ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
05/03/2019 15:50 EET | Updated 05/03/2019 15:51 EET

Οικογένεια Στεργίου: Πώς στήθηκε η «αυτοκρατορία» της ζαχαροπλαστικής

Από ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στα ράφια όλης της χώρας.

Facebook/Οικογένεια Στεργίου

Το απόλυτο παράδειγμα για το πώς μπορεί να δημιουργήσει κάποιος ένα success story ξεκινώντας από το μηδέν αποτελεί η ιστορία του Κωνσταντίνου Στεργίου, που έφυγε τη Δευτέρα από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών.

Πριν φύγει, όμως, πρόλαβε να στήσει τη δική του «αυτοκρατορία» στο χώρο της ζαχαροπλαστικής και όχι μόνο, με αφετηρία ένα μικρό εργαστήρι στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Η επαφή του με το χώρο ξεκίνησε μάλλον συμπτωματικά όταν πραγματοποιούσε διανομές ειδών ζαχαροπλαστικής με τρίκυκλο, παράλληλα με την κύρια εργασία του ως σιδεράς. Ενα ατύχημα ήταν αυτό που έμελλε τελικά να του αλλάξει τη ζωή, καθώς αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την βαριά τέχνη του σιδερά και αφοσιώθηκε στη ζαχαροπλαστική.

Η ιστορία της «Οικογένειας Στεργίου» ξεκινά το μακρινό 1965, τότε που ιδρύθηκε η εταιρεία ως ένα απλό ζαχαροπλαστείο. 

Εκτοτε η ανάπτυξη είναι ραγδαία. Το 1985 ο Κωνσταντίνος Στεργίου, μαζί με τους αδερφούς του Θανάση και Γιώργο, δημιουργούν την πρώτη παραγωγική μονάδα, στη Μεταμόρφωση Αττικής, ξεκινώντας τη μαζική παραγωγή γλυκισμάτων, ειδών αρτοποιίας, σάντουιτς, προϊόντων σφολιάτας και επιδορπίων.

Η εκτόξευση δεν αργεί να έρθει. Το 1999 η μητρική εταιρεία επεκτείνεται και τα προϊόντα της ξεκινούν να εισβάλλουν παντού: στα ράφια φούρνων, σούπερ μάρκετ και άλλων καταστημάτων. 

Σήμερα η «Οικογένεια Στεργίου» έχει φτάσει να εφοδιάζει περισσότερα από 2.500 κυλικεία στα μεγαλύτερα νοσοκομεία, σχολεία, εκθεσιακά κέντρα και σε χώρους μαζικής εστίασης. 

Ιδιαίτερα χρυσοφόρο είναι το ντιλ με τον Ελληνικό Στρατό, του οποίου αποτελεί το βασικό προμηθευτή, προμηθεύοντας τα ΚΨΜ όλων των στρατιωτικών μονάδων ανά την επικράτεια.

 Την ίδια ώρα, η οικογένεια εξακολουθεί να έχει ισχυρή παρουσία και στα ζαχαροπλαστεία, με τρία καταστήματα «Yπογραφή Στεργίου», όπου εδρεύει και η δεύτερη παραγωγική βάση της επιχείρησης.

Εκτοπίζοντας τον ανταγωνισμό, ο «βασιλιάς» της ζαχαροπλαστικής είδε τους τζίρους του να απογειώνονται από τα 7,8 εκατ. ευρώ το 2012 στα 21,6 εκατ. ευρώ το 2015 και τα καθαρά κέρδη από 500 χιλ. ευρώ στα 3 εκατ. ευρώ το 2015.

 

Sponsored Post