MIPTV: Ηλεκτρονικά τελικά το ετήσιο τηλεοπτικό μάρκετ στις Κάννες

Σε μία προσπάθεια τόνωσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
VALERY HACHE via Getty Images

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών αναβάλλεται, ωστόσο το MIPTV, το ετήσιο τηλεοπτικό μάρκετ που ήταν προγραμματισμένο τέλος Μαρτίου στις Κάννες και είχε ακυρωθεί λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, θα πραγματοποιηθεί online.

Από τις 30 Μαρτίου η πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη δωρεάν στους εγγεγραμμένους πελάτες των MIPTV, MIPDoc και MIPFormats. Θα προσφέρει αποκλειστικό περιεχόμενο που είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στην 57η MIPTV που θα διεξαγόταν στις Κάννες από τις 28 Μαρτίου έως τις 2 Απριλίου.

«Από τις 30 Μαρτίου, εκπρόσωποι από 94 χώρες θα μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους online και να παρακολουθούν το πρόγραμμα του MIPTV από την άνεση του γραφείου ή του σπιτιού τους. Τίποτα δεν αντικαθιστά τις πρόσωπο με πρόσωπο συναντήσεις, αλλά το περιεχόμενο MIPTV ONLINE +, η δικτύωση και η πρόσβαση στη διεθνή επιχειρηματική κοινότητα ψυχαγωγίας είναι απόλυτα μοναδική» δήλωσε η υποδιευθύντρια τηλεοπτικού τομέα της Reed MIDEM.

Ενδεικτικό της σημασίας του είναι ότι το 2019, το μάρκετ συγκέντρωσε 9.500 στελέχη, τηλεοπτικούς παραγωγούς και εκπροσώπους από όλα τα μεγάλα δίκτυα και τις πλατφόρμες streaming.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Δημοφιλή