Η αντεπίθεση της LIDL: Αλλαγή προφίλ και επένδυση 100 εκ. ευρώ στην ελληνική αγορά

Η αντεπίθεση της LIDL: Αλλαγή προφίλ και επένδυση 100 εκ. ευρώ στην ελληνική αγορά
lidl

Εκατό εκατομυρια ευρώ θα δαπανήσει συνολικά η LIDL Hellas μέχρι το τέλος του 2016 για την ανάπτυξη του δικτύου της και την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων της ενώ αναμένεται να ανοίξει τουλάχιστον άλλα 40 καταστήματα στα επόμενα 5 χρόνια.

Αλλαγή στη διαφήμιση και στο εταιρικό προφίλ

Σε μια εποχή που η αγορά των σουπερμάρκετ κλυδωνίζεται χάρη στο αβέβαιο μέλλον της αλυσίδας Μαρινόπουλος, η LIDL βγαίνει για πρώτη φορά στα 17 χρόνια παρουσίας της προς τα έξω με ένα σαφώς πιο «εξωστρεφές» προφίλ σε μια εποχή που μόνο φιλική δεν είναι για τις ξένες επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

Είναι καιρός τώρα που η Lidl έχει κάνει στροφή. Η αλλαγή διαφάνηκε αρχικά στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση. Μετά τις διαφημίσεις με το ντουέτο Λαζάρου-Σκαρμούτσος πέρσι, η συνεργασία τους με το Λευτέρη Λαζάρου ως «πρόσωπο» της εταιρίας συνεχίζεται, ενώ η νέα «ανθρωποκεντρική» τους καμπάνια με ήρωες τους εργαζόμενους τους δείχνε μια σαφή αλλαγή σε σχέση με τις ξερές διαφημίσεις προσφορών του παρελθόντος.

Κατεδάφιση και χτίσιμο από την αρχή για πολλά καταστήματα

Η δεύτερη σημαντικότερη αλλαγή έχει να κάνει με την καινούργια εικόνα των καταστημάτων. Η HuffPost Greece περιηγήθηκε στο νέο πρότυπο κατάστημα της LIDL στα Διαβατά που εγκαινιάστηκε πριν περίπου μια εβδομάδα- το δεύτερο του είδους του στην Ελλάδα (προηγήθηκε κατάστημα στην Αλικαρνασσό της Κρήτης).

Πρόκειται για καταστήματα που δεν έχουν σχεδόν καμία σχέση με την στερεοτυπική εικόνα της LIDL- ο σχεδιασμός του χώρου είναι εντελώς «καθαρός» σε τόνους άσπρου και γκρι με ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας.

«Το κόστος κάθε καταστήματος νέας γενιάς ανέρχεται περίπου στα 4 εκατομμύρια ενώ το κόστος ενός συμβατικού καταστήματος στοίχιζε μόλις 1,5εκ ευρώ.», μας εξήγησε ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Hellas στα πλαίσια της ξενάγησης.

Το σχέδιο είναι φιλόδοξο: Πολλά- αν και όχι όλα-από τα ήδη υπάρχοντα κατάστημα θα μετατραπούν σε πρότυπα καταστήματα, κάποια μάλιστα θα κατεδαφιστούν και θα χτιστούν από την αρχή όπως έγινε στο κατάστημα στα Διαβατά. Το μόνο που δεν αλλάζει είναι η έμφαση της LIDL στις χαμηλές τιμές καθώς και η έντονή παρουσία των δικών τους brands (από τα γάλατα ΓΑΛΠΟ, ως τα τυριά 3 βοσκοί ή τα είδη ψωμιού Χρυσός Μύλος).

5300 εργαζόμενοι στην Ελλάδα

Η εμφανής αλλαγή προφίλ για τη LIDL Ηellas φαίνεται και από το πόσο έντονα τονίζεται η συνεργασία με τους Έλληνες παραγωγούς αλλά και η συνεισφορά της LIDL στην ελληνική οικονομία: Συνολικά η LIDL απασχολεί 5300 εργαζόμενους ενώ συνεργάζεται με περισσότερους από 3.321 προμηθευτές & παρόχους υπηρεσιών στην Ελλάδα. Aξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στο 2016 δημιουργήθηκαν 700 νέες θέσεις εργασίας. Η LIDL έχει αυτή τη στιγμή 220 καταστήματα και σκοπεύει να ανοίξει τουλάχιστον 40 ακόμα στα επόμενα 5 χρόνια.

Δημοφιλή