Πώς η ΜΕΓΑ γίνεται μεγαλύτερη χρόνο με το χρόνο

Νέες επενδύσεις 20 εκατ.ευρώ πέρυσι και πρόβλεψη για αύξηση μεγεθών φέτος από την ελληνική βιομηχανία.
ΜΕΓΑ Α.Ε.

Θετική πρόβλεψη για αύξηση πωλήσεων τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις αγορές όπου εξάγει διατηρεί για το 2020, η αμιγώς ελληνική βιομηχανία παραγωγής προϊόντων προσωπικής υγιεινής ΜΕΓΑ.

Η βιομηχανία από το 1981 οπότε ιδρύθηκε έχει καταφέρει με σειρά επώνυμων προϊόντων να αντιταχθεί στα ισχυρά εισαγόμενα brands και να κερδίσει μερίδια αγοράς σε κατηγορίες όπως οι παιδικές πάνες, οι σερβιέτες, αντισηπτικά μαντήλια, είδη ντεμακιγιάζ, μωρομάντηλα κ.α. αλλά και να διεισδύσει σε ξένες αγορές.

Σήμερα εξάγει σε 25 χώρες (Ευρώπη, Ασία, Αμερική) καθώς παράγει ευρωπαϊκά επώνυμα προϊόντα υπό τη μορφή «Contract Manufacturing» και οι βρεφικές πάνες της συγκαταλέγονται στα 60 πιο εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα. Το 2019 το 43% του κύκλου εργασιών της αφορούσε σε πωλήσεις εκτός Ελλάδας, ενώ απόρροια του διπλασιασμού των εξαγωγών της την περίοδο 2014-2019.
Στην περυσινή οικονομική χρήση, οι πωλήσεις της συνολικά αυξήθηκαν κατά 5,03%, καθώς ανήλθαν στα 203,4 εκατ. ευρώ έναντι περίπου 194 εκατ. ευρώ το 2018, ενώ η καθαρή κερδοφορία αυξήθηκε κατά 36%, σε 9,2 εκατ. ευρώ, από 6,8 εκατ. ευρώ. Το 2019 τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων ανήλθαν σε 15,7 εκατ. ευρώ, από 13 εκατ. ευρώ, με τα κέρδη προ φόρων να ενισχύονται κατά 24,7%, σε 12,6 εκατ. ευρώ. Η βιομηχανία εμφανίζει συσσωρευμένα κέρδη ύψους 29 εκατ. ευρώ, από περίπου 22 εκατ. ευρώ το 2018, αυξημένα σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη χρήση κατά περίπου 18%, ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα που διαμορφώθηκαν σε 9,1 εκατ. ευρώ το 2019.

Κατά τη χρήση του 2019 η εταιρεία υλοποίησε επενδύσεις αξίας άνω των 20 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού της και των συστημάτων ποιοτικού ελέγχου, με την παραγωγική μονάδα της, που βρίσκεται στην Αττική, να αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες και πιο σύγχρονες στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, διαθέτοντας συνολική έκταση 62.000 τ.μ. Βάσει των στοιχείων του 2019, η ΜΕΓΑ απασχολεί περίπου 600 άτομα, έχοντας κατά την περίοδο 2014-2019 καταφέρει να αυξήσει το προσωπικό της σε ποσοστό άνω του 65%.

Η βιομηχανία κατάφερε να διαχειριστεί τις δυσκολίες στην προμήθεια πρώτων υλών από το εξωτερικό που ανέκυψαν ιδίως εν μέσω lockdown, εξασφαλίζοντας αποθέματα που μπορούν να καλύψουν αυξημένα επίπεδα παραγγελιών, ακόμη και στις κατηγορίες που παρουσιάζουν υψηλή κατανάλωση, όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεσή της για το 2019.

Δημοφιλή