εξήγησαν οι εμπνευστές της προωθητικής ενέργειας- να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό την εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού. Που όπως επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, πιο αληθινό, πιο ανθρώπινο. Για αυτό και μέσα από το νέο σποτ αναδεικνύεται το συναίσθημα της ελευθερίας, της ευτυχίας να είναι κάποιος με όσους αγαπά και της επαφής με τη φύση.

Ουσιαστικά το σποτ προτρέπει το κοινό να το ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να υποδεχθεί τον επισκέπτη με τις κατάλληλες συνθήκες. Ταυτόχρονα, πίσω από αυτή τη διάσταση, δημιουργούνται οι ευκαιρίες για την επόμενη χρονιά, κάτι που επίσης επισήμανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Έτσι, εστιάζοντας στο συναίσθημα και στη νέα ταυτότητα που έχτισε η χώρα μέσα από την διαχείριση του Covid 19, επιλέχθηκε στρατηγικά η υιοθέτηση της δημιουργίας της ταινίας με ένα μόνο πλάνο. Το οποίο λειτουργεί ως “καμβάς” πάνω στον οποίο το μήνυμα του ελληνικού καλοκαιριού “γράφει” καλύτερα, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά πλάνα της χώρας μας.