Θεσσαλονίκη: Με πάνω από 90.000 ευρώ ωφελήθηκαν οι καταναλωτές που ζήτησαν τη μεσολάβηση του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών

Στο πρώτο τετράμηνο του 2018
EUROKINISSI

Με το ποσό των 92.882 ευρώ από διαγραφέντα χρέη, συμβόλαια που ακυρώθηκαν και από επιστροφές χρεώσεων, ωφελήθηκαν συνολικά οι καταναλωτές, που προέβησαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος σε καταγγελίες-παράπονα στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), όπως τονίζεται σε σχετική σημερινή ανακοίνωσή του. Ειδικότερα, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, το ΚΕΠΚΑ δέχθηκε στο πρώτο τετράμηνο φέτος συνολικά 204 καταγγελίες, 344 παράπονα και 94 ερωτήματα καταναλωτών (σύνολο 642 ”κρούσεις”) και υπογραμμίζεται ότι ”σχεδόν το σύνολο των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές”.

Αναλυτικά, οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕΠΚΑ ωφελήθηκαν με το ποσό των περίπου 48.000 ευρώ από χρέη που διαγράφηκαν σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου, με 34.228 ευρώ από ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων, με 4.519,34 ευρώ από επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών κ.ά. Παράλληλα, καταναλωτές ωφελήθηκαν με τη μεσολάβηση του ΚΕΠΚΑ με το ποσό των 832 ευρώ από ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων.

(Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ)

Δημοφιλή