Οι πραγματικοί λόγοι αποτυχίας τόσων πολλών startups

Όλοι οι πραγματικοί λόγοι αποτυχίας τόσων πολλών startups
Top view of office workspace with scheme from idea through the planning, strategy, marketing, finance, to realization and market success. Concept can be used for several purposes like website banner, background, poster, presentation templates and marketing materials.
Top view of office workspace with scheme from idea through the planning, strategy, marketing, finance, to realization and market success. Concept can be used for several purposes like website banner, background, poster, presentation templates and marketing materials.
Varijanta via Getty Images

Όταν μιλάμε για startups στους τομείς της τεχνολογίας το μυαλό πολλών πηγαίνει φυσικά στο facebook, στον δισεκατομμυριούχο σήμερα ιδρυτή του Mark Ζuckerberg και στην Αcell Partners που το 2005 έκανε με μια επένδυση 14,8εκατ δολαρίων και μετά από μερικά χρόνια είδε την επένδυσή της να τις επιστρέφει 5,6δισεκ. δολάρια.

Το όνειρο των startups όμως δεν βγαίνει πάντα αληθινό. Για την ακρίβεια πολλές τέτοιες εταιρείες αποτυγχάνουν και συχνά πολύ άσχημα. Η CB Ιnsights, σε πρόσφατη έρευνα της, διαπίστωσε πως το 70% των upstart tech εταιρειών αποτυγχάνουν. Επίσης όμως αναζήτησαν τους λόγους που σημαίνει αυτό και κατέληξαν σε μια λίστα με 20 λόγους που παρουσιάζει σε ένα γράφημα το Statista.com.

You will find more statistics at Statista

Μεταξύ αυτών και στην κορυφή της λίστας: δεν ανταποκρίνονται σε ανάγκες της αγοράς, ξεμένουν από χρήματα, δεν είναι καλή ομάδα, τις ξεπερνά ο ανταγωνισμός, προβλήματα στο κόστος παραγωγής και την τιμολόγηση, χαμηλής ποσότητας προϊόντα, έλλειψη επιχειρηματικού μοντέλου, περιορισμένο ή κακό μαρκετινγκ, αδιαφορία για τους πελάτες, κακό timing κα.

Δημοφιλή