Eπίσημα και τρίτος Έλληνας νεκρός στο Norman Atlantic

Επίσημα και τρίτος Έλληνας νεκρός στο Norman Atlantic
Smoke billows from the Italian-flagged Norman Atlantic ferry that caught fire in the Adriatic Sea, Tuesday, Dec. 30, 2014. A blaze broke out on the car deck of the Norman Atlantic Sunday, Dec. 28, while the ferry was traveling from the Greek port of Patras to Ancona in Italy causing the death of at least 11 people. Italian and Greek helicopter rescue crews evacuated 427 people among passengers and crew members but Italian officials think the death toll could be much higher because of serious discrepancies in the ship's manifest and confusion over how many people were aboard.
Smoke billows from the Italian-flagged Norman Atlantic ferry that caught fire in the Adriatic Sea, Tuesday, Dec. 30, 2014. A blaze broke out on the car deck of the Norman Atlantic Sunday, Dec. 28, while the ferry was traveling from the Greek port of Patras to Ancona in Italy causing the death of at least 11 people. Italian and Greek helicopter rescue crews evacuated 427 people among passengers and crew members but Italian officials think the death toll could be much higher because of serious discrepancies in the ship's manifest and confusion over how many people were aboard.
ASSOCIATED PRESS

Επιβεβαιώθηκε από την Πρεσβεία της Ελλάδας στη Ρώμη, η ταυτοποίηση της σορού ενός άνδρα από την οποία προκύπτει ότι, πρόκειται για τον ελληνικής υπηκοότητας Γεράσιμο Καζαντζίδη.

Αυτό φέρνει επίσημα τον αριθμό των Ελλήνων νεκρών στους τρείς μετά το τραγικό μπέρδεμα με τον Γιώργο Δουλή, ο οποίος θεωρήθηκε αρχικά νεκρός μόνο για να διαπιστωθέι οτι τελικά είναι αγνοούμενος.

Οι άλλοι δύο νεκροί είναι ο Νίκος Παράσχης και ο Κώστας Κουφόπουλος.

Στο μεταξύ το πλήρες ιστορικό των αρχικών ενεργειών του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης για το ναυτικό δυστύχημα του Norman Atlantic, έδωσε στη δημοσιότητα το Λιμενικό Σώμα.

Παράλληλα όμως αποκαλύπτει και την ηλεκτρονική αλληλογραφία με το οποίο προωθήθηκαν έγκαιρα προς την Ιταλική πλευρά (MRCC/ROME) οι καταστάσεις επιβατών και πληρώματος, όπως αυτές παρελήφθησαν από το εξουσιοδοτημένο πρόσωπο της εταιρείας (Designated Person Ashore/DPA) το οποίο είναι υπεύθυνο για τις διαδικασίες ασφαλούς διαχείρισης των λειτουργιών του πλοίου.

To χρονικό είναι αποκαλυπτικό για το πότε γίνεται η πρώτη ενημέρωση, τα ζητήματα που προέκυψαν κατά την επικοινωνία, την την ενημέρωση των Ιταλικών Αρχών αλλά και πότε έγινε επαφή με τον πλοίαρχο του Norman Atlantic.

Δημοφιλή