CULTURE
08/02/2019 12:07 EET | Updated 08/02/2019 12:36 EET

Ντοκιμαντέρ στο Netflix η πολιτική καμπάνια της Αλεξάντρια Οκάζιο Κορτέζ

Το «Knock Down The House» παρουσιάζει τις καμπάνιες τεσσάρων υποψηφίων βουλευτών για το Κογκρέσο.

ASSOCIATED PRESS

Το Netflix αγόρασε το «Knock Down The House», ντοκιμαντέρ της Ρέιτσελ Λίαρς, η οποία κατέγραψε στην κάμερα την πολιτική καμπάνια της Αλεξάντρια Οκάζιο Κορτές πριν την εκλογή της ως βουλευτής του Κογκρέσου.

Το ντοκιμαντέρ προβλήθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance και σύμφωνα με δημοσίευμα του ιστότοπου Deadline, η δημοφιλής πλατφόρμα streaming ξόδεψε 10 εκατ. δολάρια για την αγορά του φιλμ που κέρδισε και το βραβείο αγαπημένου ντοκιμαντέρ στο εν λόγω φεστιβάλ. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσό που έχει ξοδευτεί ποτέ για το ντοκιμαντέρ του φεστιβάλ.

Εκτός από την Κορτές, το ντοκιμαντέρ εστιάζει και σε άλλους τρεις υποψηφίους για το Κογκρέσο. «Με οικειότητα προς τα πρόσωπα και αμεσότητα, οι Λίαρς και Ρόμπιν Μπλότνικ παρουσιάζουν στους θεατές το κίνημα από πολύ κοντά, καθώς τέσσερις γυναίκες βρίσκουν τη φωνή τους, τη δύναμη και τον σκοπό, επιτρέπωντας σε εμάς να γίνουμε μάρτυρες της υπόσχεσης για αληθινή δημοκρατία, σε πράξη», δήλωσε η Λίσα Νισιμούρα, πρόεδρος των ντοκιμαντέρ του Netflix.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο Newsweek, η Κορτές χειροκροτήθηκε πολύ μετά την προβολή του ντοκιμαντέρ στο φεστιβάλ και τον λόγο της μέσω Skype, στους παρευρισκόμενους. 

«Είμαι πολύ ευτυχισμένη και για τις τέσσερις μας που αυτές οι στιγμές έχουν κινηματογραφηθεί, δεν το λέω όχι για τη σημασία σε προσωπικό επίπεδο αλλά για τον κόσμο που θα τις δει. Ναι, είναι πραγματικά μια μεγάλη πρόκληση, πολύωρη εργασία αλλά αξίζει για κάθε άνθρωπο που επιθυμεί να βρεθεί σε αυτό το υψηλό αξίωμα, συμπεριλαμβανομένων των Έιμι, Πόλα και Κόρι», είπε η Κορτές στην κάμερα. 

 

Πηγή: Bustle