LIFE
23/04/2019 13:56 EEST

Τα πιο περίεργα πράγματα που έκανε ποτέ κάποιος για να προσληφθεί σε μια δουλειά

Και να πείσει τους εργοδότες πως είναι ο καλύτερος.

Manop Phimsit / EyeEm via Getty Images

Μέχρι πού μπορεί να φτάσει κανείς για να προσληφθεί σε μία δουλειά; Παντού, είναι η απάντηση, αν κρίνουμε τουλάχιστον από το πρόσφατο δημοσίευμα του Business Insider που παρουσιάζει 16 ακραίες περιπτώσεις υποψήφιων υπαλλήλων που επινόησαν τους πιο έξυπνους ή περίεργους τρόπους για να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων που τους έπαιρναν τη συνέντευξη.

Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι πως τελικά σχεδόν όλοι αυτοί κατάφεραν να πάρουν και τη δουλειά. Στη συνέχεια θα δείτε μερικές από τις πιο εξωφρενικές τακτικές που χρησιμοποίησαν κάποιοι για να βρουν δουλειά.

Ο Άνταμ Πατσίτι, αποφοίτησε από τη σχολή του το 2012, ενώ στη συνέχεια δυσκολεύτηκε πολύ να βρει δουλειά. Τελικά αποφάσισε να πληρώσει για μια διαφήμιση με το σλόγκαν «Χάλασα και τα τελευταία μου λεφτά. Σας παρακαλώ δώστε μου μια δουλειά». Η εικόνα έγινε ολόκληρη αφίσα σε δρόμο της πόλης.

Adam Pacitti/Employ Adam/Twitter

Ένας άλλος άνδρας κάποτε ντύθηκε σαν τον Αξλ Ρόουζ προκειμένου να εντυπωσιάσει τα μελλοντικά αφεντικά του. Τελικά τα κατάφερε.

GETTY IMAGES

Η Λίζα Μπόουμαν, αναζητώντας κάποτε δουλειά, αποφάσισε να δημιουργήσει σε lego την δική της ιστορία στην αναζήτηση δουλειάς.

Μία άλλη γυναίκα κάποτε κατά τη διάρκεια συνέντευξης της για δουλειά ρωτήθηκε από τους εργοδότες γιατί θα έπρεπε εκείνοι να την προσλάβουν. Εκείνη τους πρότεινε να παίξουν το γνωστό παιχνίδι «Πέτρα, μολύβι, ψαλίδι, χαρτί» και αν εκείνη κέρδιζε, θα έπρεπε να την πάρουν για δουλειά. Αν όμως έχανε, τα αφεντικά θα έπρεπε να αποφασίσουν. Τελικά πήρε τη δουλειά.

Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση του Γκράμι Άντονι, που πριν χρόνια δημιούργησε ένα διαδραστικό βίντεο ώστε να πείσει τους υποψήφιους εργοδότες του πως είναι ο ιδανικός για αυτή τη δουλειά. «Οι επικοινωνίες έχουν αλλάξει, γι΄αυτό και επέλεξα να δημιουργήσω αυτό το βίντεο», είπε ο ίδιος.

Graeme Anthony/YouTube

Πολλοί από εμάς διανύουμε μακρινές αποστάσεις για να πάμε στη δουλειά μας. Τι έχετε όμως να πείτε για έναν φοιτητή που κάποτε περπάτησε χιλιόμετρα μέσα στη χιονοθύελλα για να παραδώσει ένα βιογραφικό;

Ο Ρούντολφ Τρονκόνε από την άλλη ήθελε πραγματικά να πιάσει δουλειά σε μια εταιρεία που είχε γραφεία σε 14 χώρες. Έτσι αποφάσισε να κάνει ένα τατουάζ στο κεφάλι με το όνομα της εταιρείας, πράγμα το οποίο το αφεντικό του μάλλον εκτίμησε.

Rudolph Troncone/Vimeo

Ένας άλλος άνδρας από την Ιρλανδία δημιούργησε μια εικόνα που έλεγε: «Σώστε με από τη μετανάστευση και δώστε μου μια δουλειά».

The Journal

Ας ταξιδέψουμε τώρα πίσω στο μακρινό 1998. Ένας νεαρός άνδρας τότε επισκέφτηκε την Google προκειμένου να παραδώσει κάποια βιογραφικά. Μαζί με αυτά όμως μοίρασε και μερικά κομμάτια cheese cake, προκειμένου μάλλον να γλυκάνει τους υποψήφιους εργοδότες του!

Ο Ίαν Ρέιχενθαλ από την άλλη, κάποτε πλήρωσε τη Google ώστε το όνομά του να εμφανίζεται κάθε φορά που κορυφαία στελέχη διαφημιστικών εταιρειών θα έψαχναν κάτι στο διαδίκτυο σχετικό με τον τομέα τους.

The Muse

Η ευφάνταστη Λιζ Χίκοκ από τη Γεωργία, το 2011 επινόησε έναν μοναδικό τρόπο για να πει πως χρειάζεται δουλειά. Πώς; Μέσα από τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια. Η ίδια τα ένωσε έτσι ώστε να σχηματίζουν το εξής μήνυμα: «Η ευχή μου για τη νέα χρονιά είναι να βρω μια δουλειά. Δείτε το προφίλ μου στο Linked In».

Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση του Καναδού, Μπρέναν Γκλίσον, ο οποίος κάποτε για να προσελκύσει την προσοχή των υποψήφιων εργοδοτών του τους έστειλε μαζί με το βιογραφικό του και μια κούτα με μπίρες. Εκείνοι μάλλον το εκτίμησαν!

Ένας άλλος Βρετανός κάποτε τύπωσε το βιογραφικό του πάνω στην μπλούζα του και πήγε για συνέντευξη φορώντας τη, ενώ κάποιος άλλος νεαρός χρησιμοποιώντας το χιούμορ για να πετύχει το σκοπό του έβγαλε το βιογραφικό του στο E-bay για 16.000 λίρες. Όποιος δε πατούσε πάνω στην αγγελία, μεταφέρονταν αυτόματα στο βιογραφικό.

Τέλος, χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση ενός άνδρα από τη Βρετανία, ο οποίος για καιρό αδυνατούσε να βρει δουλειά. Ο Άντριου Χόρνερ έτσι, δημιούργησε το δικό του site καλώντας όλους τους υποψήφιους εργοδότες να στείλουν εκείνοι τις προτάσεις τους.