Το ReTech Innovation Challenge με μία ματιά!

H Lamda Development καινοτομεί και «αγκαλιάζει» το οικοσύστημα νεοφυούςεπιχειρηματικότητας.
Το ReTech Innovation Challenge με μία ματιά!

O διαγωνισμός ReTech Innovation Challenge είναι μια πρωτοβουλία της Lamda Development, που φιλοδοξεί να αλλάξει την αγορά του Retail και των mall services με τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Στην περίοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού που επηρεάζει όλους τους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, η αγορά του Retail δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση. Οι νεοφυείς επιχειρήσεις, που αποτελούν τον «φορέα» της ψηφιακής αλλαγής και το ελληνικό ταλέντο που πρέπει να κρατήσουμε στη χώρα, μπορούν να δημιουργήσουν σημαντική υπεραξία για την ελληνική οικονομία.

Στο πλαίσιο αυτό, η Lamda Development καινοτομεί και «αγκαλιάζει» το οικοσύστημα νεοφυούς επιχειρηματικότητας.

Μέσα από τον διαγωνισμό, νέες ομάδες με καινοτόμες ιδέες κατέθεσαν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις σε πεδία που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τους τομείς digital marketing, proximity marketing, e-commerce, advertising, marketplaces και augmented/virtual reality.

Οι δέκα ομάδες που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία από ανεξάρτητη ομάδα κριτών, προχώρησαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού και θα εκθέσουν τις ιδέες τους 15 με 23 Φεβρουαρίου σε ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα στο The Mall Athens.

ReTech

Αναλυτικά οι φιναλίστ είναι:

bubbllz

bespot

ZAC.K Intelliget Apparel

Roadcube

Sustainable Food Movement in Greece (SFMinGR)

HouseID

Mojools/Mobijoo

MyJobNow

RecycgloBe

Orderstate

H τελική τριάδα των νικητών του διαγωνισμού θα αναδειχθεί σε μια ζωντανή «μάχη» στην εκδήλωση της Lamda Development στις 21 Φεβρουαρίου στις 18.00, στην αίθουσα Europa 5 των Village Cinemas στο The Mall Athens.

Παράλληλα, οι νικητές θα κερδίσουν χρηματικά βραβεία και networking, με κορυφαία στελέχη της επιχειρηματικής κοινότητας.

Κεντρικός ομιλητής στο event θα είναι ο Futurist Patrick Dixon, ένας πό τους 20 πιο επιδραστικούς business thinkers στον κόσμο, που θα μιλήσει για την επίδραση των νέων τεχνολογιών στη μετεξέλιξη της αγορράς του retail.

«Στην Ελλάδα δαπανώνται 5 δισεκατομμύρια ευρώ μέσω διαδικτύου, κυρίως σε παπούτσια, ρούχα και ηλεκτρονικές συσκευές - πρόκειται για πάνω από το 3% της συνολικής οικονομίας, και το 25% αυτής της δαπάνης πραγματοποιείται μέσω smartphone» δηλώνει χαρακτηριστικά ο Patrick Dixon, ενώ υποστηρίζει ότι η διάκριση μεταξύ αγορών μέσω διαδικτύου ή εκτός διαδικτύου δεν υπάρχει πια.

«Οι δύο αυτοί τρόποι συγχωνεύονται σε έναν. Κάποιος που στέκεται στο κατάστημά σας στην Αθήνα, πιθανότατα επισκέπτεται ταυτόχρονα την ιστοσελίδα του ανταγωνιστή σας. Οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου θα αποτελέσουν μια ακόμα μεγαλύτερη απειλή για το παραδοσιακό λιανεμπόριο στην Ελλάδα, σε σχέση με τις μεγάλες αλυσίδες ή τις χαμηλού κόστους αποθήκες».

Περισσότερα θα ακούσουμε στην ομιλία του στο ReTech την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου στις 18:00 το απόγευμα.

Το ReTech Innovation Challenge, που εγκαινιάζεται και φιλοξενείται από την Lamda Development, διοργανώνεται με στρατηγικό συνεργάτη τους Industry Disruptors Game Changers (ID – GC).

Δημοφιλή