Σάλος με τις οδηγίες της KLM India για τις πιο «θανατηφόρες» αεροπορικές θέσεις

Δείτε το επίμαχο tweet που προκάλεσε αντιδράσεις και διαγράφηκε λίγο αργότερα.
vovashevchuk via Getty Images

Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να μην σκέφτονται το θάνατο όταν κλείνουν τα αεροπορικά τους εισιτήρια, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την KLM India να παράσχει απλόχερα στους επίδοξους επιβάτες της συμβουλές για τις «ασφαλέστερες» θέσεις σε ένα αεροσκάφος - σε περίπτωση που τα πράγματα δεν πάνε καλά.

Σε περίπτωση που κάποιος βρίσκεται σε ένα αεροσκάφος που στροβιλίζεται προς το έδαφος, το καλύτερο μέρος για να κάθεται είναι το τελευταίο τρίτο της καμπίνας, ανέφερε την Τετάρτη σε tweet της η αεροπορική εταιρεία, επικαλούμενη «μελέτες δεδομένων» από την εταιρεία Time.

Η χειρότερες θέσεις είναι στη μέση του αεροπλάνου, όπου το «ποσοστό θνησιμότητας» είναι το «υψηλότερο» - και το ποσοστό θνησιμότητας είναι «οριακά μικρότερο» για τις θέσεις στο μπροστινό μέρος του αεροπλάνου, ανέφερε ακόμη το τιτίβισμα της KLM.

Η εταιρεία είχε ρωτήσει νωρίτερα τους πελάτες της εάν γνώριζαν πού ήταν οι ασφαλέστερες θέσεις, ως μέρος ενός διαγωνισμού για να κερδίσουν «συναρπαστικά καλούδια της KLM».

Περιττό να ειπωθεί ότι οι χρήστες του twitter έμειναν έκπληκτοι με την επιλογή της ερώτησης για τον «συναρπαστικό» διαγωνισμό αλλά πιο πολύ από την απάντηση της αεροπορικής εταιρείας σχετικά με τα ποσοστά θνησιμότητας.

Μερικοί αναρωτήθηκαν αν ο λογαριασμός είχε παραβιαστεί από χάκερς ή αν οι διαχειριστές του δεν ήξεραν τι έγραφαν.

«Μπορείτε να πείτε τι είδους θανατηφόρα τραύματα μπορούμε να περιμένουμε από κάθε θέση; Οπως αποκεφαλισμός, ή ένα απλό βαρετό τραύμα στο στήθος και την κοιλιά;» σχολίασε κάποιος ειρωνικά.

Η αεροπορική εταιρία αργότερα διέγραψε και τα δύο tweets μετά τον σάλο που ξέσπασε, έχοντας ίσως συνειδητοποιήσει το μεγάλο της λάθος.

Πηγή: RT

Δημοφιλή