ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
23/09/2020 15:37 EEST | Updated 23/09/2020 16:05 EEST

Uncle Ben’s: Αλλάζει λογότυπο και όνομα λόγω επικρίσεων περί ρατσισμού

Μετά από 40 και πλέον χρόνια.

Geoff Caddick - PA Images via Getty Images

To κίνημα Black Lives Matter μπορεί να μην έχει αλλάξει ακόμη τις πολιτικές ισορροπίες στις ΗΠΑ, ωστόσο, κατάφερε να μετακινήσει την αντίληψη των μεγάλων εταιρειών προς έναν κόσμο με λιγότερες διακρίσεις και ανισότητες.

Μετά την αποκαθήλωση της έκφρασης master bedroom και την υιοθέτηση της πιο πολιτικά ορθής main bedroom (καθώς η πρώτη παρέπεμπε στην ανωτερότητα του λευκού αφέντη), ήρθε και η σειρά του γνωστού brand αμερικάνικου τύπου ρυζιού, Uncle Ben’s.

Η φίρμα που ανήκει στον κολοσσό της Mars Food, απεικονίζει το γνωστό μαύρο άνδρα και δέχθηκε σφοδρές επικρίσεις μετά τα τελευταία γεγονότα στις ΗΠΑ, όσον αφορά τις διακρίσεις και τη συντήρηση της αντίληψης κατωτερότητας έναντι των μαύρων.

Ετσι, η Mars Food ανακοίνωσε τη μετονομασία της φίρμας σε Ben’s Original και δεσμεύθηκε να αφαιρέσει την εικόνα που υπάρχει στη συσκευασία και να προχωρήσει σε μια πιο δίκαιη απεικόνιση. 

Η Mars Foods αναλαμβάνει επίσης δράση για την ενίσχυση της ενσωμάτωσης και της ισότητας. Στις Η.Π.Α. το brand έχει ξεκινήσει συνεργασία με τη National UrbanLeague με στόχο σε πρώτη φάση την υποστήριξη επίδοξων Αφροαμερικανών σεφ μέσω παροχής υποτροφιών, ενώ στη συνέχεια το πρόγραμμα θα διευρυνθεί ώστε να υποστηρίξει και άλλες λιγότερο προνομιούχες κοινότητες σε όλο τον κόσμο.

Επιπλέον, στη Greenville του Μισισιπή - όπου το Ben’s Original παράγεται για περισσότερα 40 χρόνια - η Mars Food θα προχωρήσει σε επενδύσεις στην  στην τοπική κοινότητα.

Ο σχεδιασμός των προγραμμάτων θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για περισσότερους από 7.500 μαθητές της περιοχής, καθώς και στην προώθηση της πρόσβασης σε φρέσκα τρόφιμα.

Η κίνηση της Mars Foods εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο «ευαισθητοποίησης» των εταιρειών όσον αφορά κοινωνικά ζητήματα και εσχάτως το πρόβλημα του ρατσισμού και των αποκλεισμών.

Στο πρόσφατο CEOs Outlook της KPMG αποτυπώθηκε εξάλλου η πρόθεση των παγκόσμιων επιχειρηματικών ηγετών, να αποτινάξουν ή να αποφύγουν την ταύτιση με ρατσιστικές συμπεριφορές.

Σύμφωνα με παρατηρητές και κοινωνιολόγους, η τάση θα ενισχυθεί θυμίζοντας εν πολλοίς το κίνημα Metoo αλλά και την ευαισθητοποίηση όσον αφορά τη σεξουαλική παρενόχληση, που έφερε νομοθετικές μεταρρυθμίσεις τη δεκαετία του ’90 στις ΗΠΑ αλλά και αλλού.

Αμερικανικές Εκλογές
Δημοσκοπήσεις, ειδήσεις και αναλύσεις για τις αμερικανικές εκλογές από την HuffPost