Μοσκοβισί: Στις ελληνικές κυβερνήσεις η ευθύνη για την αναστολή του Ειδικού Φόρου Διαφημίσεων στους τηλεοπτικούς σταθμούς

Μοσκοβισί: Στις ελληνικές κυβερνήσεις η ευθύνη για την αναστολή του Ειδικού Φόρου Διαφημίσεων στους τηλεοπτικούς σταθμούς
Pierre Moscovici, EU Commissioner for Economic and Financial Affairs, right, gestures besides Mario Draghi, President of the European Central Bank, left, prior a working session during the G7 Finance Ministers meeting in Dresden, eastern Germany, Thursday, May 28, 2015. The G7 Finance Ministers meeting is being held in Dresden from May 27 to May 29, 2015. (AP Photo/Jens Meyer)
Pierre Moscovici, EU Commissioner for Economic and Financial Affairs, right, gestures besides Mario Draghi, President of the European Central Bank, left, prior a working session during the G7 Finance Ministers meeting in Dresden, eastern Germany, Thursday, May 28, 2015. The G7 Finance Ministers meeting is being held in Dresden from May 27 to May 29, 2015. (AP Photo/Jens Meyer)
ASSOCIATED PRESS

Στις ελληνικές κυβερνήσεις επιρρίπτει την ευθύνη για το ζήτημα της αναστολής του Ειδικού Φόρου Διαφημίσεων στους τηλεοπτικού Σταθμούς ο Επίτροπος Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων, Πιερ Μοσκοβισί, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του αντιπροέδρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ,Δημήτρη Παπαδημούλη.

Ο κ. Παπαδημούλης αναφέρθηκε στον Ειδικό Φόρο Διαφημίσεων στους τηλεοπτικούς σταθμούς, ο οποίος παρά το γεγονός ότι θεσπίστηκε το 2010 δεν επιβλήθηκε από καμία από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και ρωτούσε την Κομισιόν «για ποιο λόγο δεν έχει εφαρμοστεί, από το 2010, η επιβολή του ειδικού φόρου στις διαφημίσεις, στερώντας πολλά έσοδα από τον ελληνικό προϋπολογισμό, που σύμφωνα με υπολογισμούς, μόνο για το 2014, ήταν 50-60 εκατ. ευρώ», καθώς επίσης κι εάν «σκοπεύει να πάρει πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση της ενίσχυσης εθνικών προσπαθειών για έναν δίκαιο επιμερισμό των φορολογικών βαρών».

Η απάντηση του επιτρόπου έχει ως εξής: «Κάθε ερώτηση που αναφέρεται σε έλλειψη ή ανεπαρκή εφαρμογή θεσπισθείσας εθνικής νομοθεσίας στην Ελλάδα πρέπει να απευθύνεται στις ελληνικές αρχές. Η Επιτροπή δεν διαθέτει εκτιμήσεις για τα έσοδα που θα έπρεπε να έχουν προκύψει από την καταβολή του φόρου διαφήμισης. Από την έναρξη το 2010 του προγράμματος οικονομικής προσαρμογής, η Επιτροπή έχει επανειλημμένως προβεί σε παραινέσεις προς τις ελληνικές αρχές για τη δίκαιη κατανομή του βάρους της προσαρμογής σε ολόκληρο τον πληθυσμό και ιδίως για την προστασία των πλέον ευάλωτων πληθυσμιακών ομάδων».

Δημοφιλή