Nαι, έχεις και εσύ το δικό σου brand! (και ας μην το ξέρεις)

Εκείνοι που έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να κάνουν μια εκπληκτική καριέρα κάποια μέρα, είναι αυτοί που ορίζονται ως πολυ-ταλαντούχοι, πολυ-ειδικευμένοι, και ανοιχτοί σε οποιαδήποτε πρόκληση.
JobStreet.com Singapore

Πως ορίζεις τον εαυτό σου; Το προσωπικό brand του καθενός είναι μεγάλη υπόθεση και σύμφωνα με άρθρο του inc. το 2019 είναι η πιο σημαντική χρονιά για να διαφοροποιηθείς προσωπικά και επαγγελματικά.

Συνήθως μας καθορίζει ως ανθρώπους το τι κάνουμε, τα επιτεύγματά μας, τα τυχόν ταλέντα μας και η δουλειά μας. Ο καθένας διαθέτει μια ξεχωριστή προσωπικότητα, αλλά συχνά μπορεί να χαθεί ή να μπερδευτεί μαζί με τη δουλειά ή τον ρόλο που μας έχει ανατεθεί. Ωστόσο, το 2019, είναι η χρονιά για να ορίσουμε το προσωπικό μας brand, το οποίο είναι κάτι πολύ περισσότερο από έναν τίτλο στη δουλειά.

Και να γιατί.

Ο καθορισμός του ποιοι είμαστε είναι ο σημαντικότερος παράγοντας διαφοροποίησης που μπορούμε να κάνουμε, αποφεύγοντας την αντιστοίχιση με ένα ξερό job description.

Δυστυχώς, αφήνοντας κάποιον άλλο να σας καθορίσει είναι καταστροφικό, διότι σας κάνει αναλώσιμους, σύμφωνα με τον συντάκτη του άρθρου.

Η ιδέα του προσωπικού brand υπάρχει εδώ και λίγο καιρό, αλλά οι περισσότεροι που το τολμούν, δεν αγγίζουν μια συνολική προσέγγιση. Θεωρούν τους εαυτούς τους μεγάλους πωλητές ή γκουρού των social media ή κορυφαίους στα λογιστικά. Μεγάλο λάθος. Στην τρέχουσα αγορά εργασίας, θα πρέπει να έχει ο καθένας διευρυμένες δεξιότητες, όχι εξειδίκευση σε έναν τομέα.

Εκείνοι που έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να κάνουν μια εκπληκτική καριέρα κάποια μέρα, είναι αυτοί που ορίζονται ως πολυ-ταλαντούχοι, πολυ-ειδικευμένοι, και ανοιχτοί σε οποιαδήποτε πρόκληση. Ξεχωρίζουν όχι επειδή είναι πολύ καλοί σε πολλά πράγματα.Αυτό είναι πλέον το προσόν που εξασφαλίζει μια μακρά, επιτυχημένη σταδιοδρομία, καθώς οι εργοδότες, όλο και περισσότερο, θα ψάχνουν για πολυτάλαντους.

Για παράδειγμα, για έναν νέο συγγραφέα, ο καλύτερος τρόπος για μια επιτυχημένη καριέρα είναι να είναι τέλειος σε όλα - τιμολόγηση, σχέσεις, γραμματική, διορατικότητα, έρευνα προϊόντων, κοινωνικά μέσα. «Πιστεύω ότι αυτό ισχύει για κάθε εργασία και για κάθε άνθρωπο - να γίνει μια μεγαλοφυία σε όλα. Διαβάστε, εξερευνήστε ποικίλα πεδία και είδη. Πιέστε τον εαυτό σας να ωριμάσει ως άτομο σε όλους τους τομείς» γράφει ο Τζον Μπράντον.

Ποια είναι η εναλλακτική λύση;

«Κάποιοι σύμβουλοι καριέρας θα σας πουν να ειδικευτείτε. Πιστεύω ότι αυτό είναι θλιβερή λανθασμένη συμβουλή. Όταν είστε τόσο συγκεκριμένοι, πιθανότατα θα βρείτε μια καλή δουλειά και θα παραμείνετε σε αυτή τη δουλειά για πολύ καιρό, αλλά δεν θα προχωρήσετε πολύ μακριά. Το προσωπικό σας brand θα παραμείνει θολό και δεν θα διερευνήσετε νέες ιδέες. Επίσης, θα βαρεθείτε πραγματικά» συμπληρώνει.

Όσο για τη συμβουλή του, είναι απλή: Βγείτε από το κουτί. Επαναπροσδιορίστε τον εαυτό σας ως κάποιος που είναι ανοιχτός να αναλάβει οτιδήποτε και μπορεί να υπερέχει σε όλα.

Πηγή: INC.