Game Changer: Οι πολιτικοί δεν διαφέρουν πολύ από τα brands

Game Changer: Οι πολιτικοί δεν διαφέρουν πολύ από τα brands
ARCHIVE

Η 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας SYMEON G. TSOMOKOS οργανώνει το πρώτο Συνέδριο Game Changer με θέμα τις νέες τάσεις και τελευταίες εξελίξεις στο marketing, την ψηφιακή επικοινωνία και την online διαφήμιση.

Το Game Changer in Digital Marketing σήκωσε αυλαία το μεσημέρι της Τετάρτης στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση, φιλοδοξώντας να γίνει το κορυφαίο συνέδριο του είδους. Περιλαμβάνει μια πλούσια ατζέντα, με κορυφαίους ομιλητές από τις πιο σημαντικές εταιρείες και επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο, στο χώρο του του μάρκετινγκ, την ψηφιακή επικοινωνία και την online διαφήμιση.

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, οι παρευρισκόμενοι, ομιλητές και κοινό, έχουν την ευκαιρία, να ακούσουν, να ενημερωθούν και να αλληλεπιδράσουν, λαμβάνοντας και μοιράζοντας πληροφορίες, έκαστος στον τομέα και με βάση την εμπειρία του, για όλες τις νέες τάσεις στον χώρο του Digital Marketing.

O CEO της 24MEDIA, Σταύρος Δρακουλαράκος στο άνοιγμα των ομιλιών:

Οι πολίτες έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στα παραδοσιακά ΜΜΕ

Στην έλλειψη εμπιστοσύνης στα παραδοσιακά Media στάθηκε ο ΓΓ Επικοινωνίας και ΜΜΕ, Λευτέρης Κρέτσος. "Τα στοιχεία που έχουμε για ανάλυση είναι το πρόβλημα για τον κλάδο της διαφήμισης. Οι πολίτες έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στα παραδοσιακά ΜΜΕ", τόνισε για να συμπληρώσει: "Ξεκινάμε με τον χώρο της τηλεόρασης, αλλάζει δυναμικά το αφήγημα. Είναι μία καλή ευκαιρία για να δούμε τι θα γίνει με την αγοραπωλησία του τηλεοπτικού χρόνου". "Στην Ελλάδα οι ειδήσεις καταναλώνονται κυρίως από ίντερνετ", κατέληξε.

Από τη δική του μεριά, ο ΓΓ Ψηφιακής Πολιτικής, Ιω. Ταφίλλης, ανάφερε: "Έχουμε σημαντική υστέρηση στις Online πωλήσεις και τους τζίρους. Χρειάζονται μέτρα και δράσεις για να ξεκολλήσουμε το κάρο από τις λάσπες. Για να αναπτυχθεί η ψηφιακή αγορά".

Από τη δική του μεριά, ο ΓΓ Ψηφιακής Πολιτικής, Ιω. Ταφίλλης, ανάφερε: "Έχουμε σημαντική υστέρηση στις Online πωλήσεις και τους τζίρους. Χρειάζονται μέτρα και δράσεις για να ξεκολλήσουμε το κάρο από τις λάσπες. Για να αναπτυχθεί η ψηφιακή αγορά".

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης δήλωσε για την προεκλογική εκστρατεία του Κυριάκου Μητσοτάκη:

"Τα social media κατέγραψαν τα συναισθήματα για την πιθανή εκλογή του. Ο Κυριάκος έδωσε χώρο στην ομάδα που διαχειρίζεται τα social media, ακόμα και στα λάθη. Στους πολιτικούς αρχηγούς καλό είναι να μην δίνουμε πολύ χώρο για πειραματισμούς. Ο Κυριάκος τουιτάρει πολύ...", δήλωσε με νόημα. "Το Facebook είναι η πλατφόρμα που κάθε πολιτικός πρέπει να χρησιμοποιήσει. Πολύ χρήσιμη και για συμπεράσματα", συμπλήρωσε στα πλαίσια της πολιτικής συζήτησης που συντόνισε η δημοσιογράφος του NEWS 247, Βίκυ Σαμαρά. "Το Twitter μπορεί να περάσει ένα μήνυμα, αλλά όχι να προσφέρεις λύσεις. Μόνο με προγράμματα και περιεχόμενο", κατέληξε ο κ. Κυρανάκης.

Η Αίγλη Μπαλαμάτση τοποθετήθηκε μιλώντας και για τις καμπάνιες του προέδρου Ομπάμα: "Η εμφάνιση Ομπάμα βοήθησε στο να πείσουμε για τη βαρύτητα των νέων μέσων, στην καμπάνια ενός πολιτικού". "Οι πολιτικοί δεν έχουν πολύ μεγάλες διαφορές από τα brands", παραδέχθηκε. "Χρειάζεται συγκροτημένη στρατηγική στα social media των πολιτικών, συνεπής χρήση, για να είσαι έτοιμος για όποια δυσκολία". "Αυτό που λέει τα περισσότερα είναι το πολιτικό περιεχόμενο. Εκεί είναι και το μεγαλύτερο έλλειμμα στη χώρα μας", πρόσθεσε.

"Το Καστελόριζο ήταν αποφασισμένο. Δεν ακυρώθηκε μετά την ανακοίνωση της προσφυγής από την ομάδα Παπανδρέου", απάντησε επίσης, μετά από σχετική ερώτηση που δέχθηκε από τη Βίκυ Σαμαρά.

"Καλύτερη επικοινωνία του περιεχομένου είναι ο διαμοιρασμός, με το πάτημα ενός κουμπιού"

Η Nelly Gocheva των New York Times σημείωσε: "Η εικονική πραγματικότητα μπαίνει στο παιχνίδι. Το περιεχόμενο συνοδεύεται από βίντεο, για να υπάρξει ωραία αφήγηση. Μέχρι το 2020 το native advertising και οι δαπάνες γύρω από αυτό αναμένεται να φτάσουν τα 18 δισ. δολάρια". Και συμπλήρωσε, "καλύτερη επικοινωνία του περιεχομένου είναι ο διαμοιρασμός, με το πάτημα ενός κουμπιού. Η ποιότητα και ποσότητα του περιεχομένου και μία καλή ιστορία είναι στην καρδιά του native advertising".

Μετά τη Nelly Gocheva, στο βήμα ανέβηκε η Olga Amangeldyeva που εκπροσωπεί τον παγκόσμιο κολοσσό, Alibaba Mobile, Alibaba Group:

"Αποκλειστικότητα, προσαρμογή του προϊόντος και απόδοση, το τρίπτυχο του performance marketing της κάθε εταιρείας", ανέφερε. "Η Ελλάδα είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες χώρες για την AlibabaGroup", υπογράμμισε επίσης.

"Το πιο βασικό για να πετύχει ένα e-commerce site είναι η ομάδα και η αγάπη γι' αυτό που κάνει"

Ο Δημήτρης Παπουτσής, ιδρυτής της Globe One Digital ανέφερε στο GC16gr: "Στο παιχνίδι σήμερα μπαίνουν εξειδικευμένα κανάλια, όπως το social media advertising. Χρειάζονται μετρήσεις και έρευνες αγοράς για το καλύτερο αποτέλεσμα στην προώθηση ενός site. Τα πολύ μεγάλα sites επενδύουν στο brand τους. Αν δεν εχεις το brand, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη. Ό,τι καινούριο βγαίνει, το κοιτάζουμε για να δούμε, πώς μπορεί να κάνει πωλήσεις, πχ.Snapchat" τόνισε για να συμπληρώσει:

"Όσο πιο καλά δομημένο είναι ένα site, τόσο πιο πολλά τα χρήματα που κερδίζονται. Το πιο βασικό για να πετύχει ένα e-commerce site είναι η ομάδα και η αγάπη γι' αυτό που κάνει.

"Ο κόσμος δεν διαβάζει τόσο τα άρθρα, κοιτάζει το άλλο περιεχόμενο, φωτογραφίες, βίντεο"

Η δε Yael Shafrir, General Manager MENA, Playbuzz, ανέφερε μιλώντας στο GC16gr: "Ο κόσμος δεν διαβάζει τόσο τα άρθρα, κοιτάζει το άλλο περιεχόμενο, φωτογραφίες, βίντεο. Η πλειοψηφία του traffic έρχεται από τα social feeds, προτιμούν κάτι που γνωρίζουν".

"Το καλό περιεχόμενο έχει 4 θεμέλια, τη δημιουργία, τη διανομή, τη βελτιστοποίηση & τα analytics", τόνισε.

Yael Shafrir από playbuzz, Αγγελος Γαλανάκης από Eurobank & Ηλίας Σούσης από Google δίνουν το στίγμα πριν την έναρξη #GC16gr:

"Η καμπάνια του 6ου κύκλου του Game of Thrones απόδειξη του πώς δουλεύεις το περιεχόμενο"

Η Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director της Tempo OMD, ανέφερε στο Game Changer: "Ατελείωτες οι ευκαιρίες για το content marketing. Η καμπάνια του 6ου κύκλου του Game of Thrones απόδειξη του πώς δουλεύεις το περιεχόμενο".

Στη συνέχεια, ο Philip Mitchelson, Marketing Director της Copa90 και BigBalls Media στάθηκε στο πώς στήθηκε η εταιρεία του "από τους οπαδούς για τους οπαδούς". "Είμαστε παρόντες σε κάθε social πλατφόρμα με το Copa90", είπε. "Εστιάσαμε στους οπαδούς και αναπτύξαμε μια καταπληκτική αλληλεπίδραση. Τα παραδοσιακά media δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τον σημερινό φίλαθλο".

"Οι ανταγωνιστές μας είναι οι στιγμές που τραβούν την προσοχή σου, όχι άλλοι football bloggers. #Heretohavefun με αυτό τo hashtag μοιραζόμαστε στιγμές με τους φιλάθλους και περιεχόμενο. Ό,τι συμβαίνει έξω από τα 90΄ είναι που κάνει τα 90' να μετράνε".

O Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market and YouTube της Google, μίλησε για τα "Cobots".

"Humans, Robots or Cobots;", ιδού η απορία. "Η μηχανή πίσω από τη Google είναι ευέλικτη, βγάζει καλύτερο αποτέλεσμα για ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Από κλιματική αλλαγή μέχρι ιατρική, η μηχανή υπερισχύει σε αποτέλεσμα. Η τεχνολογία θα βελτιώσει σε όλα τα επίπεδα την οικονομία μας. Με το καινούριο περιβάλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης θα μπορούμε να εστιάζουμε σε πιο σημαντικά πράγματα", είπε. "Ποιος θα επικρατήσει; Υπάρχουν ηθικά ζητήματα. Θα υπάρξουν τα cobots, η "συνεργασία" ανθρώπου - ρομπότ", ανέφερε ακόμη.

Ο Αtanas Raykov, General Manager CEE Viber δήλωσε: "Οι άνθρωποι πρέπει να επικοινωνούν με ασφάλεια και ελεύθερα. Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία χρήσης της εφαρμογής στην Ελλάδα. Το Exit Festival, με τα αυτοκόλλητα και το public chat, έδωσε νέα ώθηση στην εταιρεία", δήλωσε για να καταλήξει: "Η καμπάνια για το Βελιγράδι, ήταν "ένα απ'τα καλύτερα πράγματα που του έχουν συμβεί", κατά τον Δήμαρχό του".

Το περιεχόμενο πρέπει να παρακινεί στα συναισθήματα

Στη συνέχεια του Συνεδρίου, εμφανίστηκε ο Παναγιώτης Βιτάκης της Persado: "Είμαστε όλοι διαθέσιμοι και προσβάσιμοι ως καταναλωτές. Οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο εξελιγμένοι κι αποφεύγουν τις διαφημίσεις.Μεγάλη η πρόκληση για τα brands σήμερα. Βομβαρδιζόμαστε από πληροφορίες, άρα το περιεχόμενο πρέπει να παρακινεί στα συναισθήματα. Οι καλοί πωλητές απευθύνονται στα συναισθήματα. Είναι 15 τα βασικά συναισθήματα που εστιάζουμε και η τεχνολογία είναι το μέσο για να μιλήσεις σωστά στα συναισθήματα των ανθρώπων. Στόχος να φτιάξουμε ένα συναισθηματικό προφίλ, ώστε να απευθυνόμαστε σε καθέναν ξεχωριστά".

Στην επιλογή του κοινού στάθηκε ο Ζήσης Μπέλλας του Pollfish: "Η επιλογή του κοινού στο οποίο θα απευθυνθεί μία έρευνα αγοράς, πρωταρχικής σημασίας. Εχουμε το μεγαλύτερο δίκτυο έρευνας αγοράς στον κόσμο, με δισεκατομμύρια απαντήσεων και δεδομένων". Πού στοχεύει; "Νεανικά κοινά, γρήγορα αποτελέσματα, φθηνά, η Pollfish ένα εργαλείο έρευνας αγοράς για όλους. Έχουμε κατηγοριοποιήσει τους 320 εκατ. χρήστες μας ανά προσωπικότητα μέσω από το Pollfish Personas". "Μέσω της πλατφόρμας μας προβλέφθηκε το Brexit", τόνισε μεταξύ άλλων.

Η Kelsey Arendt, Success Manager του Parse.ly, πρόσθεσε στο GC16gr: "Μπορείς να μάθεις για το κοινό σου, την ίδια στιγμή. Από πού προέρχονται, τι διαβάζουν", με τον Άγγελο Γαλανάκη, Performance Marketing Manager της Eurobank, να τονίζει αμέσως μετά: "Το digital marketing έχει τη δική του ιστορία στον χώρο. Χρειάζεται πιο συνεκτική προσέγγιση στην εποχή του Digital Marketing, με βάση τα δεδομένα".

Όλες οι ομιλίες και φωτογραφίες από τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών εδώ και εδώ.

Στο Game Changer συμμετέχουν οι:

Yael Shafrir, General Manager MENA, Playbuzz, Philip Mitchelson, Marketing Director, Copa90, BigBalls Media, Λευτέρης Πετρούνιας, Χρυσός Ολυμπιονίκης στους κρίκους, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, Πρόεδρος της Νεολαίας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (YEPP), Αναπλ. Εκπρόσωπος Τύπου και Υπεύθυνος για τη digital επικοινωνία της Νέας Δημοκρατίας, Αίγλη Μπαλαμάτση,Διευθύνουσα Σύμβουλος, Interweave, Παναγιώτης Βιτάκης, Senior Vice President Operations, Greek Office Head, Persado, Δημήτρης Παπουτσής, Ιδρυτής, Globe One Digital, Ηλίας Σούσης, Head of Agencies and YouTube, Google Greece, Cyprus & Malta, Ζήσης Μπέλλας, CCO, Pollfish, Τάσος Σπανίδης, CEO, Generation Y, Olga Amangeldyeva, Head of Business Development Department at Alibaba Mobile, Alibaba Group, Dmitriy Lushnikov, Head of Marketing at Alibaba Mobile Business Group, Kelsey Arendt, Success Manager, Parse.ly, Alessander Argenti, EMEA Social Media Manager, TOMS, Angelos Galanakis, Performance Marketing Manager, Eurobank, Atanas Raykov, Head of Telecom Partnerships & General Manager CEE, Viber, Γεώργιος Τσαπρούνης, Corporate Affairs Executive Director of WIND Hellas, Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Strategy & Innovation Director Tempo OMD, Nelly Gocheva, Global Editor, T Brand Studio International, The New York Times.

https://twitter.com/GameChangerGr/status/783688210534821889?ref_src=twsrc%5Etfw

Το συνέδριο απευθύνεται σε όσους ασχολούνται επαγγελματικά με το χώρο της επικοινωνίας και της διαφήμισης, marketing specialists, στελέχη marketing, ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και σε όλους εκείνους που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από τον κλάδο του digital marketing.

Xορηγός του συνεδρίου είναι η WIND. Το Game Changer in Digital Marketing υποστηρίζουν οι εταιρείες TEMPO OMD HELLAS, GLOBE ONE DIGITAL, GENERATION Y, AThens Tech College και BCA College. Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης είναι η AEGEAN. Το Συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα των: GRECA, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΑΒ, ΣΔΕ.

Δημοφιλή