O τιμοκατάλογος του Instagram: Πόσα παίρνουν οι incluencers για κάθε ποστ

Παράγοντες όπως η αποκλειστικότητα, τα δικαιώματα χρήσης και η διάρκεια μιας καμπάνιας παίζουν καθοριστικό ρόλο.
caitpatton/ Instagram
caitpatton/ Instagram

Αυτό τοn καιρό φαίνεται πως όλοι είναι influencers ή θέλουν να γίνουν. Και γιατί όχι; Πληρώνεσαι για να διαφημίζεις προϊόντα που ήδη λατρεύεις ούτως ή άλλως και βγάζεις και το μεροκάματό σου. Ποιος θα έλεγε όχι σε κάτι τέτοιο;

Πώς, όμως, αποφασίζουν πόσο να χρεώσουν για κάθε διαφήμιση και ποια είναι η στάνταρ τιμή;

Μερικοί σταρ του Instagram δέχονται ως δώρα τα προϊόντα που διαφημίζουν και άλλοι απλά καταλήγουν σε μια συμφωνία με την εταιρεία για το ποιο θα είναι το ποστ και τι θα περιλαμβάνει.

«Έχω πληρώσει influencers που έχουν μόνο 1.000 ακόλουθους επειδή πληρούν τα κριτήρια. Επίσης είμαι διατεθειμένη να πληρώσω κάποιον influencer που ξέρω την δουλειά τους και μπορώ να τους εμπιστευτώ. Θα εκπλαγείτε αν μάθετε πόσοι από αυτούς δεν τηρούν τα deadlines ή απλά εξαφανίζονται χωρίς να τηρήσουν την συμφωνία μας», είπε η Κέιλι Ριντ, σύμβουλος Μάρκετινγκ.

Δεδομένου ότι η βιομηχανία των influencers είναι σχετικά νέα δεν υπάρχουν κάποια στάνταρ στην τιμή ή καθορισμένοι παράγοντες που πρέπει να επηρεάσουν το ύψος αυτής.

Τόμι Ομπέμπι: 19,2 εκατ. ακόλουθοι

Η Τόμι πληρώθηκε 1.000 δολάρια για να διαφημίσει ταμπόν μιας εταιρείας. Έπρεπε να δημοσιεύσει δύο φωτογραφίες και να μην δουλέψει για ανταγωνιστές για 3 μήνες.

«Δεν ισχύει πια ο κανόνας των 100 δολαρίων για κάθε 10.000 ακόλουθους. Οι εταιρείες έχουν καταλάβει πλέον ότι ο μεγάλος αριθμών ακολούθων δεν σημαίνει αυτόματα και πολλές αλληλεπιδράσεις», λέει η ίδια.

Όντρι Κέιτ Λοπέζ: 31,4 εκατ. ακόλουθοι

Της ζητήθηκε ένα βίντεο στο YouTube, δύο δημοσιεύσεις στο Instagram, ένα στόρι με swipe up που να οδηγεί στο προϊόν και μια δημοσίευση στο Facebook. Όλα αυτά για την τιμή των 3.500 δολαρίων.

«Το μάρκετινγκ μέσω των influencers έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων πολλών προϊόντων και παίζει βασικό ρόλο στην βιομηχανία της μόδας και της ομορφιάς».

Έμα Κορτές: 29,4 εκατ. ακόλουθοι

Μια δημοσίευση με 3 φωτογραφίες, ένα στόρι και 8 φωτογραφίες προς χρήση από το brand κόστισαν 1.500 δολάρια και μια δώρο - επιταγή των 100 δολαρίων.

«Για δύο χρόνια δεν είχα καμία ζήτηση και μερικές φορές είναι λίγο δύσκολο να ζητήσεις χρήματα για δημοσίευση. Πιστεύω η βιομηχανία θα μεγαλώσει και άλλο και το να χρεώνεις τα ποστ σου στο μέλλον θα είναι κάτι δεδομένο», λέει η Έμα στην HuffPost.

Κέιτλιν Πάτον: 24,9 εκατ. ακόλουθοι

Η Κέιτλιν για μια δημοσίευση και 8 ιστορίες στο Instagram πήρε 2.000 δολάρια μετά από πολλές διαπραγματεύσεις.

«Θεωρώ τεράστιο λάθος να διαγράφεις τις πληρωμένες δημοσιεύσεις μόλις περάσει ο καιρός της προκαθορισμένης συμφωνίας. Όταν δημοσιεύεις ένα σαμπουάν τώρα και μετά από ένα μήνα το διαγράφεις και διαφημίζεις σαμπουάν ανταγωνιστικής εταιρείας, τι λέει αυτό για σένα; Το να διαγράψω ένα ποστ από μια συνεργασία που έκανα δείχνει πως δεν είμαι περήφανη για δουλειά που έκανα και αυτό δεν είναι σωστό».

πηγή: huffpost