Εφηβος έκανε πρακτική στην NASA και ανακάλυψε νέο πλανήτη

Οι καθηγητές του το επιβεβαιώνουν.
Bernt Ove Moss / EyeEm via Getty Images

Ο νεαρός Γουλφ Κάκιερ, που κάνει την πρακτική του άσκηση στο Space Flight Center της NASA στο Μέριλαντ από τον περασμένο Ιούλιο, ανέλαβε πρόσφατα ένα πρότζεκτ, σύμφωνα με το οποίο θα έπρεπε να συγκρίνει την φωτεινότητα των αστεριών.

Κατά την αποστολή του αυτή όμως, υποστηρίζει πως μέσω του τηλεσκοπίου που χρησιμοποίησε, εντόπισε έναν νέο πλανήτη που βρίσκεται 1300 έτη φωτός μακριά από την γη.

Όπως μάλιστα διευκρίνισε, το ουράνιο σώμα ήταν σχετικά πιο σκοτεινό σε σύγκριση με τα άλλα σώματα του ηλιακού μας συστήματος.

Στην συνέχεια αποδείχθηκε πως όντως υπήρχε ο πλανήτης και μάλιστα ήταν 6,9 φορές μεγαλύτερος από την γη και ακριβώς επειδή περιστρεφόταν γύρω από δύο άλλα αστέρια, οι επιστήμονες τον αποκάλεσαν «περιβραχιόνιο πλανήτη».

O Kάκιερ πέρασε εβδομάδες μελετώντας με τους επικεφαλής του για να καταλήξουν σε ασφαλή συμπεράσματα. Τελικά επιβεβαίωσαν την υπόθεσή του.

Η NASA από την πλευρά της δήλωσε πως η ανακάλυψη του εφήβου ήταν σπάνια. Κι αυτό γιατί ο ίδιος κατάφερε να εντοπίσει το σώμα μόνο επειδή την συγκεκριμένη στιγμή κατά την περιστροφή, έγινε πιο φωτεινό.

Ο νεαρός τόνισε πως ήταν δύσκολο να αποδείξει την ανακάλυψη, αλλά ευτυχώς τα στοιχεία που είχε κρατήσει στα χέρια του δεν άφηναν περιθώρια για πολλές αμφιβολίες.

Το έργο παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα σε μια επιτροπή κατά την 235η συνάντηση της Αμερικανικής Αστρονομικής Εταιρείας στην Χονολουλού.

Ο Κάκιερ με την ομάδα των επιστημόνων που επιβεβαίωσαν την ανακάλυψή του, αναζητούν ένα επιστημονικό περιοδικό ώστε να δημοσιεύσουν το σχετικό έγγραφο.

Ο νεαρός δήλωσε πως σχεδιάζει την συνέχεια της έρευνας στον τομέα της αστρονομίας, αφού ανέκαθεν ήταν το όνειρό του να ασχοληθεί με αυτή.

(Με πληροφορίες από ABC)