Θα κάνατε τη δίαιτα του Rob Lowe; Ή το πρόγραμμα του DJ Khaled;

Ο κλάδος της διατροφής και της δίαιτας στοχεύει πλέον στο ανδρικό κοινό
Frederick M. Brown via Getty Images

«Η διατροφή μου στηρίζεται στη δίαιτα Atkins εδώ και χρόνια», λέει ο ηθοποιός Rob Lowe κοιτάζοντας την κάμερα σε ένα νέο σποτ για την εταιρεία Atkins Nutritionals. Η Atkins είναι η διασημότερη δίαιτα του κόσμου, στηρίζεται στην υψηλή χρήση πρωτείνης και εξάλειψη σε υδατάνθρακες και ζάχαρη, αλλά πλέον, προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά διατροφής και αυτήν διαφημίζει ο Lowe.

Βέβαια, όλοι όσοι βλέπουν τηλεόραση και κινηματογράφο γνωρίζουν ότι ο ηθοποιός δεν έχει ανάγκη δίαιτας. Η Atkins όμως, ευελπιστεί ότι ο Lowe θα προσελκύσει τις δεκάδες εκατομμύρια ανθρώπους που, όπως τους αποκαλεί η εταιρεία, είναι «αυτο-κατευθυνόμενοι» δηλαδή, αυτοί που θέλουν να μειώσουν τους υδατάνθρακες και τη ζάχαρη αλλά δεν θέλουν να ακολουθήσουν ένα δογματικό και αυστηρό πρόγραμμα.

Όπως είπε εκπρόσωπος της εταιρείας, είχαν ακούσει για τις διατροφικές συνήθειες του Lowe. Η Atkins απευθύνθηκε στην ομάδα του ηθοποιού για να μάθουν από πρώτο χέρι αν όντως ο ηθοποιός ακολουθούσε το συγκεκριμένο lifestyle. «Η απάντηση ήταν ένα πολύ ηχηρό ‘Ναι!’», όπως είπαν.

Ο ηθοποιός, έχει σημειώσει πολλές κινηματογραφικές και τηλεοπτικές επιτυχίες, όπως «Το μπαράκι του Σαν Έλμο», αλλά και σε τηλεοπτικές σειρές όπως το «The West Wing» και «Parks and Recreation».

Από την άλλη, ο DJ Khaled, όπως είναι το καλλιτεχνικό του όνομα, είναι το νέο πρόσωπο των Αμερικανικών Weight Watchers. Είναι διάσημος στην Αμερική τόσο λόγω της πληθωρικής του εμφάνισης, όσο και για το ότι εμφανίζεται παντού με τον γιο του - εδώ τον μάθαμε κυρίως από τη συνεργασία του με τη Rihanna στο τραγούδι Wild Thoughts.

A post shared by DJ KHALED (@djkhaled) on

Όταν, μάλιστα, έγινε η ανακοίνωση, οι μετοχές της εταιρείας ανέβηκαν κατά 6%. Ο DJ Khaled υποστηρίζει ότι έχει ήδη χάσει σχεδόν 10 κιλά με το πρόγραμμα και αυτό είναι που δημοσιοποιεί στα εκατομμύρια των followers του - 3.4 εκ. στο Facebook, 3.92 εκ. στο Twitter, 8.9 εκ. στο Instagram και 3 με 4 εκ. views για τις αναρτήσεις του στο Snapchat.

Η δίαιτα και η διατροφή δεν είναι πλέον μόνο γυναικεία υπόθεση.

Πηγή: HighSnobiety