ΔΙΕΘΝΕΣ
16/08/2015 08:37 EEST | Updated 16/08/2015 13:53 EEST

Βρέθηκαν συντρίμμια από το ινδονησιακό αεροπλάνο με 54 επιβαίνοντες που χάθηκε στην Παπούα

Twitter

Βρέθηκαν συντρίμμια από το δικινητήριο ελικοφόρο αεροπλάνο που μετέφερε 54 ανθρώπους και χάθηκε την Κυριακή από τα ραντάρ ενώ πετούσε πάνω από την απομακρυσμένη και δασώδη περιοχή της ανατολικής Παπούα, στην Ινδονησία, όπως είχε ανακοινώσει η ινδονησιακή Εθνική Υπηρεσία Έρευνας και Διάσωσης (BASARAS).

Τα συντρίμμια βρέθηκαν σε απομονωμένη περιοχή της Παπούα από χωρικούς, οι οποίοι είπαν στους υπεύθυνους ότι το αεροπλάνο συνετρίβη σε ένα βουνό.

Δεν είναι γνωστό εάν υπάρχουν επιζώντες.

"Δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι συνετρίβη. Μπορούμε να πούμε ότι χάθηκε η επαφή με το αεροπλάνο", δήλωσε ο επικεφαλής της BASARNAS Μπαμπάνγκ Σοελίστιο.

"Είναι ένα αεροπλάνο της εταιρείας Trigana Air που μετέφερε 54 ανθρώπους, στους οποίους περιλαμβάνονται τα πέντε μέλη του πληρώματος. Συγκεντρώνουμε περισσότερες λεπτομέρειες".

Σύμφωνα με τον επίσημο λογαριασμό της BASARNAS στο Twitter, το αεροσκάφος, ένα ATR 42-300 μικρών αποστάσεων που είχε κατασκευασθεί στη Γαλλία και την Ιταλία, μετέφερε 44 ενήλικες επιβάτες, πέντε μέλη πληρώματος και πέντε παιδιά και νήπια.

Το αεροπλάνο είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Σεντάνι της Τζαγιαπούρα με προορισμό το Οκσιμπίλ, νοτίως της Τζαγιαπούρα, πρωτεύουσας της επαρχίας της Παπουασίας, της ανατολικότερης της Ινδονησίας.

Δεν έχει καταστεί σαφές αν οι έρευνες για το αεροπλάνο θα συνεχισθούν στη διάρκεια της νύκτας στη δασώδη ορεινή περιοχή πάνω από την οποία πετούσε το αεροπλάνο.

"Οι μετεωρολογικές συνθήκες εκεί είναι πολύ κακές. Είναι σκοτάδι και ο ουρανός είναι πολύ συνεφιασμένος. Οι συνθήκες δεν ενδείκνυνται για τις έρευνες", δήλωσε ο εκπρόσωπος του ινδονησιακού υπουργείου Μεταφορών Τζ. Α. Μπαράτα.

Σύμφωνα με το Δίκτυο Ασφάλειας της Αεροπορίας, μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων, το ATR 42-300 είχε πραγματοποιήσει την πρώτη πτήση του πριν από 27 χρόνια. Η ATR είναι μια κοινή επιχείρηση ανάμεσα στην Airbus και την Alenia Aermacchi, μια θυγατρική της ιταλικής Finmeccanica.

Η Trigana βρίσκεται από το 2007 στη μαύρη λίστα των αερογραμμών που απαγορεύεται να πετούν στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο λόγω ανησυχιών για τις προδιαγραφές ασφαλείας ή για τους κανονισμούς που ισχύουν στη χώρα στην οποία λειτουργεί.

Ο λόγος; Από το 2001 που άρχισε να «πετάει» είχε 14 σοβαρά συμβάντα, χάνοντας μάλιστα 10 από τα αεροσκάφη της, σύμφωνα με το Δίκτυο Ασφαλείας της Αεροπορίας. Όλες οι αεροπορικές εταιρείες της Ινδονησίας, εκτός από τέσσερις, βρίσκονται στη «μαύρη λίστα».

Sponsored Post