Έντονο προβληματισμό δημιουργούν τα περιστατικά με αεροσκάφη της ελληνικής εταιρείας, εν μέσω -μάλιστα- της τουριστικής περιόδου.
Eurokinissi

Τρία περιστατικά σε έξι μήνες, μάλλον είναι πολλά για μια αεροπορική εταιρεία. Το γεγονός ότι δεν υπήρξαν ανθρώπινα θύματα, δεν μετριάζει καθόλου τη σοβαρότητα της κατάστασης και η εταιρεία, πλέον, οφείλει να λάβει μέτρα διαφύλαξης της ασφάλειας των πτήσεων.

Το χθεσινό περιστατικό στο αεροδρόμιο της Νάξου, όπου ένα ελικοφόρο αεροσκάφος της Sky Express, ART42, βγήκε εκτός διαδρόμου κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης για να πάρει θέση για απογείωση, έρχεται να προστεθεί στην αναγκαστικά προσγείωση που έκανε άλλο αεροσκάφος της εταιρείας στην Κάρπαθο (πτήση Ηράκλειο – Ρόδος) και σε ένα ακόμη περιστατικό σε δρομολόγιο Αθήνα – Λήμνος.

Στη Νάξο, αφού κινητοποιηθήκαν άμεσα οι αρχές του αεροδρομίου και οι 47 επιβάτες μαζί με το 3μελές πλήρωμα της πτήσης, από τη Νάξο για την Αθήνα, βγήκαν χωρίς πρόβλημα από το αεροσκάφος και ταξίδεψαν ακτοπλοϊκώς στην Αθήνα, με φροντίδα της εταιρείας, κλιμάκιο μηχανικών της αεροπορικής εταιρείας μετέβη για να επαναφέρει το αεροσκάφος σε ασφαλές σημείο και να επαναλειτουργήσει το αεροδρόμιο, το οποίο παρέμεινε κλειστό.

Από την ΥΠΑ εκδόθηκε σχετική Notam, ενώ ενημερώθηκε και η Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, η οποία και θα εξετάσει ενδελεχώς το περιστατικό.

Sky Express

Η Sky Express, ξεκίνησε να επιχειρεί το 2005 και είναι συμφερόντων επιχειρηματιών από την Κρήτη. Ωστόσο, την τελευταία 5ετία, η εταιρεία γνώρισε εκρηκτική άνοδο, διεύρυνε το στόλο των αεροσκαφών της σε 13 ATR 42 και ATR 72 (εκ των οποίων τα 9 ιδιόκτητα), αύξησε τους προορισμούς της στην Ελλάδα σε 32, πήρε πτήσεις «άγονων γραμμών», δημιούργησε συνεργασίες κοινού κωδικού με εταιρείες όπως η KLMAir France, διαθέτει ένα τεράστιο lounge στο αεροδρόμιο της Αθήνας, ενώ βραβεύτηκε από την Ένωση Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Εταιρειών, ως ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία.

Όπως φαίνεται, η εκρηκτική άνοδος των τελευταίων ετών, μάλλον δεν βρήκε κατάλληλα προετοιμασμένη την Sky Express, ώστε να διαχειριστεί τις αυξανόμενες απαιτήσεις του πτητικού έργου.

Ειδικά τώρα, με την κορύφωση της ταξιδιωτικής κίνησης και λόγω τουρισμού, οι ανάγκες πολλαπλασιάζονται και οι απαιτήσεις είναι μεγάλες.

Και, πλέον, δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

Δημοφιλή